Przeładowanie w AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Przeładowanie w AFN
No więc po kolei. Problem niby typowy, ale nie do końca.
Auto zaczelo przeladowywac. Wiele sie nie zastanawiajac wywalilem turbine i ja wyczyscilem. Po zalozeniu turbiny dalej to samo. Stwierdzilem zatem ze N75 jest tutaj winowajcą bo nie ma innej opcji. Nie podmienialem go z N18 tylko rozebralem. Nie był ani przytarty ani zacięty. Przesmarowałem go ładnie i prewencyjnie wyczyscilem. Dalej to samo, auto przeładowuje. Dzwignia gruchy nie dotykana od nowości i przy czyszczeniu kierownic również nie była demontowana, poza tym w ustawieniach podstawowych w bloku 11 wszystko w porządku roznice rzędu 160-180 milibarow. Kierownice po czyszczeniu na pewno działają dobrze. Zabawiłem się w zaworek N75 i zasysałem sobie rureczkę od podcisnienia do gruchy. Dzwignia dziala w calym zakresie i plynnie wraca do swojego polozenia. Sprawdzalem to kilkakrotnie i na 100% jest ok. Wszyskie rurki z podcisnieniami są szczelne i nie poprzecierane. Jakies inne pomysły oprócz wymiany N75 na pałę (lub podmianą z N18) ? Dodam ze przeładowania nie zdarzają się zawsze. Czasem przy logowaniu cisnienie utrzymywane jest na właściwym poziomie (nie przekracza 1 bara). Czasem jedzie doladowanie np do 1,3 i jest gwaltownie cięte do 0,8. Czasem nie jest ograniczane i notlauf.
Jakies propozycje? (ciekawe kto to wszystko przeczytal)
Auto zaczelo przeladowywac. Wiele sie nie zastanawiajac wywalilem turbine i ja wyczyscilem. Po zalozeniu turbiny dalej to samo. Stwierdzilem zatem ze N75 jest tutaj winowajcą bo nie ma innej opcji. Nie podmienialem go z N18 tylko rozebralem. Nie był ani przytarty ani zacięty. Przesmarowałem go ładnie i prewencyjnie wyczyscilem. Dalej to samo, auto przeładowuje. Dzwignia gruchy nie dotykana od nowości i przy czyszczeniu kierownic również nie była demontowana, poza tym w ustawieniach podstawowych w bloku 11 wszystko w porządku roznice rzędu 160-180 milibarow. Kierownice po czyszczeniu na pewno działają dobrze. Zabawiłem się w zaworek N75 i zasysałem sobie rureczkę od podcisnienia do gruchy. Dzwignia dziala w calym zakresie i plynnie wraca do swojego polozenia. Sprawdzalem to kilkakrotnie i na 100% jest ok. Wszyskie rurki z podcisnieniami są szczelne i nie poprzecierane. Jakies inne pomysły oprócz wymiany N75 na pałę (lub podmianą z N18) ? Dodam ze przeładowania nie zdarzają się zawsze. Czasem przy logowaniu cisnienie utrzymywane jest na właściwym poziomie (nie przekracza 1 bara). Czasem jedzie doladowanie np do 1,3 i jest gwaltownie cięte do 0,8. Czasem nie jest ograniczane i notlauf.
Jakies propozycje? (ciekawe kto to wszystko przeczytal)
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- jasiek21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 672
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
- Lokalizacja: Pszów / Karczów
- Kontakt:
ja poczytałem
co do twojego problemu to miałem tak samo, n75 jakby za późno wysterowywał sztangę.
Podmieniłem zaworki i to samo tobie proponuje. Normalnie jakbym mój przypadek widział.
tutaj się trochę bardziej o wnioskach z podmiany rozpisałem.
co do twojego problemu to miałem tak samo, n75 jakby za późno wysterowywał sztangę.
Podmieniłem zaworki i to samo tobie proponuje. Normalnie jakbym mój przypadek widział.
tutaj się trochę bardziej o wnioskach z podmiany rozpisałem.
Ostatnio zmieniony ndz mar 30, 2008 08:46 przez jasiek21, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Kontakt:
Aha! Czyli wewnatrz Ecu jest tez wezyk Bo ja zmieniłem tylko ten ktory idzie od rury (od ICka) do Ecu. A wychodzi na to że muszę rozebrać Ecu? Jak to uczynić, bo Ecu jest w Aluminiowej obudowie-jak to rozbebeszyć?Adamm pisze:potek, no ten wezyk idzie do samego map sensora, jak rozbierzesz ECU to bedziesz go widzial
[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
są tam chyba 4 srubeczki w tym deklu gdzie jest gniazdo wtyczki - wykręcasz je i wyciągasz płytkę sterownikaVW User pisze:Jak to uczynić,
węzyk gumowy ma około 6cm od króćca do MAP sensora na płycie
zloguj kanał 010 pod obciażeniem jeżeli zwiększa się cienieni ATMO to 99% szans że pęknął ten wężyk, a ponieważ obudowa jest szczelna to turbo "pompuje" cisnienie do obudowy przez co MAP sensor szaleje a w związku z tym doładowanie
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Kontakt:
Serdeczne dzięx cowboy dobry z ciebie człowiekcowboy pisze:są tam chyba 4 srubeczki w tym deklu gdzie jest gniazdo wtyczki - wykręcasz je i wyciągasz płytkę sterownikaVW User pisze:Jak to uczynić,
węzyk gumowy ma około 6cm od króćca do MAP sensora na płycie
zloguj kanał 010 pod obciażeniem jeżeli zwiększa się cienieni ATMO to 99% szans że pęknął ten wężyk, a ponieważ obudowa jest szczelna to turbo "pompuje" cisnienie do obudowy przez co MAP sensor szaleje a w związku z tym doładowanie
[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości