Strona 1 z 1

Zmulony dieselek i pare problemów

: śr mar 26, 2008 20:25
autor: caligator
Witam,
1.mam problem ponieważ wydaje mi się jakby mój mk4 był troche zmulony... ostatnio wymieniany był m.in. rozrząd ale nie wiem czy to może byc jedna z przyczyn? z tego co czytałem to silnik AHF 110km i zwiększoną moca do 130km powinien przyspieszac do 100 w mniej więcej 9,5sec:/ ja natomiast najszybszy czas jaki wymierzyłem to bodajże 10,5...

Tutaj zamieszczam filmik jak się sprawa ma z przyspieszeniem 20-140km/h...



2.Druga sprawa to tunel środkowy gdzie jest skrzynia biegów i schowek pasażera... Strasznie się u mnie ruszaja i skrzypią:/ sprawdzałem i niby są wszystkie śrubki w nich wkręcone... może w środku jest jakaś szyna która je trzyma i ona się obłamałą lub coś innego? U was też tak się to rusza?

3.mam problem z pleśnią przy szybach i nie wiem czym to może byc spowodowane:/ może przy zakładaniu folii na szyby w warsztacie coś sknocili? pleśn pojawia się między szybą a słupkami - nie wiem jak to zobrazowac:) ktos wie jaka moze byc tego przyczyna?

4.może Wy wpadniecie na pomysł jak coś takiego naprawic? wpadł do środka gwint i nie ma jak zamontowac siłownika:/
Obrazek
myślałem nad wspawaniem mocowania siłownika w to miejsce ale nie wiem czy to dobre rozwiązanie...

5.i ostatnia sprawa... od czego jest ten kabelek? może od spryskiwaczy reflektorów bo mi nie działąją?
Obrazek


Proszę o pomoc bo męczą mnie te sprawy... A wy pewnie wiecie więcej na temat tego wozu niż ja bo jestem świeżo upieczonym posiadaczem mk4:)

Pozdrawiam

: śr mar 26, 2008 20:41
autor: wikus666
witam to ze twoj mk4 nie przyspiesza tak jak powinien moze byc spowodowane tym ze twoj zaplon jest za pozny musialbys pojechac do kogos kto ma wag zeby ci przyspieszyl troche zaplon.

: czw mar 27, 2008 01:42
autor: caligator
z zapłonem zobacze... sam kupiłem teraz polski vag 2,5 kkl i bede próbował sam coś poszperac...

a może ktoś jeszcze ma pomysły jakby tu inne problemy rozwiązac?:)

: czw mar 27, 2008 15:15
autor: aadasiek
5.i ostatnia sprawa... od czego jest ten kabelek? może od spryskiwaczy reflektorów bo mi nie działąją?

albo pod drug pmpke ciśnieniową pod spryski lamp albo pod czujnik płynu
czy przypadkiem nie był zmieniony zbiorniczek np. po wypadku :chytry:

: czw mar 27, 2008 19:04
autor: caligator
aadasiek pisze:5.i ostatnia sprawa... od czego jest ten kabelek? może od spryskiwaczy reflektorów bo mi nie działąją?

albo pod drug pmpke ciśnieniową pod spryski lamp albo pod czujnik płynu
czy przypadkiem nie był zmieniony zbiorniczek np. po wypadku :chytry:
kurde zmartwiłes mnie... mam nadzieje ze nie od wypadku i nic nie wiem na temat wymiany zbiorniczka:/ a pod czujnik płynu chyba nie bo gdy mam go juz mało to zapala się lampka przy zegarach...

: czw mar 27, 2008 21:37
autor: trium
1. Potrenuj starty i zmierz przypieszenie na rezerwie i powinno sie udac ponizej 10s , chyba ze juz tak robiles to nie wiem moze pare koni zdechlo ^^

: czw mar 27, 2008 23:49
autor: aadasiek
to obstawiam zmainę zmianę zbiorniczka
może pompka się spaliła lub coś w tym stylu a taki zbiorniczek z pompką troche kosztuje i ciężko go znaleźc - wiem bo sam szukam