Ma ktoś turbine do 1,6TD z intercoolerem?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ma ktoś turbine do 1,6TD z intercoolerem?
witam!
ma ktoś może na sprzedaż turbinke w dobrym stanie? bo moja sie już chyba kończy bo olej mi ubywa a wokoł turbo są slady oleju. albo może zna ktoś dobry i nie drogi zakład regeneracji turbo?chciałbym sie dowiedzieć do kogo trzeba sie zgłosić w tej sprawie:)
ma ktoś może na sprzedaż turbinke w dobrym stanie? bo moja sie już chyba kończy bo olej mi ubywa a wokoł turbo są slady oleju. albo może zna ktoś dobry i nie drogi zakład regeneracji turbo?chciałbym sie dowiedzieć do kogo trzeba sie zgłosić w tej sprawie:)
siemka.a mógłbys mi wytłumaczyć te oznaczenia?bo ja jestem zielony z turbo.nie znam sie można powiedziec wogole.mam pytanie czy ta turbina byla by dobra?
http://moto.allegro.pl/item333656640_tu ... uning.html
http://moto.allegro.pl/item333656640_tu ... uning.html
W mk2 byly montowane 4 turbiny w 5 wariantach.
Byly tzw. male turbiny T2 i KKK14 stosowane w w silnikach 1V, wg moich wiadomosci. Oraz T3 i KKK24 tzw. duze turbiny stosowane w silniku JR. Oraz rodzynek z SB czyli KKK14 z chłodzeniem wodnym. Turbiny male charakteryzuja sie slabszymi osiagami, ale wczesniej zaczynaja pompowac(przy mniejszych obrotach), duze na odwrot pompuja dopiero przy okolo 3k obr, ale maja duza wydajnosc.
Ta turbina co linka podales, to jest Garrrett T3, da sie ja zamontowac, ale potrzeba troche rzezby, z tego co pamietam inne jest wlot z filtra powietrza i mocowanie do kolekrota wydechowego i flansze trzeba robic, no i chlodzenie wodne zaslepic.
Jesli nie zamierzasz tuningowac diesleka to szukaj k14 z chlodzeniem wodnym i bedzie P&P.
Pozdro
Byly tzw. male turbiny T2 i KKK14 stosowane w w silnikach 1V, wg moich wiadomosci. Oraz T3 i KKK24 tzw. duze turbiny stosowane w silniku JR. Oraz rodzynek z SB czyli KKK14 z chłodzeniem wodnym. Turbiny male charakteryzuja sie slabszymi osiagami, ale wczesniej zaczynaja pompowac(przy mniejszych obrotach), duze na odwrot pompuja dopiero przy okolo 3k obr, ale maja duza wydajnosc.
Ta turbina co linka podales, to jest Garrrett T3, da sie ja zamontowac, ale potrzeba troche rzezby, z tego co pamietam inne jest wlot z filtra powietrza i mocowanie do kolekrota wydechowego i flansze trzeba robic, no i chlodzenie wodne zaslepic.
Jesli nie zamierzasz tuningowac diesleka to szukaj k14 z chlodzeniem wodnym i bedzie P&P.
Pozdro
Czas na jakiś zabytek :>
souler, co ty w blad wprowadzasz?? To jest kurde T3 do diesla....
Zamieszanie robisz...
Zamieszanie robisz...
Ostatnio zmieniony ndz mar 23, 2008 10:41 przez Pawlos, łącznie zmieniany 1 raz.
Czas na jakiś zabytek :>
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
to nie jest turbo od benzyniaka, taki trapez do kolektora wydechowego byl tylko w VW TDsouler pisze:tylko, ze to turbo jest do benzyniaka i jak sobie takie zalozy to raczej szybciej nie pojedzie, bo nie bedzie mial jej czym napedzic.Pawlos pisze:Ta turbina co linka podales, to jest Garrrett T3, da sie ja zamontowac
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości