Ma ktoś turbine do 1,6TD z intercoolerem?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ma ktoś turbine do 1,6TD z intercoolerem?
witam!
ma ktoś może na sprzedaż turbinke w dobrym stanie? bo moja sie już chyba kończy bo olej mi ubywa a wokoł turbo są slady oleju. albo może zna ktoś dobry i nie drogi zakład regeneracji turbo?chciałbym sie dowiedzieć do kogo trzeba sie zgłosić w tej sprawie:)
ma ktoś może na sprzedaż turbinke w dobrym stanie? bo moja sie już chyba kończy bo olej mi ubywa a wokoł turbo są slady oleju. albo może zna ktoś dobry i nie drogi zakład regeneracji turbo?chciałbym sie dowiedzieć do kogo trzeba sie zgłosić w tej sprawie:)
siemka.a mógłbys mi wytłumaczyć te oznaczenia?bo ja jestem zielony z turbo.nie znam sie można powiedziec wogole.mam pytanie czy ta turbina byla by dobra?
http://moto.allegro.pl/item333656640_tu ... uning.html
http://moto.allegro.pl/item333656640_tu ... uning.html
W mk2 byly montowane 4 turbiny w 5 wariantach.
Byly tzw. male turbiny T2 i KKK14 stosowane w w silnikach 1V, wg moich wiadomosci. Oraz T3 i KKK24 tzw. duze turbiny stosowane w silniku JR. Oraz rodzynek z SB czyli KKK14 z chłodzeniem wodnym. Turbiny male charakteryzuja sie slabszymi osiagami, ale wczesniej zaczynaja pompowac(przy mniejszych obrotach), duze na odwrot pompuja dopiero przy okolo 3k obr, ale maja duza wydajnosc.
Ta turbina co linka podales, to jest Garrrett T3, da sie ja zamontowac, ale potrzeba troche rzezby, z tego co pamietam inne jest wlot z filtra powietrza i mocowanie do kolekrota wydechowego i flansze trzeba robic, no i chlodzenie wodne zaslepic.
Jesli nie zamierzasz tuningowac diesleka to szukaj k14 z chlodzeniem wodnym i bedzie P&P.
Pozdro