Stukanie zaworów w 1V

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Stukanie zaworów w 1V

Post autor: krzysiek82 » ndz mar 16, 2008 20:30

Witam, silnik zalany jest olejem półsyntetycznym, od początku posiadania auta po uruchomieniu silnika słychać charakterystyczny stuk jednego z popychaczy, zostawiłem auto na jakieś 3min włączone i słychać cały czas tak samo, po przejechaniu jakiejś trasy jakby mniej. Czy to jest normalne? Takie tyktyktyk.
Ostatnio zmieniony ndz mar 16, 2008 22:18 przez krzysiek82, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
luki202
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: czw lip 27, 2006 20:11
Lokalizacja: Ząbkowice Śl./Kłodzko

Post autor: luki202 » ndz mar 16, 2008 20:41

ja również jestem posiadaczem 1,6 TD 1V i dołączam sie do pytania kolegi ponieważ mam ten sam problem?


20 years Golf GTI

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz mar 16, 2008 22:31

Prawdopodobnie szklanki do wymiany... A jaki olej i jakiej firmy ???



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » ndz mar 16, 2008 23:06

Olej to mobil 10W40 swieżo zalany.
Ostatnio zmieniony ndz mar 16, 2008 23:08 przez krzysiek82, łącznie zmieniany 2 razy.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn mar 17, 2008 00:02

U mnie też tyk tyk tyk ale sie tym nie przejmuję :P
krzysiek82 pisze:mobil 10W40
u mnie castrol


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » pn mar 17, 2008 16:06

Kiedys miałem podobny objaw po wymianie głowicy mk 1, 1.5 D, troche leżała chyba ze dwa lata. Mechanik powiedział,że to jeden z zaworów się zawiesza i to tak stuka, zrobiłem tak z 15.000 km a potem był wypadek i silnik stoi w garazu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości