Strona 1 z 1

: ndz mar 16, 2008 19:09
autor: Pyton50
Takie problemy objawiają sie jak jest nieszczelny filter paliwa a dokładniej taka biała plastikowa nakładka pod którą jest oring jeżeli tam zaciąga powietrze to paliwo cofa się do zbiornika i jest problem z uruchomieniem.

: ndz mar 16, 2008 19:53
autor: adi1982
cześć przyczyn takiego stanu jest kilka
- uszkodzenie przewodów paliwowych potrafią być nieszczelne na przejściu z plastiku na gumowy przewód ( na takim króćcu - widoczne przy zasilaniu)
- uszkodzone uszczelnienia na zaworku zwrotnym wkładanym do filtru paliwa
- uszkodzony zawór w pompie wtryskowej

sprawdź przewody paliwowe - u mnie rozszczelnienie było na przewodzie przezroczystym ( na chodzącym silniku poruszałem nimi i zaczęły pokazywać się pęcherzyki powietrza
Jeżeli OK to kup sobie w sklepie motoryzacyjnym specjalny zaworek zwrotny i czasowo zamontuj go na przewodach paliwowych na powrocie i zasilaniu i zobaczysz czy będzie OK :bigok:

: sob mar 22, 2008 21:41
autor: kimon
uszkodzone moze byc :
1) zaworek na filrze paliwa
2) nie szczelny filtrz lub podlaczone rurki paliwowe
3) zaworek zwrotny w srubunku w pompie wtryskowej

: sob mar 22, 2008 21:44
autor: jasiek21
adi1982 pisze:kup sobie w sklepie motoryzacyjnym specjalny zaworek zwrotny
kup i potestuj powinno juz nie być bąbelków,
nowy zaworek ten na filtr kosztuje z 200 zł z tego co pamiętam, bo kiedyś w Aso pytałem.

: pn mar 31, 2008 15:42
autor: buxi
jasiek21 pisze:ten na filtr kosztuje z 200 zł z tego co pamiętam, bo kiedyś w Aso pytałem.
Albo na Allegro za 25 zł.... heh http://ujeb.pl/44253/

: pn mar 31, 2008 17:35
autor: jasiek21
buxi pisze:Albo na Allegro za 25 zł.
trochę nieprecyzyjnie napisałem, 200 zł kosztuje ten oryginalny na filtrze. Dodatkowy oczywiście coś koło 30 zł w intercarsie, a najlepiej założyć na dopływ i odpływ wtedy jest 100 % pewności.