[ASV 110km] Za duże ciśnienie doładowania. Znowu!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bartiboro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn sie 07, 2006 09:06
Lokalizacja: Płock

[ASV 110km] Za duże ciśnienie doładowania. Znowu!

Post autor: bartiboro » sob mar 15, 2008 13:59

Witam!

Znowu przesladuja mnie notlaufy :(
Turbo czyszczone bylo (z w/w powodu) 20kkm temu, N75 nowy, przepływka dobra, wezyki tez, sztanga chodzi b.ładnie.
Notlaufy łapie tak miedzy 3 a 4 tys. obr. sporadycznie, najczesciej przy obciazeniu jak dłuzej musi podmuchac np pod gore.
Nie wiem co dalej poczac z tym, rece juz mi opadaja, bo co mechanik to przygazówa i ten sam scenariusz. Dynamicznie twierdza ze nie ma potrzeby.
Szczelności dolotu nie sprawdzalem bo nie wiem jak :)

Pomozecie?
Moze znacie dobrego mechanika w Płocku?

Dzieki i pozdrówka.
Barti
Tak się zastanawiam, czy czujnik ciśnienia doładowania może świruje?? Gdzie on się znajduje??
Czy ten drugi zaworek N18 czy jak mu tam moze miec wpływ na te przeładowania??
Ostatnio zmieniony sob mar 15, 2008 23:54 przez bartiboro, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob mar 15, 2008 14:04

wklej logi z diagnozy dynamicznej

[ Dodano: Sob Mar 15, 2008 13:06 ]
możesz podjechać do Adamma



bartiboro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pn sie 07, 2006 09:06
Lokalizacja: Płock

Post autor: bartiboro » ndz mar 16, 2008 00:09

Tak się zastanawiam, czy czujnik ciśnienia doładowania może świruje?? Gdzie on się znajduje??
Czy ten drugi zaworek N18 czy jak mu tam moze miec wpływ na te przeładowania??
Jesli ma wplyw to moze podmienic go na ten stary sprawny N75??

Moze ktos jest nainteresowany N75, Pierburg, z 2000 roku, oddam za pół ceny.



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » ndz mar 16, 2008 11:45

wrzuć logi, bo tak to naprawdę nie wiadomo co sie dzieje.
Jeśli turbina czyszczona to może sztanga jest źle wyregulowana i dlatego notlaufy.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz mar 16, 2008 13:17

Spotkalem sie z takimi samymi objawami, 2krotne czyszczenie turbo i po jakims czasie znowu to samo. Po czyszczeniu kierownic wskazane jest przejechac sie z duza predkoscia ok 30min na autostradzie zeby EGT wysuszylo sprezare i spaliny przedmuchaly wnetrze.

[ Dodano: 16 Mar 2008 12:18 ]
Ale to trzeba zrobic od razu, teraz moze byc juz za pozno i znowu trzeba bedzie rozbierac.

Jak na razie diagnoza sztangi sie klania.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » ndz mar 16, 2008 16:40

Jak sprezarka na czesci goracej jest juz zmeczona i ma mocne wżery to nawet czyszczenie na dlugo nie pomaga...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz mar 16, 2008 16:42

rob555 pisze:Jak sprezarka na czesci goracej jest juz zmeczona i ma mocne wżery to nawet czyszczenie na dlugo nie pomaga...
zgadza sie, musi byc lustro :grin:


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości