Strona 1 z 1

ASV słabo pali po dłuższym postoju

: pn mar 03, 2008 22:27
autor: asocha1
Czesc,
to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałosc.
Od niedawna jestem "szczęśliwym" posiadaczem mk4 110KM 160 oryginalnych kkm a problem mam z odpalaniem po dłuższej przerwie (ok 10h) łapie od razu ale telepie przez kilka pierwszych sekund i puszcza dyma, ciepły pali na dotyk. Czytałem wiele tematów i kilka rzeczy zrobiłem.
Wymieniłem świece żarowe (jedna trafiona), wymieniłem zaworek na filtrze paliwa, wstawiłem zawór zwrotny na przewodzie plaiwowym dolotowym i nadal lipa, VAG nie pokazuje zadnych błędów.
Podejrzewam że paliwo się cofa ale...
Co mozna jeszcze sprawdzic, zrobic, wymienic?
Może ktos z was to też miał i sobie poradził?

: pn mar 03, 2008 23:25
autor: asocha1
Kąt wtrysku jest trochę większy od 51 ale mieści się w przedziale. Na pompie ślady po farbie - nie tykana, do końca serwisowany. Nie mniej jednak dzięki za linka, przyda się:)

: wt mar 04, 2008 13:08
autor: damcio151
do świec dochodzi napięcie :?: czujniki temp. sprawne :?: ( grupa 007 )

: wt mar 04, 2008 13:35
autor: jasiek21
jak telepie po załączeniu, a do dziesięciu sekund przestaje to świeczki do sprawdzenia,

: wt mar 04, 2008 14:33
autor: Rafał 8657
A może filtr paliwa masz do du... u mnie nie pomogła wymiana samych oringów na zaworku, musiałem też zmianić filtr chociaż nowy ale jednak "Filtron" okazał się lepszy i pomogło zobacz czy się paliwo nie wraca.

: wt mar 04, 2008 23:13
autor: asocha1
Hey,
świeczki wymieniłem na dzień dobry, jedna była zdechła:)
Ale mam pytanko po czym rozpozna że paliwo się cofa?
jedno co widzę to mały pęcheżyk powietrza na przewodzie zasilania.
czy w pompie jest jakiś zawór który powinien zamknąc paliwo w srodku i niepozwolic na opróżnienie pompy??

: śr mar 05, 2008 10:36
autor: rob555
asocha1 pisze:Hey,
świeczki wymieniłem na dzień dobry, jedna była zdechła:)
Ale mam pytanko po czym rozpozna że paliwo się cofa?
jedno co widzę to mały pęcheżyk powietrza na przewodzie zasilania.
czy w pompie jest jakiś zawór który powinien zamknąc paliwo w srodku i niepozwolic na opróżnienie pompy??
Moze byc ze pompa jest nieszczelna (sama w sobie).
Najprosciej z rana popuscic przewody przy wtryskach i zakrecic rozrusznikiem. Jak pokaze sie piana albo nic nie bedzie to znaczy ze paliwo znika z pompy.
Wtedy filtr paliwa (z oringami) mocniejsze zaciski na weze a w ostatecznosci trzeba by sie pompie przyjrzec.