ASV słabo pali po dłuższym postoju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

asocha1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn paź 01, 2007 22:31
Lokalizacja: Gdańsk

ASV słabo pali po dłuższym postoju

Post autor: asocha1 » pn mar 03, 2008 22:27

Czesc,
to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałosc.
Od niedawna jestem "szczęśliwym" posiadaczem mk4 110KM 160 oryginalnych kkm a problem mam z odpalaniem po dłuższej przerwie (ok 10h) łapie od razu ale telepie przez kilka pierwszych sekund i puszcza dyma, ciepły pali na dotyk. Czytałem wiele tematów i kilka rzeczy zrobiłem.
Wymieniłem świece żarowe (jedna trafiona), wymieniłem zaworek na filtrze paliwa, wstawiłem zawór zwrotny na przewodzie plaiwowym dolotowym i nadal lipa, VAG nie pokazuje zadnych błędów.
Podejrzewam że paliwo się cofa ale...
Co mozna jeszcze sprawdzic, zrobic, wymienic?
Może ktos z was to też miał i sobie poradził?


Andi

asocha1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn paź 01, 2007 22:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: asocha1 » pn mar 03, 2008 23:25

Kąt wtrysku jest trochę większy od 51 ale mieści się w przedziale. Na pompie ślady po farbie - nie tykana, do końca serwisowany. Nie mniej jednak dzięki za linka, przyda się:)


Andi

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt mar 04, 2008 13:08

do świec dochodzi napięcie :?: czujniki temp. sprawne :?: ( grupa 007 )



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » wt mar 04, 2008 13:35

jak telepie po załączeniu, a do dziesięciu sekund przestaje to świeczki do sprawdzenia,


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Rafał 8657
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw gru 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: Rafał 8657 » wt mar 04, 2008 14:33

A może filtr paliwa masz do du... u mnie nie pomogła wymiana samych oringów na zaworku, musiałem też zmianić filtr chociaż nowy ale jednak "Filtron" okazał się lepszy i pomogło zobacz czy się paliwo nie wraca.


Raf

asocha1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn paź 01, 2007 22:31
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: asocha1 » wt mar 04, 2008 23:13

Hey,
świeczki wymieniłem na dzień dobry, jedna była zdechła:)
Ale mam pytanko po czym rozpozna że paliwo się cofa?
jedno co widzę to mały pęcheżyk powietrza na przewodzie zasilania.
czy w pompie jest jakiś zawór który powinien zamknąc paliwo w srodku i niepozwolic na opróżnienie pompy??


Andi

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » śr mar 05, 2008 10:36

asocha1 pisze:Hey,
świeczki wymieniłem na dzień dobry, jedna była zdechła:)
Ale mam pytanko po czym rozpozna że paliwo się cofa?
jedno co widzę to mały pęcheżyk powietrza na przewodzie zasilania.
czy w pompie jest jakiś zawór który powinien zamknąc paliwo w srodku i niepozwolic na opróżnienie pompy??
Moze byc ze pompa jest nieszczelna (sama w sobie).
Najprosciej z rana popuscic przewody przy wtryskach i zakrecic rozrusznikiem. Jak pokaze sie piana albo nic nie bedzie to znaczy ze paliwo znika z pompy.
Wtedy filtr paliwa (z oringami) mocniejsze zaciski na weze a w ostatecznosci trzeba by sie pompie przyjrzec.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości