Zmiana wtrysków z 1z na AFN lub ASV

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Zmiana wtrysków z 1z na AFN lub ASV

Post autor: J3L3N » czw lut 28, 2008 11:04

Witam!Koledzy jestem laikiem w tej dziedzinie! Przeczytałem klilkanascie postów na forum ale mam jeszcze pare pytań.

1.Czy po zmienie wtrysków musze ustawiac kat wrtrysku i dawke paliwa?Ile taka przyjemność orientacyjnie kosztuje.
2.Czy wtryski bede mógł sam sobie wstawić czy musi to robić fachowiec bo cos moge spartolic? Bo wydaje mi sie że to tak jak z wymiana świec choc moge sie mylic(nie smiac sie)
3.jaki przyrost mocy mogę osiągnać?
4.Czy taki zabieg jest opłacalny?Widziałem wtryski za 400zł chyba warto jeżeli jest tak jak czytałem ze przyrost mocy to okolo 20KM?
Ostatnio zmieniony czw lut 28, 2008 11:06 przez J3L3N, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lut 28, 2008 11:17

J3L3N pisze:Czy po zmienie wtrysków musze ustawiac kat wrtrysku i dawke paliwa?Ile taka przyjemność orientacyjnie kosztuje.
trzeba skontrolować i w razie czego ustawić, opcja szukaj na forum i sam to zrobisz :)
J3L3N pisze:Czy wtryski bede mógł sam sobie
możesz sam, to 20 minut roboty, ze 2 dni wczesniej pospikaj wkoło wtrysków jakims WD-40 :), przy wymianie zachowaj czystość, pod nowe wtryski zawsze nowe podkładki miedziane
J3L3N pisze:przyrost mocy to okolo 20KM?
bez ruszania softu to raczej z 10KM ale po chiptuningu napewno wiecej

ogólnie same plusy takiego zabiegu



Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » czw lut 28, 2008 11:32

cowboy, dzieki wielkie za odp. A jak z dawka paliwa? Chipa nie bede instalowal ale jakiegos wiruska jak najbardziej:D hihi

[ Dodano: 28 Lut 2008 10:57 ]
cowboy, co do dawki paliwa to jak sie ją zmienia? Przez kompa czy jakos recznie? ile taka przyjemnosć moze kosztować? Bo wirusa chce latem dopiero:P


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lut 28, 2008 12:23

cowboy pisze:po chiptuningu napewno wiecej
J3L3N pisze:Chipa nie bede instalowal ale jakiegos wiruska jak najbardziej:D
chiptuning = wirusek = chip = grzebanie w sofcie :P
J3L3N pisze:co do dawki paliwa to jak sie ją zmienia? Przez kompa czy jakos recznie?
przez kompa ręcznie wklepując :) poszukaj na forum...



Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » czw lut 28, 2008 12:26

cowboy, heh. szukałem, szukam dalej ale nic nie moge znalesc co mnie interesuje. Naprawde duzo tematow juz przewałkowałem ale duzo rzeczy sie powtarza. Znalazlem jak zmienia sie kat wtrysku ale o dawce paliwa nic nie bylo a o cenie +- to zapomnij:P

[ Dodano: 28 Lut 2008 11:27 ]
Acha a jaka powinna byc odpowiednia dawka paliwa dla 1z i AFN bo chyba taka z afna po zmianie wtryskow bede musial zapodac? czytalem cos ze 3,2???


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lut 28, 2008 12:35

J3L3N pisze:Znalazlem jak zmienia sie kat wtrysku ale o dawce paliwa nic nie bylo a o cenie +- to zapomnij:P
bo każdy to robi sobie sam :)



Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » czw lut 28, 2008 12:41

cowboy, no ale powiedz jak:P hehe!

[ Dodano: 28 Lut 2008 11:44 ]
czy dawka 3,2-3,6 bedzie odpowiednia?


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lut 28, 2008 13:44

J3L3N pisze:czy dawka 3,2-3,6 bedzie odpowiednia?
nie mam pojęcia, nie potrafię wrózyc :)

założ wtryski, zobacz jak się jeździ, czy dymi, sprawdź korekcje w kanale 013, sprawdź czy sie nie opóźnił kąt wtrysku..



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » pt lut 29, 2008 09:59

J3L3N pisze:czy dawka 3,2-3,6 bedzie odpowiednia?
powinna być ok, ja jeżdzę na 4,0 i jest :bigok:


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
J3L3N
give it the gun
give it the gun
Posty: 989
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 09:36
Lokalizacja: Lbk

Post autor: J3L3N » pt lut 29, 2008 11:22

jasiek21, dzieki! A powiedz ile cie kosztowała taka zmiana? i czy da sie to zrobic samemu:P


[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt lut 29, 2008 14:01

Samemu da sie zrobic, potrzebny tylko VAG i klucz trojkatny


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » pt mar 07, 2008 21:51

w pewnym zakresie da się samym Vagiem zmienić.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości