Zmiana wtrysków z 1z na AFN lub ASV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zmiana wtrysków z 1z na AFN lub ASV
Witam!Koledzy jestem laikiem w tej dziedzinie! Przeczytałem klilkanascie postów na forum ale mam jeszcze pare pytań.
1.Czy po zmienie wtrysków musze ustawiac kat wrtrysku i dawke paliwa?Ile taka przyjemność orientacyjnie kosztuje.
2.Czy wtryski bede mógł sam sobie wstawić czy musi to robić fachowiec bo cos moge spartolic? Bo wydaje mi sie że to tak jak z wymiana świec choc moge sie mylic(nie smiac sie)
3.jaki przyrost mocy mogę osiągnać?
4.Czy taki zabieg jest opłacalny?Widziałem wtryski za 400zł chyba warto jeżeli jest tak jak czytałem ze przyrost mocy to okolo 20KM?
1.Czy po zmienie wtrysków musze ustawiac kat wrtrysku i dawke paliwa?Ile taka przyjemność orientacyjnie kosztuje.
2.Czy wtryski bede mógł sam sobie wstawić czy musi to robić fachowiec bo cos moge spartolic? Bo wydaje mi sie że to tak jak z wymiana świec choc moge sie mylic(nie smiac sie)
3.jaki przyrost mocy mogę osiągnać?
4.Czy taki zabieg jest opłacalny?Widziałem wtryski za 400zł chyba warto jeżeli jest tak jak czytałem ze przyrost mocy to okolo 20KM?
Ostatnio zmieniony czw lut 28, 2008 11:06 przez J3L3N, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
[/size]
trzeba skontrolować i w razie czego ustawić, opcja szukaj na forum i sam to zrobiszJ3L3N pisze:Czy po zmienie wtrysków musze ustawiac kat wrtrysku i dawke paliwa?Ile taka przyjemność orientacyjnie kosztuje.

możesz sam, to 20 minut roboty, ze 2 dni wczesniej pospikaj wkoło wtrysków jakims WD-40J3L3N pisze:Czy wtryski bede mógł sam sobie

bez ruszania softu to raczej z 10KM ale po chiptuningu napewno wiecejJ3L3N pisze:przyrost mocy to okolo 20KM?
ogólnie same plusy takiego zabiegu
cowboy, dzieki wielkie za odp. A jak z dawka paliwa? Chipa nie bede instalowal ale jakiegos wiruska jak najbardziej:D hihi
[ Dodano: 28 Lut 2008 10:57 ]