Stukot jakby popychacze sie tlukły lub zawory i bierze olej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Stukot jakby popychacze sie tlukły lub zawory i bierze olej
Czytałem już troche jakie moga byc przyczyny tych stuków ale powiedzcie mi czy wymienic popychacze czy to jeszcze moze byc cos innego i jeszcze do tego bierze olej koło 1litr na 1000km z poczatku zapalania dymi na niebiesko czy trzeba bedzie wymieniac piersionki?? używam Lotos diesel mineralny samochodzik ma przejechane 220tys i jest to zwykly 1.9d z 1996
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Kontakt:
Wymien popychacze i uszczelniacze zaworów na początek i zobaczysz. Koszt nie będzie taki ogromny bo do wymiany uszczelniaczy zaw. nie musisz zdejmować głowicy.Przynajmniej przy benzyniaku nie musiałem
Ostatnio zmieniony śr lut 27, 2008 15:15 przez VW User, łącznie zmieniany 1 raz.
dzieki za podpowiedz jak bedzie juz po tych wszystkich zabiegach odezwe sie czy to pomoglo narazie Dzieki
[ Dodano: 27 Lut 2008 14:49 ]
a jeszcze co do tego Oleju to ten castrol diesel 10w to polsyntetyk a czytalem ze z mineralnego na półsyntetyk to nie bardzo taka przesiadka będzie dobra
[ Dodano: 27 Lut 2008 17:22 ]
a panowie moze ktos jeszcze pomoc mi znalesc jakis szczegolowy opis wymiany tych popychaczy i uszczelniaczy zaworow
[ Dodano: 27 Lut 2008 14:49 ]
a jeszcze co do tego Oleju to ten castrol diesel 10w to polsyntetyk a czytalem ze z mineralnego na półsyntetyk to nie bardzo taka przesiadka będzie dobra
[ Dodano: 27 Lut 2008 17:22 ]
a panowie moze ktos jeszcze pomoc mi znalesc jakis szczegolowy opis wymiany tych popychaczy i uszczelniaczy zaworow
panowie moze ktos jeszcze pomoc mi znalesc jakis szczegolowy opis wymiany tych popychaczy i uszczelniaczy zaworow
Witam-aby wymienic popychacze zdejmujesz pasek rozrządu koło zębate wałka rozrządu,pokrywę wałka sam wałek i wyjmujesz popychacze po wymianie składasz w kolejności odwrotnej i ustawiasz rozrząd.jak będziesz miał wyjęte popychacze to przy okazji możesz wymienic uszczelniacze dodatkowo trzeba zdjąc półstożki z trzonków zaworów wyjąc górną miseczkę i wyjąc sprężyny zdjąc stare uszczelniacze założyc nowe kolejnośc składania odwrotna.
I NAJWAŻNIEJSZA SPRAWA ABY TO ZROBIC BEZ ZDEJMOWANIA GŁOWICY MUSISZ USTAWIAC TŁOKI W GÓRNYM POŁOŻENIU (TE NAD KTÓRYMI BĘDZIESZ WYMIENIAŁ USZCZELNIACZE)JEŚLI TEGO NIE ZROBISZ TO PO ZDJĘCIU PÓŁSTOŻKÓW ZAWORY POWPADAJĄ DO CYLINDRÓW I TRZEBA BĘDZI ZDEJMOWAC GŁOWICĘ.POWODZENIA
Witam-aby wymienic popychacze zdejmujesz pasek rozrządu koło zębate wałka rozrządu,pokrywę wałka sam wałek i wyjmujesz popychacze po wymianie składasz w kolejności odwrotnej i ustawiasz rozrząd.jak będziesz miał wyjęte popychacze to przy okazji możesz wymienic uszczelniacze dodatkowo trzeba zdjąc półstożki z trzonków zaworów wyjąc górną miseczkę i wyjąc sprężyny zdjąc stare uszczelniacze założyc nowe kolejnośc składania odwrotna.
I NAJWAŻNIEJSZA SPRAWA ABY TO ZROBIC BEZ ZDEJMOWANIA GŁOWICY MUSISZ USTAWIAC TŁOKI W GÓRNYM POŁOŻENIU (TE NAD KTÓRYMI BĘDZIESZ WYMIENIAŁ USZCZELNIACZE)JEŚLI TEGO NIE ZROBISZ TO PO ZDJĘCIU PÓŁSTOŻKÓW ZAWORY POWPADAJĄ DO CYLINDRÓW I TRZEBA BĘDZI ZDEJMOWAC GŁOWICĘ.POWODZENIA
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
co do oleju to nie powinno sie zmieniac z mineralnego na polsyntetyk dlatego ze ten 2 wymyje ci caly brud ktory jak by nie bylo uszczelnil ci silnik (mineralny jest gestszy przez co nie ma takich wlasciwosci myjacych silnik). Zmiana oleju na polsyntetyk moze ci sie najwyzej skonczyc tym ze bedziesz musial wymienic simeringi w silniku i ewentualnie uszczelnic pokrywe zaworow. Na forym duzo osob zmienilo z mineralnego na polsynteryk i nikt nie narzekal!
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
wow w jednym zdaniu negatywnie o zmianie z minerala na polsyntetyk, a potem jednak popierasz.ronuch pisze:co do oleju to nie powinno sie zmieniac z mineralnego na polsyntetyk dlatego ze ten 2 wymyje ci caly brud ktory jak by nie bylo uszczelnil ci silnik (mineralny jest gestszy przez co nie ma takich wlasciwosci myjacych silnik). Zmiana oleju na polsyntetyk moze ci sie najwyzej skonczyc tym ze bedziesz musial wymienic simeringi w silniku i ewentualnie uszczelnic pokrywe zaworow. Na forym duzo osob zmienilo z mineralnego na polsynteryk i nikt nie narzekal!
nie od gestosci oleju zaleza wlasciwosci myjace oleju
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 125 gości