Strona 1 z 3

prosze o sprawdzenie logów + małe pytanko odnośnie 4 cylindr

: ndz lut 24, 2008 15:20
autor: micky
Obrazek

Jaka temperature musi osiagnac silnik (temperature cieczy chlodzacej) aby mozna bylo odczytac TDI-Timing?

Kat wtrysku przy 84,6 stopniach C wynosi od 52-57. Wszystko ok?
Poza tym zauwazylem , ze MAF nie miesci mi sie w granicach, bo wg VAGa wynosi 480.

Oto logi:
http://www.speedyshare.com/111787857.html

: ndz lut 24, 2008 15:25
autor: damcio151
dlaczego w VAGU nie wyswietla mi cylindra 4
Temat był już poruszany ... 4 wartość w 1Z nie jest pokazywana .. to jest 3 wtryskiwacz ( sterujący )
micky pisze:Kat wtrysku przy 84,6 stopniach C wynosi od 52-57. Wszystko ok?
:bigok:
micky pisze:Poza tym zauwazylem , ze MAF nie miesci mi sie w granicach, bo wg VAGa wynosi 480.
zrób diagnozę dynamiczną z grupy 003

: ndz lut 24, 2008 16:03
autor: micky
ja mam AFN, dlatego sie pytalem :bigok:

ok, zrobie logi grupy 003

: ndz lut 24, 2008 16:04
autor: damcio151
micky pisze:ja mam AFN, dlatego sie pytalem :bigok:
no tak ... :grin:
poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 457c5f097a

: ndz lut 24, 2008 23:37
autor: micky
dodalem logi w pierwszym poscie, bardzo prosze o ich interpretacje
pozdrawiam
:bigok:

: pn lut 25, 2008 10:10
autor: damcio151
Turbina przełaadowuje ... zamień miejscami n75 z n18

: pn lut 25, 2008 10:26
autor: micky
damcio151 Ja juz jezdzilem na zamienionych elektrozaworkach i nie wpadal w notlauf. Kupiłem i wymienilem n75.
Duzo przeladowuje?

: pn lut 25, 2008 10:36
autor: damcio151
micky pisze:damcio151 Ja juz jezdzilem na zamienionych elektrozaworkach i nie wpadal w notlauf. Kupiłem i wymienilem n75.
Duzo przeladowuje?
tzn. to są logi z nowym n75 :?: teraz wpada w notlauf :?:

: pn lut 25, 2008 10:40
autor: micky
Wpada w notlauf, ale to byl drugi raz, i ten drugi raz byl wlasnie znowu na podpietym VAGu. To sa logi wlasnie na nowym N75 pierburga. Po wymianie na ten nowy n75 stwierdzilem, ze faktycznie lepiej jezdzi, lepiej sie zbiera itd. No i przyspieszenie ma odrobinke lepsze niz gdy nim jezdzilem po kupnie.

Co teraz? Co sie dzieje?

Dodam tylko, ze mialem jeszcze blad 00519 (blad mapsensora). Ale skasowalem, bo myslalem ze to przez to, ze mieszalem co nie co pod maska i po wymianie n75 nie mialem mozliwosci podpiecia sie pod Vaga. Teraz mam swoj.

: pn lut 25, 2008 10:44
autor: damcio151
Na logach które załaczyłeś widać przeładowanie więc musi wpadać w notlauf ...

: pn lut 25, 2008 10:45
autor: micky
na wszystkich przeladowuje, czy tylko na tym pierwszym zlogowanym 011, przejazd 2?

: pn lut 25, 2008 10:48
autor: damcio151
na wszystkich pompuje ponad 2400 mbar

: pn lut 25, 2008 10:51
autor: micky
No, teraz przegladam te logi to rozumiem. Kurde, to duzo za duzo. W kazdym przejezdzie gdzie chyba kolo 3000 rpm czuc bylo spadek przyspieszenia i to chyba musialo byc to upuszczenie cisnienia.

I co teraz? Kierownice spalin? Sprawdzic sztange turbiny. Albo turbo do czyszczenia. :(

: pn lut 25, 2008 10:54
autor: damcio151
micky pisze:I co teraz? Kierownice spalin? Sprawdzic sztange turbiny. Albo turbo do czyszczenia.
pisałeś , że po podmianie n75 z n18 nie wpada w notlauf ... podmień jeszcze raz na próbę ... może trafiłeś na zepsuty n75 :P