Problem z pompa wtryskowa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Problem z pompa wtryskowa

Post autor: Krzylu » ndz lut 24, 2008 13:25

jak w temacie jest problem z pompa wtryskowa z w/w modelu
objawia sie tym ze gdy sie doda gazu do oporu(a czasem i do polowy) dlugo nieschodzi z obrotow wnet sie zawiesza i to dajac gazu ciegnem przy pompie co sie dzieje??
jest to pompa starego typu bez srubki do regulacji biegu jalowego z tylu pompy i teraz kolejne pytanie gdzie sie ustawia obroty biegu jalowego??

dzieki z gory



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz lut 24, 2008 20:34

od kiedy CR to TD ? doda że spotkałem sie z taką sytuacją ale była następstwem grzebania przy dawce paliwa
Ostatnio zmieniony ndz lut 24, 2008 20:53 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz lut 24, 2008 22:30

na bloku wybite jest CR ma T3 i pompe z grzybkiem tyle ze niema regulacji biegu jalowego jak pozostale pompy z TD



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » ndz lut 24, 2008 23:02

vision pisze:od kiedy CR to TD ? doda że spotkałem sie z taką sytuacją ale była następstwem grzebania przy dawce paliwa

Ja mam ustawioną tak dawkę


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz lut 24, 2008 23:19

nieczaje :kac:



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn lut 25, 2008 18:23

adam16v pisze:Ja mam ustawioną tak dawkę
dawką ustawił wolne , u góry na pompie przy dźwigni gazu są 2 śruby ta po lewej , i śrubą od dawki paliwa



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pn lut 25, 2008 18:59

Chodzi mi o to że mam na pompie tak ustawioną wysoko dawkę że z wysokich obrotów wolno mi schodzi. Być może governor mod jest nie najlepiej wykonany. Ja się zastanawiam czy to nie jest wina tego że się za dużo da podkładek w tym modzie. U siebie właśnie to podejrzewam.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

anfar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt paź 09, 2007 20:20
Lokalizacja: prawie Zamosc

Post autor: anfar » pn lut 25, 2008 20:55

objawia sie tym ze gdy sie doda gazu do oporu(a czasem i do polowy) dlugo nieschodzi z obrotow

prawdopodobnie przyczyna tkwi w niewłaściwym ustawieniu kąta wtrysku paliwa(chodzi odzwignię przyspieszacza rozruchu(przestawiona) w moim przypadku długo nie schodził z obrotów oraz przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu i zwiększeniu obrotów dzwignia ta wypychała cięgno (w kabinie) ustawienie pompy na stanowisku załatwiło sprawę.pozdrawiam



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn lut 25, 2008 23:28

dzieki panowie mysle ze to jednak kat wtrysku bo jest dokladnie tak jak kolegaanfar, pisze



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości