Strona 1 z 1

problem z ciepłym silnikiem

: sob lut 23, 2008 22:40
autor: mancurek
Odrestaurowałem sędziwego golfa mk1 (stan na dzien dzisiejszy fabryczny )poza małym ale włozyłem do niego silnik 1,9 tdi(napis tdi był czerwony) ze skody fabi ktora szlajała sie gdzies po rowach i tam tez zakończyła swoj zywot :D. silnik pracuje idealnie poza tym ze po nagrzaniu i odczekaniu jakis 5 min niechce zabardzo palic rozrusznikiem mozna go kecic do bolu ale w momencie kiedy przerwie sie rozruch i ponoiwnie zakręci momentalnie zaskakuje (na pych odrazu) przy mrozach niema najmnieszych problebow z odpalaniem :( silnik miał zrobiony tz szwecki szlif i nic nie pomogło:( Brak mi juz pomysłow moze ktos podsunie mi jakis nowy co go moze bolec.Pozdrawiam

: sob lut 23, 2008 23:03
autor: Komas
skoro to TDI to jego sterowanie odbywa sie poprzec komputer. Jak masz ustawioną pompe? Początek tłoczenia nie jestem pewien czy sie ustawia ale bardzo wazne są kąty wtrysku i prawidłowo ustawiony rozrząd. Auto nie kopci? Sprawdz wtryski

: sob lut 23, 2008 23:27
autor: mancurek
silnik był "remontowany" i ustawiany w warsztacie niestety po tym wszystkim nic sie nie polepszylo jedynie portfel i tak juz nadwyrezony ucierpiał:( aco do dymku wiadomo na zimno lubi sobie puszczac dymka jak kazdy diesel w czasie jazdy tylko w momencie depnięcia raptownie na gaz

[ Dodano: 23 Lut 2008 22:30 ]
silnik miał przejechane 75359km dokładnie kiedy go montowałem a przestał palic na ciepło z dnia na dzień poprostu cos mu odbiło:(

: ndz lut 24, 2008 13:30
autor: damcio151
Jaki silnik tam masz :?: VP czy PD :?:

: ndz lut 24, 2008 16:29
autor: mancurek
według oznaczenia ASZ 131KM

: ndz lut 24, 2008 16:37
autor: damcio151
mancurek pisze:według oznaczenia ASZ 131KM
czyli PD .... sprawdź kąt synchronizacji na vagu grupa 004 pozycja 4

[ Dodano: Nie Lut 24, 2008 15:37 ]
ma być w okolicach 0 st.

: ndz lut 24, 2008 16:51
autor: mancurek
w styczniu byłem z nim w serwisie poza zmiana na moim koncie nic sie nie zmieniło w serwisie twierdza ze z motorem jest wszystko ok. więc spokojnie po tej wizycie pojechałem sobie do kudowy silnik chodził jak marzenie nawet dosc szybko odpalał na ciepło no i pare dni temu znowu to samo nie pali na cieplo trzeba go ostro zakręcic rozrusznikem przerwac i za drogim razem zaskakuje (nieraz).

: ndz lut 24, 2008 20:18
autor: rob555
Moze cos z kodowaniem kluczyka co?

: ndz lut 24, 2008 20:57
autor: mancurek
rob555 pisze:Moze cos z kodowaniem kluczyka co?
jakiego kluczyka:)

: ndz lut 24, 2008 23:53
autor: rob555
mancurek pisze:
rob555 pisze:Moze cos z kodowaniem kluczyka co?
jakiego kluczyka:)
No moze Ci immo nie czyta kluczyka czasem. Dlatego jak odpuscisz i na nowo przekrecisz to lapie...dziwne tylko ze jak cieply.
Fajny projekt , szkoda ze nic nie wiem :bajer: Kto wsadzal? Emdziaki ? czy Wejherowo ? ;)
Jak cos to zajedz posprawdzam po swojemu co i jak i chetnie sie przyjze bo lubie takie nietuzinowe wynalazki :bigok:

: pn lut 25, 2008 00:11
autor: mancurek
kluczyk jest orginalny z 83r:) samochod składałem sam pomagało mi przy tym pare osob ktore miały na koncie nie takie przeszczepy:Dale ten samochod miał wyglądac jak orginał tak w srodku jak i na zewnątrz i dlatego był restaurowany przeszło 2 lata a ustawienia robiłem u Groblewskiego.

[ Dodano: 14 Sty 2009 00:07 ]
po miesiącach kombinowania udalo sie uzdrowic diesla:D niepozorna pierdoła spędzała mi sen z powiek był to czujni ktory informowa komputer o temp silnika koszt 14 zł teraz pali jak marzenie na cieplo i zimno bez roznicy pozdrawiam i radze zacząc od małego pier... ka wszystkim ktozy maja taki problem jaki ja miałem