Strona 1 z 1

Ocencie moje logi grupy 11 7 i i do tego błedy

: pt lut 22, 2008 14:26
autor: grzesiek1990
panowie oceńcie moje logi
grupa 11
http://www.speedyshare.com/601533997.html
grupa 7 na zimnym silniku...
http://www.speedyshare.com/927653178.html
i do tego błedy 519 i 575 które pojawiają sie i znikają...

: pt lut 22, 2008 15:16
autor: TomTDI
grupa 7 na zimnym silniku...
ciekawe temp płynu >37 i wzrasta ?? to chyba silnik nie był zimny

rozumiem że zrobiłeś odczyt rano przed zapaleniem silnika czy sie myle?

: pt lut 22, 2008 15:19
autor: grzesiek1990
no zapaliłem i robiłem logi... pierwszy raz takie cor robie...

: pt lut 22, 2008 15:36
autor: Adamm
575 przeladowanie turbo, szukajka i n-75, notlauf

519 to czujnik w kolektorze ssacym czyli w 1Z map sensor w ECU, zobacz stan wezyka idacego od kolektora do ECU ewentualnie w samym ECU wezyk wymien.

: pt lut 22, 2008 16:44
autor: Turbonalepa
Adamm, nie żebym się madrzył tylko taka moja sugestia, że błąd 575 to nie musi byc przładowanie. To może byc też za niskie ciśnienie - ja mam nieszczelny dolot i przez to za niskie ciśnienie doładowania i też mam bład 575, i bład samego czujnika też mam (sporadyczny).

Wynika to z moich obserwacji jeśli się mylę to mnie popraw.

Pozdrawiam

: pt lut 22, 2008 18:17
autor: grzesiek1990

: pt lut 22, 2008 18:28
autor: Adamm
Turbonalepa pisze:Adamm, nie żebym się madrzył tylko taka moja sugestia, że błąd 575 to nie musi byc przładowanie. To może byc też za niskie ciśnienie - ja mam nieszczelny dolot i przez to za niskie ciśnienie doładowania i też mam bład 575, i bład samego czujnika też mam (sporadyczny).

Wynika to z moich obserwacji jeśli się mylę to mnie popraw.

Pozdrawiam
nie madrzysz sie :)
tylko tak nalatwiej wytlumaczyc komus

dokladnie jest to roznica cisnien w rurze rozgaleznej :P czy jakos tak
chodzi o to ze cisnienie doladowania aktualne nie pokrywa sie skrajnie z wymaganym - przeladowanie lub niedoladowanie

u kolegi moze to byc spowodowane brakiem odczytu cisnienia przez map sensor

[ Dodano: Pią Lut 22, 2008 5:30 pm ]
cos jest nie halo z tym autem bo przeplywka w polowie tnie juz powietrze a turbo nadal wali ponad 1 bar :/

albo cos skopane ze sterowaniem turbo albo jakis h....wy soft tam siedzi

: pt lut 22, 2008 18:38
autor: grzesiek1990
moze jakas fotka gdzie znajduje sie u mnie ten MAP sensor?? jutro zmostkuje weżyki od n75

[ Dodano: 22 Lut 2008 17:41 ]
Adamm, a moze ta przepływka jest zepsuta:/ a tak wogóle to co mi radzicie zeby było dobrze??

: pt lut 22, 2008 19:03
autor: Adamm
przeplywki bym jeszcze na straty nie spisywal

map sensor masz w ECU (w komputerze sterujacym)

: ndz lut 24, 2008 14:15
autor: grzesiek1990
zmostkowałem czerwony i niebieski i samochód nie wpadł w tryb awaryjny czyli zepsuty n75 odrazu zaczołem szukac czy da sie go zregenerowac i znalazłem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926 dzieki panowie w moim przypadku tez była ułamana sprezynka:) ale juz wszystko działa:) oto logi po naprawie:)
grupa 03
http://www.speedyshare.com/135757287.html
grupa 10
http://www.speedyshare.com/356593246.html
grupa 11
http://www.speedyshare.com/179906529.html