Strona 1 z 1

Pompa od 1Z w AFN???

: śr lut 20, 2008 09:52
autor: Turbonalepa
Witam.

Kolega ma IBIZE GT TDI z AFN'em pod maska, tylko że silnik nie gada. Poprzedni właściciel (niemiec) wymienił w aucie pompe wtryskowa i nastawnik ale już nie odpalił auta. Podejżewamy, że wymienili pompe bo auto szarpało i nie wiedizeli, że wystarczy wyczyścić nastawnik. Pompa, która założyli nie wygląda najlepiej, w środku widać naloty rdzy i myślę, że auto dlatego nie chce odpalić.

Pytanie:

1. Czy mogę do tego AFN'a przełożyć na próbę pompę od mojego 1Z'a, żeby było wiadomo, że to wina pompy. Chodzi tylko o to, żeby go odpalić na mojej pompie??

2. Jak najlepiej założyć nastawnik na pompie niewiedząć jak był wcześniej (myśle, że można założyć blisko strony rozrządu i powoli przestawaić w celu zwiększenia dawki, aż odpali)??

Pozdrawiam.

Re: Pompa od 1Z w AFN???

: śr lut 20, 2008 09:58
autor: mirass
Turbonalepa pisze:Witam.

Kolega ma IBIZE GT TDI z AFN'em pod maska, tylko że silnik nie gada. Poprzedni właściciel (niemiec) wymienił w aucie pompe wtryskowa i nastawnik ale już nie odpalił auta. Podejżewamy, że wymienili pompe bo auto szarpało i nie wiedizeli, że wystarczy wyczyścić nastawnik. Pompa, która założyli nie wygląda najlepiej, w środku widać naloty rdzy i myślę, że auto dlatego nie chce odpalić.

Pytanie:

1. Czy mogę do tego AFN'a przełożyć na próbę pompę od mojego 1Z'a, żeby było wiadomo, że to wina pompy. Chodzi tylko o to, żeby go odpalić na mojej pompie??

2. Jak najlepiej założyć nastawnik na pompie niewiedząć jak był wcześniej (myśle, że można założyć blisko strony rozrządu i powoli przestawaić w celu zwiększenia dawki, aż odpali)??

Pozdrawiam.

pompę możesz przełożyć - będzie gadać

co do zabaw z nastawnikiem - zachowaj ostrożność żeby autko nie weszło w max obroty

: śr lut 20, 2008 10:03
autor: Turbonalepa
Dzięki za odp. W weekend podmianke strzelimy. Zapomniałem jeszcze sputać o ustawienie konta wtrysku po przełożeniu pompy. Zamierzam ustawić tak jak widać ślad na odciśnięty po starej pompie u kolegi. Będzie to mniej więcej poprawne ustawienie. Jka już odpali to wtery go ustawimy, ale tak do pierwszego ustawienia??

Pozdrawiam

: śr lut 20, 2008 10:42
autor: jasiek21
może nie chcieć zapalić, bo regulacja bardzo wpływa na zmianę konta.Najwyżej będziecie kręcić pompą aż odpali.

: śr lut 20, 2008 10:49
autor: Turbonalepa
No dokładnie tak zrobimy, tylko mam nadzieje, że to pompa i dlatego nie chce odpalić. Cała reszta teoretycznie sprawna na VAGU nie ma błędów rozrząd zmieniony i poprawnie ustawiony, ciśnienie sprężu w normie ale nie wiadomo do końca co niemcy namodzili. Jedno jest pewne więcej namieszali, niż naprawili - jak zwykle zresztą.

: śr lut 20, 2008 11:41
autor: Adamm
Turbonalepa, a moze na starej pompie nastawnik jest zle zalozony??

mozesz probowac go lekko przesunac w strone wyjsc na wtryski skrecic i odpalic, jesli nic to kawalek dalej.

no i ten kat wtrysku tez jest wazny

: śr lut 20, 2008 13:26
autor: Turbonalepa
Nastawnik juz przestawiałm na tej pompie, którą niemcy założyli w aucie (według mnie ona jest kaput) i auto nawet nie kichnęło. Stara pompa która niemcy zdemontowali jest właśnie zakładana do auta i na niej będzie próba odlenia. Jak nie pójdzie to wtedy zakładamy pompe i nastawnik od mojego 1Z'a bo wiadomo, że jest sprawna. Niemcy coś mówili, że komputer jest padnięty niby, ale VAG nic nie widiz a podłaczany był już inny komp i to samo tylko immo wywalało. Najgożej jak już na mojej pompie nie zagada wtedy skończą mi się pomysły co może być nie tak.

Pozdrawiam

[ Dodano: 20 Lut 2008 14:07 ]
Panowie sukces :helm: Właśnie kolega dzwonił, że auto zagadało na pompie i nastawniku które niemcy uznali za padnięte. Ale oni są specjaliści. Dzięki wszystkim za pomoc.