Pompa od 1Z w AFN???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Pompa od 1Z w AFN???

Post autor: Turbonalepa » śr lut 20, 2008 09:52

Witam.

Kolega ma IBIZE GT TDI z AFN'em pod maska, tylko że silnik nie gada. Poprzedni właściciel (niemiec) wymienił w aucie pompe wtryskowa i nastawnik ale już nie odpalił auta. Podejżewamy, że wymienili pompe bo auto szarpało i nie wiedizeli, że wystarczy wyczyścić nastawnik. Pompa, która założyli nie wygląda najlepiej, w środku widać naloty rdzy i myślę, że auto dlatego nie chce odpalić.

Pytanie:

1. Czy mogę do tego AFN'a przełożyć na próbę pompę od mojego 1Z'a, żeby było wiadomo, że to wina pompy. Chodzi tylko o to, żeby go odpalić na mojej pompie??

2. Jak najlepiej założyć nastawnik na pompie niewiedząć jak był wcześniej (myśle, że można założyć blisko strony rozrządu i powoli przestawaić w celu zwiększenia dawki, aż odpali)??

Pozdrawiam.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Pompa od 1Z w AFN???

Post autor: mirass » śr lut 20, 2008 09:58

Turbonalepa pisze:Witam.

Kolega ma IBIZE GT TDI z AFN'em pod maska, tylko że silnik nie gada. Poprzedni właściciel (niemiec) wymienił w aucie pompe wtryskowa i nastawnik ale już nie odpalił auta. Podejżewamy, że wymienili pompe bo auto szarpało i nie wiedizeli, że wystarczy wyczyścić nastawnik. Pompa, która założyli nie wygląda najlepiej, w środku widać naloty rdzy i myślę, że auto dlatego nie chce odpalić.

Pytanie:

1. Czy mogę do tego AFN'a przełożyć na próbę pompę od mojego 1Z'a, żeby było wiadomo, że to wina pompy. Chodzi tylko o to, żeby go odpalić na mojej pompie??

2. Jak najlepiej założyć nastawnik na pompie niewiedząć jak był wcześniej (myśle, że można założyć blisko strony rozrządu i powoli przestawaić w celu zwiększenia dawki, aż odpali)??

Pozdrawiam.

pompę możesz przełożyć - będzie gadać

co do zabaw z nastawnikiem - zachowaj ostrożność żeby autko nie weszło w max obroty


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » śr lut 20, 2008 10:03

Dzięki za odp. W weekend podmianke strzelimy. Zapomniałem jeszcze sputać o ustawienie konta wtrysku po przełożeniu pompy. Zamierzam ustawić tak jak widać ślad na odciśnięty po starej pompie u kolegi. Będzie to mniej więcej poprawne ustawienie. Jka już odpali to wtery go ustawimy, ale tak do pierwszego ustawienia??

Pozdrawiam


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » śr lut 20, 2008 10:42

może nie chcieć zapalić, bo regulacja bardzo wpływa na zmianę konta.Najwyżej będziecie kręcić pompą aż odpali.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » śr lut 20, 2008 10:49

No dokładnie tak zrobimy, tylko mam nadzieje, że to pompa i dlatego nie chce odpalić. Cała reszta teoretycznie sprawna na VAGU nie ma błędów rozrząd zmieniony i poprawnie ustawiony, ciśnienie sprężu w normie ale nie wiadomo do końca co niemcy namodzili. Jedno jest pewne więcej namieszali, niż naprawili - jak zwykle zresztą.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr lut 20, 2008 11:41

Turbonalepa, a moze na starej pompie nastawnik jest zle zalozony??

mozesz probowac go lekko przesunac w strone wyjsc na wtryski skrecic i odpalic, jesli nic to kawalek dalej.

no i ten kat wtrysku tez jest wazny


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » śr lut 20, 2008 13:26

Nastawnik juz przestawiałm na tej pompie, którą niemcy założyli w aucie (według mnie ona jest kaput) i auto nawet nie kichnęło. Stara pompa która niemcy zdemontowali jest właśnie zakładana do auta i na niej będzie próba odlenia. Jak nie pójdzie to wtedy zakładamy pompe i nastawnik od mojego 1Z'a bo wiadomo, że jest sprawna. Niemcy coś mówili, że komputer jest padnięty niby, ale VAG nic nie widiz a podłaczany był już inny komp i to samo tylko immo wywalało. Najgożej jak już na mojej pompie nie zagada wtedy skończą mi się pomysły co może być nie tak.

Pozdrawiam

[ Dodano: 20 Lut 2008 14:07 ]
Panowie sukces :helm: Właśnie kolega dzwonił, że auto zagadało na pompie i nastawniku które niemcy uznali za padnięte. Ale oni są specjaliści. Dzięki wszystkim za pomoc.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości