Strona 1 z 1

Dysza wtryskiwacza 1Z i oznaczenie.

: pn lut 18, 2008 13:29
autor: Turbonalepa
Witam.

Czy może ktoś mi podac jaka dyszę ma wtryskiwacz w 1Z, wiem, że ciśnienia ma takie jak w AFN i chcem pożenic moje wtryski z nowymi końcówkami od AFN'a. Odrazu jak można to prosiłbym oznaczenie końcówek od AFN'a bo nie wiem jakie kupić.

Pozdrawiam.

: pn lut 18, 2008 22:34
autor: cowboy
jak chcesz zmienić na wtryski od 110 to kup od ASV uzywki

a jak chcesz zakładac nowe końcówki to kup komplet naprawczy BOSCHa do wtryusków od T5 silnik AHY lub AXG (151KM) tzw 216-stki

: wt lut 19, 2008 10:27
autor: Turbonalepa
Dzięki za odp. Rozumiem, że moge wtryski z 1Z pożenić z takim zestawem:

http://www.allegro.pl/item313422107_bos ... ng_vw.html

i będą jkaby nowe 216-tki.

Pozdrawiam.

: wt lut 19, 2008 10:45
autor: Adamm
Turbonalepa, z tego co mi wiadomo to chyba nie bardzo seryjne 1Z nadaja sie do robienia hybryd 216tek

: wt lut 19, 2008 10:52
autor: Turbonalepa
No i dlatego drąże temat, żeby nie kupić czegoś, czego nie da sie poskładać. wyszedłem z założenia, że skoro Wtryski AFN i 1Z mają takie same ciśnienia i można dać końcówki od AFN'a do 1Z'a a od AXG do AFN'a to da radę takie hybrydy poskładać. Czekam, aż ktoś z Was jednoznacznie określi co i jak.

Jak się nie da to co na pisałem to wtedy do swoich z 1Z'a dam takie coś:

http://www.allegro.pl/item309303925_bos ... assat.html

I będą jakby nowe wtryski od AFN'a.

Pozdrawiam.

: wt lut 19, 2008 11:00
autor: cowboy
Turbonalepa pisze:Dzięki za odp. Rozumiem, że moge wtryski z 1Z pożenić z takim zestawem:

http://www.allegro.pl/ite..._tuning_vw.html
mogę załatwić Ci taki zestaw za 175 PLN za sztukę :P

jak masz swoje 1Z w dobrym stanie to i na nich mozna zrobić hybrydy 216tek

tylko nie składasz jak klocki a musi Ci to złozyć i wyregulować ciśnienia jakiś sprawdzony pompiarz

: wt lut 19, 2008 11:07
autor: Turbonalepa
No widzisz chcem się brać za wtryski u siebie bo juz nie są pierwszej młodości i dlatego dumam odrazu coby z nich zrobić AFN'y albo 216'tki. Dzięki za jednoznaczną odpowiedź. Teraz tylko nie wiem czy robić 216'tki czy AFN'y zakładając takie zestawy do moich wtrysków. No i jeszcze dobry kolo co to poskłada by się przydał a takowego nie znam w swojej okolicy niestety :-(

Układając wszystko w całośc rozumiem, że kupując takie zestawy naprawcze do moich wtrysków daje wszystko do kolesia on to składa i reguluje ciśnienie i mam w pełni sprawne 216'tki?? Pytam bo napisałeś, że moje musza być w dobrym stanie - co to znaczy skoro i tak będa miały nowe trzepienie, przekładki i końcówki??

Pozdrawiam.

: wt lut 19, 2008 11:17
autor: cowboy
Turbonalepa pisze:co to znaczy skoro i tak będa miały nowe trzepienie, przekładki i końcówki??
no tak ale zostaja stare sprężyny

najlepsze hybrydy wychodza na wtryskach ALH oraz 110tkach ASV, AHF i AFN

ale jak robić to moim zdaniem na wtryskach z przebiegiem <100 tys km

tak jak napisałem kup uzywki ASV z pewnego źródła... ja np sprzedałem wczoraj za 650 PLN wtrsyki ASV z przebiegiem 95 tys km :) bo nie opłaca sie kupować nowych końcówek z AFN

: wt lut 19, 2008 12:04
autor: Turbonalepa
Spoko cowboy jakby co to sie do Ciebie odezwe w sprawie wtrysków. Dzięki za pomoc i pozdrawiam.