Dysza wtryskiwacza 1Z i oznaczenie.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Dysza wtryskiwacza 1Z i oznaczenie.

Post autor: Turbonalepa » pn lut 18, 2008 13:29

Witam.

Czy może ktoś mi podac jaka dyszę ma wtryskiwacz w 1Z, wiem, że ciśnienia ma takie jak w AFN i chcem pożenic moje wtryski z nowymi końcówkami od AFN'a. Odrazu jak można to prosiłbym oznaczenie końcówek od AFN'a bo nie wiem jakie kupić.

Pozdrawiam.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 18, 2008 22:34

jak chcesz zmienić na wtryski od 110 to kup od ASV uzywki

a jak chcesz zakładac nowe końcówki to kup komplet naprawczy BOSCHa do wtryusków od T5 silnik AHY lub AXG (151KM) tzw 216-stki



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » wt lut 19, 2008 10:27

Dzięki za odp. Rozumiem, że moge wtryski z 1Z pożenić z takim zestawem:

http://www.allegro.pl/item313422107_bos ... ng_vw.html

i będą jkaby nowe 216-tki.

Pozdrawiam.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lut 19, 2008 10:45

Turbonalepa, z tego co mi wiadomo to chyba nie bardzo seryjne 1Z nadaja sie do robienia hybryd 216tek


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » wt lut 19, 2008 10:52

No i dlatego drąże temat, żeby nie kupić czegoś, czego nie da sie poskładać. wyszedłem z założenia, że skoro Wtryski AFN i 1Z mają takie same ciśnienia i można dać końcówki od AFN'a do 1Z'a a od AXG do AFN'a to da radę takie hybrydy poskładać. Czekam, aż ktoś z Was jednoznacznie określi co i jak.

Jak się nie da to co na pisałem to wtedy do swoich z 1Z'a dam takie coś:

http://www.allegro.pl/item309303925_bos ... assat.html

I będą jakby nowe wtryski od AFN'a.

Pozdrawiam.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lut 19, 2008 11:00

Turbonalepa pisze:Dzięki za odp. Rozumiem, że moge wtryski z 1Z pożenić z takim zestawem:

http://www.allegro.pl/ite..._tuning_vw.html
mogę załatwić Ci taki zestaw za 175 PLN za sztukę :P

jak masz swoje 1Z w dobrym stanie to i na nich mozna zrobić hybrydy 216tek

tylko nie składasz jak klocki a musi Ci to złozyć i wyregulować ciśnienia jakiś sprawdzony pompiarz



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » wt lut 19, 2008 11:07

No widzisz chcem się brać za wtryski u siebie bo juz nie są pierwszej młodości i dlatego dumam odrazu coby z nich zrobić AFN'y albo 216'tki. Dzięki za jednoznaczną odpowiedź. Teraz tylko nie wiem czy robić 216'tki czy AFN'y zakładając takie zestawy do moich wtrysków. No i jeszcze dobry kolo co to poskłada by się przydał a takowego nie znam w swojej okolicy niestety :-(

Układając wszystko w całośc rozumiem, że kupując takie zestawy naprawcze do moich wtrysków daje wszystko do kolesia on to składa i reguluje ciśnienie i mam w pełni sprawne 216'tki?? Pytam bo napisałeś, że moje musza być w dobrym stanie - co to znaczy skoro i tak będa miały nowe trzepienie, przekładki i końcówki??

Pozdrawiam.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lut 19, 2008 11:17

Turbonalepa pisze:co to znaczy skoro i tak będa miały nowe trzepienie, przekładki i końcówki??
no tak ale zostaja stare sprężyny

najlepsze hybrydy wychodza na wtryskach ALH oraz 110tkach ASV, AHF i AFN

ale jak robić to moim zdaniem na wtryskach z przebiegiem <100 tys km

tak jak napisałem kup uzywki ASV z pewnego źródła... ja np sprzedałem wczoraj za 650 PLN wtrsyki ASV z przebiegiem 95 tys km :) bo nie opłaca sie kupować nowych końcówek z AFN



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » wt lut 19, 2008 12:04

Spoko cowboy jakby co to sie do Ciebie odezwe w sprawie wtrysków. Dzięki za pomoc i pozdrawiam.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości