Strona 1 z 1

Nie pali na wszystkie cylindry, mryga kontrolka oleju

: ndz lut 17, 2008 22:56
autor: PiotrusVW
1. Gdy rano pale ojcu Golfa 1.9 TDi Ahu słysze jakby nie palił odrazu ma wszystkie cylindry najprawdopodobniej jeden i trzeba chwilke pokrecic aby zapalil do tej pory z rana palił na dotyk, świece dobre sprawdzałem a druga sprawa to kiedys po zapaleniu ( akurat byliśmy u mechanika ) cos pukało, cykało w silniku gaz w podłoge i przestało pewien klient powiedział ze moze być coś z wtryskiem ( chodziło o to pukanie ).
2. AHU i 1Z po włączeniu zapłonu gaśnie kontrolka oleju. Gdy sie zapali silnik mrygnie i zgasnie. Po pierwszym zapaleniu po wymianie mrygnie pare razy owa kontrolka i spokój. O co z tym chodzi i czy to groźne??

Re: Jeszcze nieznaczny problem lecz prosze o pomoc

: ndz lut 17, 2008 22:59
autor: souler
PiotrusVW pisze:cos pukało, cykało w silniku gaz w podłoge i przestało pewien klient powiedział ze moze być coś z wtryskiem ( chodziło o to pukanie ).



2. AHU i 1Z po włączeniu zapłonu gaśnie kontrolka oleju. Gdy sie zapali silnik mrygnie i zgasnie. Po pierwszym zapaleniu po wymianie mrygnie pare razy owa kontrolka i spokój. O co z tym chodzi i czy to groźne??
1.moze byc wtrysk, zawor albo popychacz. wciskanie gazu akurat nie jest najlepszym rozwiazaniem

2.na nowym oleju musi miec chwilke, zeby zaciagnal. nie ma paniki

: ndz lut 17, 2008 23:04
autor: PiotrusVW
no ale w tym 1z jest tak caly czas ( auto wujka ) a ojciec jak jezdzi teraz na wymiane to karze im lac olej do filtra bo jak mu sie pierwszym razem tak zrobilo to spanikował xD

a przez wtrysk moze gorzej palic??

: ndz lut 17, 2008 23:22
autor: jasiek21
jak chodzi nierówno przez chwilę po odpaleniu to świeca któraś nie grzeje/ gorzej grzeje. A może świece są ok, a któryś kabel nie dochodzi, bo do tej świec idą dwa, po jednym na 2 świece i może gdzieś coś się stało i nie grzeją.

: ndz lut 17, 2008 23:26
autor: PiotrusVW
ze świecami to mi sie wydaje że wszystko ok 200-etny tysiąc wchodzi na licznik a wtryski chyba od nowosci sa papiery na wymiane pompy jeszcze w niemczech jak byl ja wymieniał własciciel

: pn lut 18, 2008 00:08
autor: mular
[quote="PiotrusVW"]no ale w tym 1z jest tak caly czas ( auto wujka ) a ojciec jak jezdzi teraz na wymiane to karze im lac olej do filtra bo jak mu sie pierwszym razem tak zrobilo to spanikował . Moj szwagier jak zalał filtr olejem przy wymianie to pompa sie nie mogła odpowietrzyc palił go kilka razy i nic od tamtej pory nie leje oleju do filtra.

: czw lut 21, 2008 14:15
autor: PiotrusVW
a jest jeszcze jedno pytanie jest teoria o zdejmowaniu klem z akumulatora?? najpierw plus pozniej minus a przy zakladaniu minus i plus czy jakos tak bo wlasnie togo zapomnialem tej kolejnosci

: czw lut 21, 2008 23:23
autor: Sztomel
PiotrusVW przy zdejmowaniu najpierw "-", potem "+" a przy zakładaniu odwrotnie czyli "+" a potem "-" i pamiętaj, że jeżeli masz elektryczne szyby, lusterka itp to przytrzymaj przez około 1-2 sekundy przyciski od sterowania szyb w pozycji "zamykanie" - jest to aktywowanie modułu komfortu a następnie przez 10 sekund przytrzymaj kluczyk w stacyjce w pozycji "zapłon włączony" aby aktywować ECU czyli urządzenie sterujące silnika.