Nie pali na wszystkie cylindry, mryga kontrolka oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Nie pali na wszystkie cylindry, mryga kontrolka oleju

Post autor: PiotrusVW » ndz lut 17, 2008 22:56

1. Gdy rano pale ojcu Golfa 1.9 TDi Ahu słysze jakby nie palił odrazu ma wszystkie cylindry najprawdopodobniej jeden i trzeba chwilke pokrecic aby zapalil do tej pory z rana palił na dotyk, świece dobre sprawdzałem a druga sprawa to kiedys po zapaleniu ( akurat byliśmy u mechanika ) cos pukało, cykało w silniku gaz w podłoge i przestało pewien klient powiedział ze moze być coś z wtryskiem ( chodziło o to pukanie ).
2. AHU i 1Z po włączeniu zapłonu gaśnie kontrolka oleju. Gdy sie zapali silnik mrygnie i zgasnie. Po pierwszym zapaleniu po wymianie mrygnie pare razy owa kontrolka i spokój. O co z tym chodzi i czy to groźne??
Ostatnio zmieniony pt lut 22, 2008 12:18 przez PiotrusVW, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Re: Jeszcze nieznaczny problem lecz prosze o pomoc

Post autor: souler » ndz lut 17, 2008 22:59

PiotrusVW pisze:cos pukało, cykało w silniku gaz w podłoge i przestało pewien klient powiedział ze moze być coś z wtryskiem ( chodziło o to pukanie ).



2. AHU i 1Z po włączeniu zapłonu gaśnie kontrolka oleju. Gdy sie zapali silnik mrygnie i zgasnie. Po pierwszym zapaleniu po wymianie mrygnie pare razy owa kontrolka i spokój. O co z tym chodzi i czy to groźne??
1.moze byc wtrysk, zawor albo popychacz. wciskanie gazu akurat nie jest najlepszym rozwiazaniem

2.na nowym oleju musi miec chwilke, zeby zaciagnal. nie ma paniki


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » ndz lut 17, 2008 23:04

no ale w tym 1z jest tak caly czas ( auto wujka ) a ojciec jak jezdzi teraz na wymiane to karze im lac olej do filtra bo jak mu sie pierwszym razem tak zrobilo to spanikował xD

a przez wtrysk moze gorzej palic??


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » ndz lut 17, 2008 23:22

jak chodzi nierówno przez chwilę po odpaleniu to świeca któraś nie grzeje/ gorzej grzeje. A może świece są ok, a któryś kabel nie dochodzi, bo do tej świec idą dwa, po jednym na 2 świece i może gdzieś coś się stało i nie grzeją.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » ndz lut 17, 2008 23:26

ze świecami to mi sie wydaje że wszystko ok 200-etny tysiąc wchodzi na licznik a wtryski chyba od nowosci sa papiery na wymiane pompy jeszcze w niemczech jak byl ja wymieniał własciciel


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » pn lut 18, 2008 00:08

[quote="PiotrusVW"]no ale w tym 1z jest tak caly czas ( auto wujka ) a ojciec jak jezdzi teraz na wymiane to karze im lac olej do filtra bo jak mu sie pierwszym razem tak zrobilo to spanikował . Moj szwagier jak zalał filtr olejem przy wymianie to pompa sie nie mogła odpowietrzyc palił go kilka razy i nic od tamtej pory nie leje oleju do filtra.



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » czw lut 21, 2008 14:15

a jest jeszcze jedno pytanie jest teoria o zdejmowaniu klem z akumulatora?? najpierw plus pozniej minus a przy zakladaniu minus i plus czy jakos tak bo wlasnie togo zapomnialem tej kolejnosci


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw lut 21, 2008 23:23

PiotrusVW przy zdejmowaniu najpierw "-", potem "+" a przy zakładaniu odwrotnie czyli "+" a potem "-" i pamiętaj, że jeżeli masz elektryczne szyby, lusterka itp to przytrzymaj przez około 1-2 sekundy przyciski od sterowania szyb w pozycji "zamykanie" - jest to aktywowanie modułu komfortu a następnie przez 10 sekund przytrzymaj kluczyk w stacyjce w pozycji "zapłon włączony" aby aktywować ECU czyli urządzenie sterujące silnika.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 209 gości