Bledy, dawki na cylindrach, obroty skacza
: ndz lut 17, 2008 17:20
Właśnie zrobiłem vag'a. 2 dni temu w aucie wymieniono koło pasowe wału korbowego (ciężko zapalał) - mechanik ustawił też rozrząd. Teraz zapala niemal od razu, ale kilka parametrów mnie zaniepokoiło:
Na początek sprawdziłem błędy:
00527 - Czujnik temperatury powietrza wejściowego - G72
65535 - Uszkodzony sterownik/pamięć sterownika - ten błąd jest ze mną odkąd mam golfa (ponad rok)
00575 - Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej
00519 - Czujnik MAP
prosze o wytłumaczenie tych błędów - co moze byc nie tak (ostatnio autko nie jedzie wiecej jak 140-150, tydzien temu bylo ok).
później dawki korekcyjne w cylindrach (niepokojący cylinder 2) - sprawdzane na zimnym silniku (pierwsze odpalenie):
Po kilku minutach:
Po kilku miniutach:
jak widać tragedia - obroty na zimnym skaczą od ok 840 do 920 - czy to normalne?
kąt wtrysku też mam do regulacji (mam ok 32-37), ale z tym myślę ze sobie poradzę dzięki TEJ FOTOPORADZIE
Co do wału korbowego, gdzieś przeczytałem, ze w grupie 004 pole 4 jest synchronizacja wału korbowego z wałkiem rozrządu i wartość ta ma być ok 0 a u mnie ta wartość COLD START VALVE jest ok. 80% !!! - czy to oznacza krzywy wał?
Na początek sprawdziłem błędy:
00527 - Czujnik temperatury powietrza wejściowego - G72
65535 - Uszkodzony sterownik/pamięć sterownika - ten błąd jest ze mną odkąd mam golfa (ponad rok)
00575 - Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej
00519 - Czujnik MAP
prosze o wytłumaczenie tych błędów - co moze byc nie tak (ostatnio autko nie jedzie wiecej jak 140-150, tydzien temu bylo ok).
później dawki korekcyjne w cylindrach (niepokojący cylinder 2) - sprawdzane na zimnym silniku (pierwsze odpalenie):
Po kilku minutach:
Po kilku miniutach:
jak widać tragedia - obroty na zimnym skaczą od ok 840 do 920 - czy to normalne?
kąt wtrysku też mam do regulacji (mam ok 32-37), ale z tym myślę ze sobie poradzę dzięki TEJ FOTOPORADZIE
Co do wału korbowego, gdzieś przeczytałem, ze w grupie 004 pole 4 jest synchronizacja wału korbowego z wałkiem rozrządu i wartość ta ma być ok 0 a u mnie ta wartość COLD START VALVE jest ok. 80% !!! - czy to oznacza krzywy wał?