Bledy, dawki na cylindrach, obroty skacza
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bledy, dawki na cylindrach, obroty skacza
Właśnie zrobiłem vag'a. 2 dni temu w aucie wymieniono koło pasowe wału korbowego (ciężko zapalał) - mechanik ustawił też rozrząd. Teraz zapala niemal od razu, ale kilka parametrów mnie zaniepokoiło:
Na początek sprawdziłem błędy:
00527 - Czujnik temperatury powietrza wejściowego - G72
65535 - Uszkodzony sterownik/pamięć sterownika - ten błąd jest ze mną odkąd mam golfa (ponad rok)
00575 - Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej
00519 - Czujnik MAP
prosze o wytłumaczenie tych błędów - co moze byc nie tak (ostatnio autko nie jedzie wiecej jak 140-150, tydzien temu bylo ok).
później dawki korekcyjne w cylindrach (niepokojący cylinder 2) - sprawdzane na zimnym silniku (pierwsze odpalenie):
Po kilku minutach:
Po kilku miniutach:
jak widać tragedia - obroty na zimnym skaczą od ok 840 do 920 - czy to normalne?
kąt wtrysku też mam do regulacji (mam ok 32-37), ale z tym myślę ze sobie poradzę dzięki TEJ FOTOPORADZIE
Co do wału korbowego, gdzieś przeczytałem, ze w grupie 004 pole 4 jest synchronizacja wału korbowego z wałkiem rozrządu i wartość ta ma być ok 0 a u mnie ta wartość COLD START VALVE jest ok. 80% !!! - czy to oznacza krzywy wał?
Na początek sprawdziłem błędy:
00527 - Czujnik temperatury powietrza wejściowego - G72
65535 - Uszkodzony sterownik/pamięć sterownika - ten błąd jest ze mną odkąd mam golfa (ponad rok)
00575 - Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej
00519 - Czujnik MAP
prosze o wytłumaczenie tych błędów - co moze byc nie tak (ostatnio autko nie jedzie wiecej jak 140-150, tydzien temu bylo ok).
później dawki korekcyjne w cylindrach (niepokojący cylinder 2) - sprawdzane na zimnym silniku (pierwsze odpalenie):
Po kilku minutach:
Po kilku miniutach:
jak widać tragedia - obroty na zimnym skaczą od ok 840 do 920 - czy to normalne?
kąt wtrysku też mam do regulacji (mam ok 32-37), ale z tym myślę ze sobie poradzę dzięki TEJ FOTOPORADZIE
Co do wału korbowego, gdzieś przeczytałem, ze w grupie 004 pole 4 jest synchronizacja wału korbowego z wałkiem rozrządu i wartość ta ma być ok 0 a u mnie ta wartość COLD START VALVE jest ok. 80% !!! - czy to oznacza krzywy wał?
Ostatnio zmieniony pn lut 18, 2008 06:57 przez Nodle, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Leon 1M 1.4 16V
- Silnik: AXP
Możliwe że jak ci wymieniali koło pasowe to gość odpiął wtyczki a ktoś zapłon włączył i zapisał błędy.
G72 jest na rurze za IC
519 wężyk mapa od kolanka na kolektorze ssącym do sterownika.
575 niech zgadnę przeładowanie? Może źle wężyki podpiął od n75.
kąt wtrysku do poprawy
004-4 jak sama nazwa wskazuje cold start valve- zawór dawki rozruchowej że tak to nazwę, wartość zmienia się przy nagrzewaniu sinika.
G72 jest na rurze za IC
519 wężyk mapa od kolanka na kolektorze ssącym do sterownika.
575 niech zgadnę przeładowanie? Może źle wężyki podpiął od n75.
kąt wtrysku do poprawy
004-4 jak sama nazwa wskazuje cold start valve- zawór dawki rozruchowej że tak to nazwę, wartość zmienia się przy nagrzewaniu sinika.
Myślcie ludzie to nie boli!!!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
o widze ze kolega tez z Libiążawoojas25 pisze:u kogo z tym wałem robiłes?
Robiłem w Trzebini u Pamuły - koleś zajmuje sie mercedesami i VW zwłaszcza dieslami.
ps. od czego jest to napięcie, bo jest chyba za niskie?:
Ostatnio zmieniony pn lut 18, 2008 20:15 przez Nodle, łącznie zmieniany 1 raz.
powiem ci ze to jest zwiazane z ramieniem rsw powinno wynosic na zgaszonym silniku i włączonym zapłonoie 0750v a potem na zapalonym cos ok 13.2-14 nie bawiłes sie nastawnikiem albo co?a jaka masz dawke na ciepłym może za duzą i dlatego obroty sa waysokie ja mam 840rpm
[ Dodano: Pon Lut 18, 2008 20:36 ]
a jaka masz dawke na ciepłym? i korekcje tez na ciepłym
[ Dodano: Pon Lut 18, 2008 20:36 ]
a jaka masz dawke na ciepłym? i korekcje tez na ciepłym
więc może ktoś przed Tobą ruszył odkręć pokrywę nastawnika ... rsw ( ten palec) jest na stożku i trzyma go torx ... poluzuj torx ( oczywiście na włączonym zapłonie i podłączonym vagu ) przesuń palec rsw tak , aby napięcie miało wartość 0.720 lub 0. 760 V ... już nie pamiętam , ale po założeniu pokrywy zmienia się o +- 0.020V ... po założeniu pokrywy ma wynosić 0.740V .... przykręć rsw , sprawdź jeszcze raz na vagu przy założonej pokrywce i jeżeli będzie ok to skręcaj wszystko.Nodle pisze:Nastawnika nie ruszałem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości