Falujące obroty po zmianie swiec zarowych

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Falujące obroty po zmianie swiec zarowych

Post autor: grzesiek1990 » czw lut 14, 2008 14:16

panowie postanowiłem zmienic swiece żarowe bo miałem spalone i nie cieżko odpalał rano ale jak odpalił to miał równe obroty a teraz po zmianie swiec samochód pali lepiej ale falują mu obroty... Co moze byc przyczyną tego???
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2008 04:02 przez grzesiek1990, łącznie zmieniany 2 razy.


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lut 14, 2008 14:20

wszystko dobrze założyłeś :?: jeżeli masz vag to sprawdź grupę 007 na zimnym silniku



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » czw lut 14, 2008 14:36

no wsztstko dobrze założyłem bo zdejmowałem tylko to od swiec co prad doprowadza...


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lut 14, 2008 14:41

ok tylko teraz co powoduje te falowanie ... czy któryś z czujników temp. czy może poluzowany przekaźnik tych świec



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » czw lut 14, 2008 19:44

a gdzie te czujniki sie znajdują?? i ten przekaźnik podpowiedz coś ...


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

vagin5

Post autor: vagin5 » czw lut 14, 2008 20:13

damcio151 pisze:wszystko dobrze założyłeś :?: jeżeli masz vag to sprawdź grupę 007 na zimnym silniku

zdaje się że kolega ma MK2 :D



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lut 14, 2008 22:38

vagin5 pisze:zdaje się że kolega ma MK2 :D
no i teraz nie wiem :P
grzesiek1990, źle wpisałeś w temacie czy chodzi Ci faktycznie o MK2 :?:



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » pt lut 15, 2008 04:03

sorry zle wpisałem chodzi mi o mk3 i nie zauważyłem
jeszcze raz sorry


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lut 15, 2008 13:50

grzesiek1990, więc podepnij się pod vag i sprawdź grupę 007 ( czujniki temp )
grzesiek1990 pisze:i ten przekaźnik podpowiedz coś ...
gniazdo 12 w skrzynce przekaźników



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » pt lut 15, 2008 15:20

damcio151, powiedz mi jeszcze do czego służą inne grupy w vagu:)


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lut 15, 2008 15:48

grzesiek1990 pisze:damcio151, powiedz mi jeszcze do czego służą inne grupy w vagu:)
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 34&start=0
Ostatnio zmieniony pt lut 15, 2008 15:49 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » ndz lut 17, 2008 11:18

A jezeli mam takie cos ze rano jest -10 stopni C pale samochód swiece sie włączają i samochód pali za pierwszym razem. póżniej zostawie go na włączonym silniku przez 5minut zgasze go pójde do domu wruce za jakies 15 minut i swiece sie nie włączają i samochd nie pali za pierwszym razem kontrolka aby mrygnie i gasnie... co moze byc grane ???
Ostatnio zmieniony ndz lut 17, 2008 12:12 przez grzesiek1990, łącznie zmieniany 2 razy.


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » ndz lut 17, 2008 12:19

To jest bardzo proste. :helm:
Temperatura płynu chłodzącego po 15 minutach postoju i wcześniej 5 minutach pracy jest wyższa niż 5-10 stopni na plusie i świece się nie włączą. :bigok:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » ndz lut 17, 2008 13:49

to czego cieżko pali?? jakby włączył swiece to by było mu łatwiej zapalic...


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości