AAZ pękający pasek wieloklinowy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ernest_b3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 539
Rejestracja: śr lut 07, 2007 22:33
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

AAZ pękający pasek wieloklinowy

Post autor: ernest_b3 » czw lut 14, 2008 10:40

W niedzielę na trasie rozsypał mi się pasek wieloklinowy w moim AAZ. W poniedziałek założyłem nowy pasek i wszystko było w porządku. Dziś rano stojąc na światłach usłyszałem straszny hałas, trwał kilka sekund, po czym wszystko wróciło do normy. Jak tylko zajechałem do domu podniosłem maske i zobaczyłem że nowy pasek jest cały poszarpany, rozerwał się na szerokości i i została go połowa. Dodatkowo zauważyłem, że jest bardzo mocno napięty. Co może być przyczyną? Czy to problem z napinaczem?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2215317#2215317

Polerowanie felg - gg 2884231

ZWIREK1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 10:38
Lokalizacja: łęczna

Post autor: ZWIREK1 » czw lut 14, 2008 11:56

witam
w tym układzie istotne są dwie rzeczy tak jak napisałeś napinacz i rolka ze sprzęgłem na alternatorze te części muszą ze sobą współgrać to nie powinno ciąć paska
sprzęgło na alternatorze nie zawsze występuje jest najczęściej przy opcji z klimą
pzdr



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lut 14, 2008 12:36

napinacz lub kolo pasowe


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
ernest_b3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 539
Rejestracja: śr lut 07, 2007 22:33
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: ernest_b3 » czw lut 14, 2008 13:05

właśnie wracam od panów majstrów, którzy stwierdzili że rolka napinacza nie jest w płaszczyźnie koła pasowego i dlatego pasek się zsuwa i tnie. Proponują wymianę rolki, natomiast kolega moment mówi że to wina napinacza, bo to jest jakiś zamiennik. Szkoda, że się nie znam, bo sam bym sobie pogrzebał. A tata mówił - ucz się na mechanika :grrr:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2215317#2215317

Polerowanie felg - gg 2884231

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » czw lut 14, 2008 23:23

czesc ja miałem podobny problem wina tkwiła nie w samym napinaczu tylko w tulejkach ramienia napinacza wymieniłem to sam a tulejki kupiłem za 20zł i teraz jak na razie (odpukac) wszystko gra. Napisz czy kołko ci mocno podskakuje na pasku, czy słychac jakis odgłos z silnika? a moze nagraj wideo i bedzie napewnbo wszystko jasne :bigok:


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
ernest_b3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 539
Rejestracja: śr lut 07, 2007 22:33
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: ernest_b3 » pt lut 15, 2008 16:12

Zoltecek, tulejki były w zeszłym roku wymieniane, kółko troche hałasuje no i napinacz też słychać. udało mi się zorganizować napinacz orginalny vw i kółko, jak tylko znajdę jakiś wolny garaż z prądem to się zrobi :]

a i jesli szukasz boost pina to odezwij się do kolegi moment


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2215317#2215317

Polerowanie felg - gg 2884231

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » wt cze 24, 2008 23:53

Witam.

Nie chcem zakładać nowego tematu, więc dopisze w tym.

Golf III 1.9 TD AAZ bez klimy. Strzelił pasek od altka. Jakiś fachowiec źle założył nowy pasek na pompie wody i pasek prawie znowu strzelił (wystrzępił się). Założyłem jak trzeba nowy pasek i pojeździło ze dwa tyg i strzelił. Koła pompy i altka kręcą się lekko i nie sa mechanicznie uszkodzone. Pasek jest napinany altkiem. Pasek nie hałasuje i się nie trzęsie a mimo to pęką.

Dlaczego??

Pozdrawiam.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt cze 24, 2008 23:57

bicie na kole jest?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » śr cze 25, 2008 00:02

No niestety jest minimalne i chyba będe koło robił na wale :-(


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości