Strona 1 z 1
Turbo dziura + duze spalanie w AJM @ 160KM - pomocy :)
: śr lut 13, 2008 20:45
autor: boria
Problem rozwiazany, przyczyną był zawór EGR i N75

: śr lut 13, 2008 20:58
autor: Ponior
Moim zdaniem podjedz do kogoś kto zajmuje się softem i niech sprawdzi dawke paliwa, doładowanie itd...
Na źle napisanym programie długo nie pojeździsz.
Szkoda silnika i turbiny. Predzej czy później coś strzeli.
chmura dymu nie wróży nic dobrego (ktoś chyba przesadził)
Pozdro
: śr lut 13, 2008 21:03
autor: cowboy
seryjna turbina w AJM pompuje od 1800 rpm... ale też raczej nie wyrobi do 160KM chyba że mega hardcore i kupa dymu
przede wszystkim zdiagnozuj auto dynamicznie i wklej logi... bo ewidentnie cos jest nie tak
[ Dodano: Sro Lut 13, 2008 20:05 ]
boria, podjedź do aligatora i zrób normalny konkretny soft
w Gliwicach masz hamownie
: śr lut 13, 2008 21:30
autor: boria
No tak chetnie bym podjechal ale teraz to kompletnie nie mam kasiory

Za duzo mnie juz Borka kosztowala. Jak wyglada kostka z czipem w sterowniku? Jest wkladana na podstawce czy jest lutowana?
: śr lut 13, 2008 21:31
autor: cowboy
VAGiem to zrób logi dynamiczne pod obciązeniem i wrzuć na forum
[ Dodano: Sro Lut 13, 2008 20:35 ]
boria pisze:Jak wyglada kostka z czipem w sterowniku? Jest wkladana na podstawce czy jest lutowana?
a to zależy od fantazji tunera

moze być nawet podstwka kodująca

: śr lut 13, 2008 21:38
autor: boria
Logi napewno wrzuce, tylko musze zdobyc VAGa. Niestety narazie takiego sprzetu nie posiadam. Jak bedzie z tym sterownikiem? Z VAGiem, logami ew z dobieraniem zajmnie mi to kupe czasu.
: śr lut 13, 2008 22:09
autor: jasiek21
jakbyś wrzucił logi to byśmy widzieli co się z turbinką dzieje, a tak to wróżenie ze szklanej kuli.
Może po prostu masz dziurkę w dolocie, a te 130km było jakieś trefne. Mi się też wydawało na początku, że moja seria 110km to zagina czasoprzestrzeń. Jakby co mam Vaga.
: śr lut 13, 2008 22:27
autor: boria
Panowie ale proste pytanko, czy moge sobie przelozyc ten sterownik czy nie? Czy beda jakies dodatkowe klopoty? Np licznik bedzie pokazywal inny przebieg.
: śr lut 13, 2008 22:28
autor: Dario84
Jak bys mial blizej to do mnie tez mozesz podjechac zlogowac auto
: śr lut 13, 2008 22:34
autor: Ponior
jak u mnie przełożyli (też AJM) komputer to wszystko działało tylko imobilaizer nie działał.
Ale nowy komputer da rade zgrać tak z reszta, żeby imobilaizer działał.
pozdro
: śr lut 13, 2008 23:08
autor: boria
Ponior pisze:jak u mnie przełożyli (też AJM) komputer to wszystko działało tylko imobilaizer nie działał.
Ale nowy komputer da rade zgrać tak z reszta, żeby imobilaizer działał.
pozdro
Tzn trzbea najpierw zgrac immo VAGiem ? Jak uwazasz? Warto kupic drugi sterownik i miec dwa jeden sport i drugi lajt ? Czy lepiej przeprogramowac ten na standard ew lekko wzmocniony?
: śr lut 13, 2008 23:14
autor: Dario84
Ja bym tego programu wogole nie wrzucal do silnika, jesli sa takie efekty jak opisujesz to ja nie wroze zbyt dalekiej przyszlosci podzespolom silnika.
A co do nowego sterownika trzeba zrobic adaptacje sterownika
: czw lut 14, 2008 01:11
autor: Cinek
najbardziej mi sie podoba to 160 KM w temacie

sprawdź na vagu, jak nie masz to przyjedź do mnie i popatrzymy, bo sie okaże że niedługo bedziesz szukał nie sterownika ale silnika
: czw lut 14, 2008 15:22
autor: Ponior
Koledzy dobrze radzą. Nie zarzynaj silnika na tym sofcie, dozbieraj kasy i zrób jeden porządny program u kolegi Aligatora.
Będzie wtedy bezpiecznie i szybko
Tu nie ma na czym oszczedzać bo może być tylko gorzej.
Pozdro