Jak podniesc wolne obroty w TDI ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Jak podniesc wolne obroty w TDI ?

Post autor: S1BART1 » wt lut 12, 2008 20:27

Witam,mam problem z transporterem T4. Na wolnych obrotach vag pokazuje ok 740 obr/min to chyba troszke zamalo,dodam ze autko zostalo dopiero co zakupione i poprzedni wlasciciel wymienil rozrzad ale nie ustawil poczatku wtrytsku co zaowocowalo bledami w sterowniku (zly poczatek wtrysku - 00550)Po ustawieniu bledy zniknely ale pozostal mi problem z obrotami ,troszke nierownochdzi i szarpie Jak dodam lekko gazu i vag pokaze obroty ok 800 jest super nic nie trzesie,rowniutko chodzi poprostu bajka. Moje pytanie brzmi jak mozna podnies vagiem wolne obroty
Ostatnio zmieniony wt lut 12, 2008 20:30 przez S1BART1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lut 12, 2008 20:59

adaptacjami w vag comie

a moze masz problem z nastawnikiem

odezwij sie do mnie na GG to powiem Ci jak cos sprawdzic


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » pt lut 15, 2008 20:29

Wedlug porad kolegi Adamm-a (za ktore jestem mu bardzo wdzieczny)wyczyscilem nastawnik ale niestety nie przynioslo to zbyt wielkich rezultatow,autko jak kulalo na wolnych obrotach tak dalej kuleje.Wykonanie adaptacji vagiem czyli podniesienie wolnych obotow rowniez nie pomaga.Zmierzylem rowniez opor na wtrysku sterujacym i wynosi ok100 omow.Podczas przegladania blokow z vaga kiedy silnik pracuje na wolnych obrotch (juz po wyczyszczeniu nastawnika jak i wczesniej)zaowazylem ze strasznie skacze napicie na nastawniku, dawka paliwa oraz poczatek wtrysku.Brak mi pomyslow gdzie dalej szukac usterki.Niewiem jak sie obiawa usterka kola dwumasowego moze to ono jest sprawca zamieszania.Dodam rowniez ze pozbylem sie powietrza z ukladu paliwowego.Praca silnika stabilizuje sie dopiero jak lekko dodam gazu i vag pokaze obroty ok 800-820.Zaowazylem rowniez ze podczas dojezdzania do skrzyzowania np na 3 biegu i oroty sa na poziomie ok 1600-1700 autko zaczyna lekko szarpac,jak wcisne sprzeglo przestaje ale dalej nierowno chodzi na wolnych obrotach.Dla przypomnienia dodam ze problem dotyczy VW Transporter T4 2.5 TDI o oznaczeniu silnika ACV.
Bardzo prosze o pomoc w wyzej opisanym problemie

[ Dodano: Wto Lut 19, 2008 18:19 ]
Przyczyna juz znana -mozna temat zamkąć



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości