Na ciepłym silniku problemy z odpalaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: ndz cze 24, 2007 11:46
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Kontakt:
Na ciepłym silniku problemy z odpalaniem
Otóż moj problem z goferem jest następujacy : Po zagrzaniu sie silnika ( wiadomo ze świece sie już nie zapalają) i po postawienu go np. na 5, 10 , 15 minut chcąc go odpalic muszę trochę go pochechłac i pododawać gazu. Co może być przyczyną?? Dodam ze przez zimą wymieniłem filtr paliwa.
Piwo to moje paliwo
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
jak na zimnym odpala ci dobrze(jeśli tak to zle ustawiony rozrząd raczej odpada) a na ciepłym musisz pokręcić kilka sekund ,ja obstawiam 1.zbyt pużny zapłon czyli kąt wtrysku(możesz sprubować popuscić pompę wtryskową 3śruby od strony koła pasowego i jedną z tyłu pompy i przesunąć jakieś 2 ,3 mm w stronę silnika przyspieszysz wtedy zapłon ...wczesniej zaznacz sobie pierwotne położenie pompy żebyś mógł wrócić jakby po tej regulacji było gorzej ...pompa wiecej jak kilka milimetrów ci nie pójdzie bo trzymają ją dość sztywno przewody od wtryskiwaczy 2 mozliwość to "kończąca "sie pompa wtryskowa ...acha sprubuj na ciepłym wyciągnąć ssanie jak lepiej odpali to na 100% masz zapłon zapuzny...
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
dokładnie , mi auto potrafiło zgasnąć przy zmianie biegów przyśpieszyłem kat i jest cacy.munior pisze:jak na zimnym odpala ci dobrze(jeśli tak to zle ustawiony rozrząd raczej odpada) a na ciepłym musisz pokręcić kilka sekund ,ja obstawiam 1.zbyt pużny zapłon czyli kąt wtrysku(możesz sprubować popuscić pompę wtryskową 3śruby od strony koła pasowego i jedną z tyłu pompy i przesunąć jakieś 2 ,3 mm w stronę silnika przyspieszysz wtedy zapłon ...wczesniej zaznacz sobie pierwotne położenie pompy żebyś mógł wrócić jakby po tej regulacji było gorzej ...pompa wiecej jak kilka milimetrów ci nie pójdzie bo trzymają ją dość sztywno przewody od wtryskiwaczy 2 mozliwość to "kończąca "sie pompa wtryskowa ...acha sprubuj na ciepłym wyciągnąć ssanie jak lepiej odpali to na 100% masz zapłon zapuzny...
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Witam.
Ja rowniez mam podobny problem. Na poczatku na zimnym ze ssaniem odpalal dobrze, ciepły też . Nastepnie gdy zapalalem bez ssania na cieplym musialem go krecic 2 razy. Kolejnego dnia na zimnym razem z ssaniem musialem go troche dłuzej pokrecic, a gdy dojechalem do pracy przy skrecie zgasl mi w ogole. Wyczuwam duże róznice przy odpalonym silniku na wolnych obrotach tzn. bez ssania silnik jakby sie mczyl na malych obrotach, a gdy wlacze ssanie ladnie klekocze Widocznie moze to byc problem z katem wtrysku, czy cos powazniejszego? Najbardziej martwi mnie to zgasniecie silnika podczas jazdy.
Ja rowniez mam podobny problem. Na poczatku na zimnym ze ssaniem odpalal dobrze, ciepły też . Nastepnie gdy zapalalem bez ssania na cieplym musialem go krecic 2 razy. Kolejnego dnia na zimnym razem z ssaniem musialem go troche dłuzej pokrecic, a gdy dojechalem do pracy przy skrecie zgasl mi w ogole. Wyczuwam duże róznice przy odpalonym silniku na wolnych obrotach tzn. bez ssania silnik jakby sie mczyl na malych obrotach, a gdy wlacze ssanie ladnie klekocze Widocznie moze to byc problem z katem wtrysku, czy cos powazniejszego? Najbardziej martwi mnie to zgasniecie silnika podczas jazdy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości