Kontrolka swiec, szarpie przy 100/h
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kontrolka swiec, szarpie przy 100/h
Witam.
Jestem nowy na forum proszę o wyrozumiałość, jeśli z czymś się trochę machnę. Więc tak jestem od roku posiadaczem Golfa 3 - 1.9 TDI 95.r mam dwa problemy i chciałbym też uzyskać kilka porad. Problemy są takie pierwszy od jakiegoś tygodnia, kiedy odpalam mojego golfa kontrolka od świec żarowych pali się bardzo krótko a przy odpaleniu mam drobne problemy wcześniej świeciła się ciut dłużej a odpalało się, że tak powiem "za dotknięciem kluczyka" - oczywiście chodzi o okres zimowy czy to świece już są kiepskawe czy może coś innego? a drugi problem nie wiem może poważniejszy od czasu do czasu, kiedy jadę tak około 100km/h zdarza się takie jakby "rwanie" no nie wiem jak to opisać coś jak osoby, które zdają na prawo jazdy podczas puszczania sprzęgła tylko tak jak mówię u mnie się to zdarza podczas normalnej jazdy bez żadnych zmian biegów, co to może być? Olej, jaki do niego leje to Castrol GTD 10W40 wymieniam, co 10tys oczywiście filtry powietrza też są wtedy wymieniane paliwo, które leje do mojego golfa to zawsze Orlen ON Verva. Jeżeli chodzi o użytkowanie chciałbym się dowiedzieć jak np. ruszać tak żeby nie zamęczyć sprężarki, jakie powinny być obroty podczas ruszania a jakie podczas jazdy na trasie czytałem ogólne zasady, które są na forum, ale chciałbym żeby ktoś przybliżył mi to trochę bardziej jestem bardziej kierowcą niż mechanikiem a nie chcę zajeździć mojego samochodu. Z góry dzięki za odpowiedzi
Jestem nowy na forum proszę o wyrozumiałość, jeśli z czymś się trochę machnę. Więc tak jestem od roku posiadaczem Golfa 3 - 1.9 TDI 95.r mam dwa problemy i chciałbym też uzyskać kilka porad. Problemy są takie pierwszy od jakiegoś tygodnia, kiedy odpalam mojego golfa kontrolka od świec żarowych pali się bardzo krótko a przy odpaleniu mam drobne problemy wcześniej świeciła się ciut dłużej a odpalało się, że tak powiem "za dotknięciem kluczyka" - oczywiście chodzi o okres zimowy czy to świece już są kiepskawe czy może coś innego? a drugi problem nie wiem może poważniejszy od czasu do czasu, kiedy jadę tak około 100km/h zdarza się takie jakby "rwanie" no nie wiem jak to opisać coś jak osoby, które zdają na prawo jazdy podczas puszczania sprzęgła tylko tak jak mówię u mnie się to zdarza podczas normalnej jazdy bez żadnych zmian biegów, co to może być? Olej, jaki do niego leje to Castrol GTD 10W40 wymieniam, co 10tys oczywiście filtry powietrza też są wtedy wymieniane paliwo, które leje do mojego golfa to zawsze Orlen ON Verva. Jeżeli chodzi o użytkowanie chciałbym się dowiedzieć jak np. ruszać tak żeby nie zamęczyć sprężarki, jakie powinny być obroty podczas ruszania a jakie podczas jazdy na trasie czytałem ogólne zasady, które są na forum, ale chciałbym żeby ktoś przybliżył mi to trochę bardziej jestem bardziej kierowcą niż mechanikiem a nie chcę zajeździć mojego samochodu. Z góry dzięki za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony wt lut 12, 2008 21:26 przez jb23, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
wiec co do tego zrywania - moze to byc nastawnik
mozesz poszukac na forum o nim lub odezwac sie do mnie na gg
co do jazdy zeby nie zabic turbo - to nie gazowac ostro na zimnym dopoki sie nie rozgrzeje i nie gasic od razu po ostrej jezdzie
mozesz poszukac na forum o nim lub odezwac sie do mnie na gg
co do jazdy zeby nie zabic turbo - to nie gazowac ostro na zimnym dopoki sie nie rozgrzeje i nie gasic od razu po ostrej jezdzie
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
jb23 pisze:przy odpaleniu mam drobne problemy
Zalezy jaki rodzaj szarpniecia to jestjb23 pisze:kiedy jadę tak około 100km/h zdarza się takie jakby "rwanie" no nie wiem jak to opisać coś jak osoby, które zdają na prawo jazdy podczas puszczania sprzęgła tylko tak jak mówię u mnie się to zdarza podczas normalnej jazdy bez żadnych zmian biegów, co to może być?
Najlepiej podlaczyc pod komputer i juz wiesz co to
Ranne odpalanie to kat wtrysku - prawdopodobnie musisz chwile pokrecic, a potem puszcza bialy dymek?
A to rwanie to moze byc notlauf zwiazany z przeladowaniem (N75), moze to byc problem z przeplywomierzem (jest zasyfiony i niezbyt dokaldnie puszcza powietrze) i moze to byc jeszcze kilka rzeczy.
Na Twoim miejscu albo bym poszukal kogos z VAGiem, albo zainwestowal ~100zl w interfejs VAG na rs232 lub USB (bo pewnie masz laptopa tylko z USB i nie masz wyjscia COM) i naprawde juz po ktoryms diagnozowaniu zwroci Ci sie ten zakup
Kupujesz takiego VAGa, podlaczasz do kompa w aucie, bierzesz kumpla, robisz diagnoze dynamiczna na 3 biegu od 1500-4500rpm z wybranej grupy testow (przeplywka, turbina, badasz kat wtrysku) i wtedy mozna cos myslec
Jak wrzucisz logi z VAG na forum, to jest tutaj naprawde duzo osob, ktore sie znaja i powiedza Ci co i jak
Ja mialem problem z odpalaniem rano i okazalo sie, ze to kat wtrysku, podlaczylem komputer, odczytalem kąt wtrysku i nastawilem pompe wtryskowa co do jednego stopnia Bez komputera - bym nadal smrodzil bialym dymem na cale podworko, a rozrusznik by mi chyba wyskoczyl spod maski od tego krecenia.
no wszystko ładnie tylko gdzie jest gniazdo do VAGa rozgrzebałem dzis cały panel z nawiewem i popielniczką i kiepsko bo nic nie znalazłem tzn znalazłem jakieś niebieskie gniazdo ale ono wyglada na dużo miejsze od tej wtyczki z VAGa w dodaku chyba kształt jest też inny a żadnych wolnych gniazd poza tym nie znalazłem więc nie wiem czy brać się za zakup tego programu
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
w zielonym kole z X czerownym, zdejmujesz ta zaslepke i powinno byc lacze
Ostatnio zmieniony wt lut 12, 2008 18:17 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- golfbrojce
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pt mar 09, 2007 20:39
- Lokalizacja: FSW,,,,,FMI
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości