Strona 1 z 1

1V Czy mozna zaslepic przeplyw plynu na nagrzemnice?

: pt lut 08, 2008 13:20
autor: t0mal
Witam, mam peknieta nagrzewnice a chcialem dojechac ok 80km z uczelni do odmu zeby ja wymienic. Poniewaz plyn dosc mocno ucieka to odpielem jeden przewod gumowy od nagrzewnicy i podlaczylem do silnika. Niestety ten przewod jest za krotki i sie zalamuje, w zwiazku z tym mam pytanie:

Czy obieg na nagrzewnice musi byc drozny, czy jest niezalezny, od malego obiegu na silnik?

: pt lut 08, 2008 13:46
autor: vision
połącz przewody od nagrzewnicy

: pt lut 08, 2008 13:55
autor: t0mal
Niestety niemam czym, myslalem zeby kawalek rurki skombinowac ale nie mam skad.
Kolega mi mowil ze w audi b3 1.8 jezdzil z zaslepionym przedodem i nic sie nie dzialo, ja sie troche martwie czy pompa nie padnie, myslicie ze chlodzenie silnika jest jakos oddzielone od ogrzewania?

: pt lut 08, 2008 14:13
autor: twardy
Nagrzewnice możesz odłączyć , możesz obydwa przewody zagiąć .

: pt lut 08, 2008 14:25
autor: t0mal
Dzieki :bigok: w takim razie ubieram sie cieplo i ruszam w trase :bajer:

: pt lut 08, 2008 15:06
autor: vision
jeśli bym miał 80 km do pokonania użył bym klucza nasadowego , rurkowego do połączenia ale zrobisz jak uważasz

: pt lut 08, 2008 15:35
autor: t0mal
W swoim golfie woze tylko plaski klucz 10 i 13, srobokrent no i imbusa do turbo :bigok: ale dzieki za pomysl :grin:

re

: pt lut 08, 2008 15:54
autor: Razal
Kawałek rurki o średnicy zewnętrznej takiej jak średnica wewnętrzna węża będzie potrzebne (zaciski użyjesz oryginalne) lub jeśli różnica w śrenicach większa to skręcane obejmy użyj. Wężyki masz doprowadzone do nagrzewnicy tam za silnikiem takie dwa do karoserii idą - musisz je połączyć ze sobą i zrobić obieg przed kabiną. Do momentu wymiany można śmigać tylko będzie chłodno, ale zima nie straszna.

Jeśli masz nagrzewnicę do wymiany to pamiętaj o odkręceniu śrub od strony silnika, które trzeymają nagrzewnicę, już nie raz się spotkałem z wymontowanymi na siłę obudowami nagrzewicy.

Pozdrooo