nastawnik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

karolp1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 16, 2008 13:09
Lokalizacja: świętokrzyskie

nastawnik

Post autor: karolp1 » czw lut 07, 2008 14:01

czy mogłby mi ktos napisac czy w nastawniku jest jakis silniczek krokowy lub co porusza dzwignia krtóra przestawia pierscien



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw lut 07, 2008 14:30

nie chce Ci sie szukac??

masz na forum instrukcje w ktorej jest rozlozony nastawnik indukcyjny na czesci wiec mozesz sam spradzic co i jak

chyba ze masz w B4 nastawnik potencjometryczny to go nie rozbierzesz :)

poza tym po co dublujesz ten sam temat??!!
Ostatnio zmieniony czw lut 07, 2008 14:32 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

karolp1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 16, 2008 13:09
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: karolp1 » czw lut 07, 2008 15:28

sorki za dubel, no własni mam nastawnik potencjometryczny a indukcyjny widzialem a tobie pewnie chodzi o czyszczenie nastawinka w pdf co jest tylko ja nie wiem jak tam jest regulowana dzwigienka która przestawia pierscien

[ Dodano: 07 Lut 2008 14:34 ]
dlaczego nie da sie rozebrac nast potencjmetrycznego????

[ Dodano: 07 Lut 2008 14:35 ]
a szukac mi sie chce juz duzo przegladnołem ale nic konkretnego nie znalazlem

[ Dodano: 07 Lut 2008 16:03 ]
Adamm wyjanisz mi dlaczego??słyszalem ze to ty jestes specjalista od pomp



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw lut 07, 2008 20:17

jakbys sie przyjrzal to bys widzial ramiona cewki :)

to jest elektromagnes na sprezynkach, odpowiednim pradem jest sterowany wirniczek ktory siedzi na trzpieniu (na dole tego trzpienia masz kuleczke na mimosrodzie - ktora wlasnie wchodzi w ten pierscien)

tak dziala indukcyjny

potencjometryczny zapewne tez z tym ze na gorze nie ma czujnika RSW (przesuwu w takim wygladzie jak w indukcyjnym tylko jest potencjometr)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

karolp1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 16, 2008 13:09
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: karolp1 » pt lut 08, 2008 11:19

dzieki Adamm za wszystko :pub:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lut 08, 2008 11:23

nie ma problemu :)

polecam sie :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 238 gości