Strona 1 z 3

po wymianie rozrzadu nie pali

: wt lut 05, 2008 14:35
autor: llooki
Witam
problem dotyczy vw passat 1.9 tdi 95 rok silnik 1z. a oto problem
wymienialem rozrzad w tym aucie sam wlasno recznie. poustawialem wszystkie znaki tzn walek rozrzadu pierwszy zawor w gorze, pompa zblokowana, znak na kole glownym wszystko sie zgadza zalorzony nowy pasek naciagniete wszystko cacy, zlorzony do kupy odpalam dziala tak jak powinno. Wieczorem przejazdzka okolo 30 km zadnych problemow, odstawiony na parking normalka. NASTEPENGO dnia rano wsadam - Ciezko odpalic a jak odpali to chodzi ale wali siwym dymem z wydechu. Pochodzi sie nagrzeje dym znika wkreca sie normalnie. O CO JEMU CHODZI. Pierwsza mysl sprawdzic swieczki efekt wszystkie sprawne, prad 12.4 V na kazdej po przekreceniu stacyjki.
JAKA MOZE BYC PRZYCZYNA TEGO ZE NIE PALI?????
PROSZE O POMOC BO JUZ GLOPI JESTEM PRZEZ TEN SAMOCHOD

: wt lut 05, 2008 14:48
autor: damcio151
kąt wtrysku sprawdzony :?:

: wt lut 05, 2008 14:58
autor: llooki
nie byl sprawdzany kat wtrysku ale napoczatku chodzil dobrze

: wt lut 05, 2008 15:12
autor: damcio151
Sprawdź jeszcze raz rozrząd i kąt wtrysku

: wt lut 05, 2008 15:43
autor: llooki
rozrzad dobrze jest ustawiony a katu wtrysku to sam nie sprawdze. Wlasnie probuje od godziny uruchomic zeby gdzies z tym pojechac

: wt lut 05, 2008 17:53
autor: Mekto
Kąt wtrysku i warto klin na wale zobaczyć - może rozrząd się przestawia. Sprawdzałeś czy klin cały??

: wt lut 05, 2008 18:58
autor: Adamm
jesli raz pali raz nie to sprawdz jeszcze raz rozrzad bo moze sie przestawil,
jesli bedzie ok to moze byc kat wtrysku

moze przed wymiana rozrzadu miales rozrzad lekko przestawiony i pompa poprawiony, a jak dobrze poskladales to cyrk sie zrobil

: wt lut 05, 2008 21:45
autor: llooki
ale najciekawsze jest to ze po zlozeniu chodzil idealnie przejechalem wieczorem 30km i nie czulem zadnych nieciekawych zachowan wszystko zaczelo sie rano rozrzad na bank dobrze zalozony i ustawiony

: wt lut 05, 2008 22:20
autor: diaz34
jak jest zle ustawiony kat wtrysku to zimny silnik moze Ciezko palic i kopcic na bialo... podepnij vag

: wt lut 05, 2008 23:15
autor: arwam
To na 100% świece żarowe. Sprawdź kabelkiem czy iskrzą.
Ja jak się pierwszy raz z pompą bawiłem to na drugi dzień efekt był taki jak opisałeś.
Ciężki rozruch, w trakcie kręcenia rozrusznikiem i tuż po odpaleniu silnik kopci na biało.
Po chwili ani śladu dymu i jakichkolwiek nieprawidłowości.
Jestem tego pewien na 1000%

[ Dodano: 05 Lut 2008 22:17 ]
Poza tym sprawdza się prąd pobierany przez świece a nie napięcie na nich

: śr lut 06, 2008 00:07
autor: diaz34
w jakiej temp. Ci niechcial zapalic byl mroz? czy raczej powyzej zera bylo?

: śr lut 06, 2008 00:17
autor: llooki
przeczytaj moje wyppciny pisalem ze swiece oki i prad do swiec tez dochodzi oki 12.4v

: śr lut 06, 2008 00:23
autor: Sztomel
llooki miałem identycznie jak w Twoim przypadku tzn. po wymianie paska i rolek rozrządu odebrałem autko od kumpla mechanika, pojechałem do chaty, była koło południa. Wieczorem o 21.30 odpalił bez problemów i pojechałem do pracy na nockę. rano chcę odpalić auto i kicha (nawet nie chciał odpalić, Twój przynajmniej tak). Hol i do drugiego mechaniora. Diagnoza - rozrząd ustawiony cacy ale kąt wtrysku na pompie nie i kąt opóźniony - efekt - nie chce zapalić na zimnym silniku. Kumpel nie ustawiał pomy ani na zegarach ani na VAG-u bo tego nie miał. W ramach reklamacji korekta kąta wtrysku i auto pali na dotyk !

: śr lut 06, 2008 00:26
autor: llooki
jutro jade po interfejs do kolegi podlacze vaga i zobacze