Strona 1 z 1

Świece Żarowe - prąd :(

: sob lut 02, 2008 17:03
autor: MrX
Witam!

Mam nastepujacy problem :

otoz jak wiadomo mam Mk4 1.9 TDi z 90 KM silnikiem, przyszly nizsze temperatury i silnik nie chcial odpalac za 1 przekreceniem kluczyka, czasami nawet za 4 odpalal.

Postanowilem wiec sprawdzic swiece zarowe, i co sie okazalo zadna z nich nie dzialala!! Kupilem wiec komplet nowych BERU i zalozylem je przed chwilą, natchnelo mnie jednak zeby sprawdzic czy do kapturkow dochodzi prad... noi co .. sprawdzilem pierwszego od lewej i lipa!!!

Noi teraz snuje teze ze moze jakies zwarcie bylo w elektryce i spalilo swiece i bezpiecznik, tyle tylko ze nie wiem gdzie takowy bezpiecznik szukac..

Moze wiecie co moglo byc przyczyna tego i macie jakas inna teze?? Gdzie szukac bezpiecznika o ile takowy istnieje...

Z gory dziekuje za wszelka pomoc!!

: pn lut 04, 2008 09:42
autor: Remigiusz78
Na akumulatorze masz plastykowe pudeleczko z bezpiecznikami. jeden z nich jest od świec. Pamiętaj że swiece grzeją jak temp spada poniżej 4 st. C.

: pn lut 04, 2008 10:16
autor: jasiek21
sprawdz też czy przekaźnik 109 od grzania świec działa.

: wt lut 05, 2008 00:08
autor: MrX
No wlasnie sprawdzilem i wszystkie wygladaja mi na to ze sa ok, byly jedynie zasniedziale co oczywiscie zniwelowalem...

109 to przekaznik ECU, a chyba 103 jest od swiec zarowych... ??

MK4 Nie ma prądu na swiecach

: ndz lip 20, 2008 23:12
autor: Grzegorzxxx
Ja dołanczam się z pytaniem ponieważ moj samochod strzasznie ciężko odpala Golf 1.9 TDI 2000 r. 90KM, sprwadzałem swiece i sa ok, ale wogole nie dochodzi do nich prad, przekaznik 103 ok, oraz bepieczniki na akum. tez ok, czy to prawda ze one dzialają tylko ponizej 4 stopni??Bo jesli tak to musze szukac innej przyczyny:(Niestety jak pokrece dluzej to pojawi sie siwa chmura z wydechu,ale zapali. Potem juz pali bez problemu.Co to moze byc??

: pn lip 21, 2008 10:11
autor: damcio151
ka wtrysku

ok,

: pn lip 21, 2008 19:36
autor: Grzegorzxxx
jutro pojadę to sprawdzić chociaż chyba zacznę od tego gorszego czy jest kompresja odpowiednia w cylindrach, czy kont wtrysku jest ciężko ustawić? Nie wiem czy nie jechać do innego mechanika ponieważ ten niby ma interfejs diagnostyczny ale nie wie z czego żyje. Ale jak to jest ze świecami rozumiem ze przy takich temperaturach jak sa w lipcu nie załączą sie na 100%Jak sprawdzic czy dochodzi do nich napiecie da sie jakos zasymulowac ten czujnik temperatury? Pozdrowiam

: pn lip 21, 2008 21:27
autor: damcio151
do TDI trzeba mieć urządzenie do diagnozowania