Strona 1 z 5

Lacznik turbiny, gdzie cos takiego dostane?

: pt lut 01, 2008 16:51
autor: otles2
Wiatam niedawno zmienilem moje 1.8 t na arl 1.9tdi 150 konnny pczywisice mk4 rozwalil sie tzw lacznik turbiny ktory pilnie potrzebuje moze byc uzywka ale w dobrym stanie zalaczam foto z gory dzieki za wszelka informacje pzdr otles2 Obrazek




a to jest samochod o ktorym mowa moze ktos zna osobiscie auto????
Obrazek Obrazek Obrazek

: pt lut 01, 2008 16:56
autor: cowboy
po mojemu jest to rurka do recyrkulacji spalin

mozna kupić w ASO pewnie :)

może dobra okazja aby to kupa zaślepić przy kolektorze wydechowym ? :)

: pt lut 01, 2008 16:59
autor: otles2
cowboy, bo walsnie chce to kupic ale w aso powiedzili mi ze mam podac nr czesci a nie bede wykrecal i spowrotem wkrecal wiesz o co chodzi bo mozna jezdzic tylko auto nie ma takiego "kopa"

: sob lut 02, 2008 10:45
autor: mirass
otles2 pisze:cowboy, bo walsnie chce to kupic ale w aso powiedzili mi ze mam podac nr czesci a nie bede wykrecal i spowrotem wkrecal wiesz o co chodzi bo mozna jezdzic tylko auto nie ma takiego "kopa"
jak cowboy zasugerował - zaślepiaj bo i tak za chwilę będziesz chciał zaślepiać

: sob lut 02, 2008 12:51
autor: Gerart
Niech Ci nie pierdziela o numerze. Podajesz rodzaj silnika siadasz z nimi przy komputerze i oni maja taki program, że wszystkie części co do śrubki mają pokazane co i gdzie oraz jaki numer ma. Wiem bo sam nie raz w taki sposób kupowałem. A jak cos to wydrukuj te zdjęcie co na górze i im pokaż. Bo widać, że chcą Cię zmusić do tego abyś u nich to wymieniał.

: sob lut 02, 2008 17:00
autor: otles2
mirass pisze:
otles2 pisze:cowboy, bo walsnie chce to kupic ale w aso powiedzili mi ze mam podac nr czesci a nie bede wykrecal i spowrotem wkrecal wiesz o co chodzi bo mozna jezdzic tylko auto nie ma takiego "kopa"
jak cowboy zasugerował - zaślepiaj bo i tak za chwilę będziesz chciał zaślepiać

a co mi da to ze zaslepie i jak to zrobic nie lepiej kupic nowa rurke 500zl +robocizna i 2 tyg czekania

[ Dodano: 02 Lut 2008 16:42 ]
moze ci podac co mi da ze ja zaslepie plusy i minusy tego .
i czy lepiej waszym zdaniem zaslepic czy wstawic nowa rurke z aso <500zl> i jak najlepiej zaslepic pzdr

: ndz lut 03, 2008 21:40
autor: cowboy
otles2 pisze:czy lepiej waszym zdaniem zaslepic czy wstawic nowa rurke z aso <500zl> i jak najlepiej zaslepic pzdr
za 500 PLN to nigdy w życiu bym nie kupił takiej rurki - to juz prawie połowa kasy na chiptuning :)

ja bym wykręcił to rurkę, następnie uciał ją około 1,5 cm od flanszy, młotkiem zaklepujesz to na równo, pod spodem wzmacniasz jakąs blacha i obspawujesz szczelnie i take 2 flansze przykręcasz do kolektora wydechowego i ssącego-a własciwie to jest korpus zaworu EGR

nie ma negatywnych skutków a mniej syfu w dolocie

mając ARL-a 150KM pomysl o jakimś chituningu, powinienes dobić do 190KM@390NM i osiagami nie bedziesz zawoedziony... ja polecam uysego z łodzi, czyli G-LAB

http://www.g-lab.pl/index.html

: pn lut 04, 2008 10:11
autor: otles2
ale czy po zaslepieniu turbina bedzie miala wystarczajace doladowanie od samego zera?????

: pn lut 04, 2008 10:22
autor: souler
od samego zera? :chytry: zaslepiaj i nie zadawaj pytan. jak cowboy radzi tak ma byc!

: pn lut 04, 2008 10:31
autor: otles2
heh chodzi ze od niskich obrotow wiadomo ze od zera turbo sie nie wlacza i od jakich obrotow najlepiej ustawic wlaczanie sie turbiny ;d

[ Dodano: 04 Lut 2008 14:46 ]
KUR.........aaaaaaaaaaaaaaa zaslepilem przy kolektorze i przy tym zawoze wszytko na banka szczelnie a silnik po 3 min zaczol haloasowac turbo przestalo dmuchac na kompie bylem powiedzieli ze to laczenie recyrkulacji spalin musibyc a nie moze byc zaslepione bo turbina zamiast dmuchac teraz dostaje spowrotem powietrze czy jakos tak pomocyyyyyyyyyyy co teraz ?????????? a i jeszcze jest takie dudnienie silnika od filtra ????????

: pn lut 04, 2008 21:01
autor: cowboy
otles2 pisze:na kompie bylem powiedzieli ze to laczenie recyrkulacji spalin musibyc a nie moze byc zaslepione bo turbina zamiast dmuchac teraz dostaje spowrotem powietrze
jakieś głupoty Ci powiedzieli, zawór recyrkulacji spalin się otwiera w ustalonych momentach pracy silnika, jak naciskasz gaz to i tak jest zamkniety, czyli tak jak byś zaslepił..

może masz jakąs nieszczelnośc w dolocie, moja rada jedź do jakiego dobrego fachowca niech Ci kokretnie zdiagnozuje auto, zrobi logi dynamiczne

: pn lut 04, 2008 21:22
autor: otles2
cowboy, mialem sprawdzony caly dolot nie ma zadnej usterki w nim wszystkie przewody na bank dobre nic nie puszcza koles mowil ze turbina dostaje odwrote powietrze czy jakos tak bo jak da sie gazu to turbina tak halasuje jakby zawory graly ale silnik i turbo igla a komp pokazal blad doladowania:?????

[ Dodano: 04 Lut 2008 20:24 ]
a i mechanik mowil ze przepustnice nie reaguja na pedal gazu nie otwieraja sie tym samym nie wypuszczaja wszystkich spalin czy jakos tak ://///

: pn lut 04, 2008 22:48
autor: souler
zmien szybko mechanika zanim stracisz kupe kasy i rozwali ci auto. takich glupot, jakich ci nagadal, to juz dawno na tym forum nie bylo.

: pn lut 04, 2008 23:22
autor: otles2
mechanik jest ok pracuje w rodzinnej firmie zajmuje sie tirami ale to nie on mowil tylko koles od komputera a moze wina jest tego ze od strony tego zaworu tam gdzie zasysa powietrze trzeba zrobic dolot od filtra powietrza co tak mysle ja sie nie znam za bardzo ale pomyslec mozna bo to jest cos takiego jakby on wyzucal powietrze a nie wciagal ????? :crazy: