Lacznik turbiny, gdzie cos takiego dostane?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Lacznik turbiny, gdzie cos takiego dostane?

Post autor: otles2 » pt lut 01, 2008 16:51

Wiatam niedawno zmienilem moje 1.8 t na arl 1.9tdi 150 konnny pczywisice mk4 rozwalil sie tzw lacznik turbiny ktory pilnie potrzebuje moze byc uzywka ale w dobrym stanie zalaczam foto z gory dzieki za wszelka informacje pzdr otles2 Obrazek




a to jest samochod o ktorym mowa moze ktos zna osobiscie auto????
Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony pn lut 04, 2008 23:35 przez otles2, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lut 01, 2008 16:56

po mojemu jest to rurka do recyrkulacji spalin

mozna kupić w ASO pewnie :)

może dobra okazja aby to kupa zaślepić przy kolektorze wydechowym ? :)



Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » pt lut 01, 2008 16:59

cowboy, bo walsnie chce to kupic ale w aso powiedzili mi ze mam podac nr czesci a nie bede wykrecal i spowrotem wkrecal wiesz o co chodzi bo mozna jezdzic tylko auto nie ma takiego "kopa"


SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » sob lut 02, 2008 10:45

otles2 pisze:cowboy, bo walsnie chce to kupic ale w aso powiedzili mi ze mam podac nr czesci a nie bede wykrecal i spowrotem wkrecal wiesz o co chodzi bo mozna jezdzic tylko auto nie ma takiego "kopa"
jak cowboy zasugerował - zaślepiaj bo i tak za chwilę będziesz chciał zaślepiać


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Gerart
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: czw gru 27, 2007 18:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gerart » sob lut 02, 2008 12:51

Niech Ci nie pierdziela o numerze. Podajesz rodzaj silnika siadasz z nimi przy komputerze i oni maja taki program, że wszystkie części co do śrubki mają pokazane co i gdzie oraz jaki numer ma. Wiem bo sam nie raz w taki sposób kupowałem. A jak cos to wydrukuj te zdjęcie co na górze i im pokaż. Bo widać, że chcą Cię zmusić do tego abyś u nich to wymieniał.



Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » sob lut 02, 2008 17:00

mirass pisze:
otles2 pisze:cowboy, bo walsnie chce to kupic ale w aso powiedzili mi ze mam podac nr czesci a nie bede wykrecal i spowrotem wkrecal wiesz o co chodzi bo mozna jezdzic tylko auto nie ma takiego "kopa"
jak cowboy zasugerował - zaślepiaj bo i tak za chwilę będziesz chciał zaślepiać

a co mi da to ze zaslepie i jak to zrobic nie lepiej kupic nowa rurke 500zl +robocizna i 2 tyg czekania

[ Dodano: 02 Lut 2008 16:42 ]
moze ci podac co mi da ze ja zaslepie plusy i minusy tego .
i czy lepiej waszym zdaniem zaslepic czy wstawic nowa rurke z aso <500zl> i jak najlepiej zaslepic pzdr



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lut 03, 2008 21:40

otles2 pisze:czy lepiej waszym zdaniem zaslepic czy wstawic nowa rurke z aso <500zl> i jak najlepiej zaslepic pzdr
za 500 PLN to nigdy w życiu bym nie kupił takiej rurki - to juz prawie połowa kasy na chiptuning :)

ja bym wykręcił to rurkę, następnie uciał ją około 1,5 cm od flanszy, młotkiem zaklepujesz to na równo, pod spodem wzmacniasz jakąs blacha i obspawujesz szczelnie i take 2 flansze przykręcasz do kolektora wydechowego i ssącego-a własciwie to jest korpus zaworu EGR

nie ma negatywnych skutków a mniej syfu w dolocie

mając ARL-a 150KM pomysl o jakimś chituningu, powinienes dobić do 190KM@390NM i osiagami nie bedziesz zawoedziony... ja polecam uysego z łodzi, czyli G-LAB

http://www.g-lab.pl/index.html



Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » pn lut 04, 2008 10:11

ale czy po zaslepieniu turbina bedzie miala wystarczajace doladowanie od samego zera?????


SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lut 04, 2008 10:22

od samego zera? :chytry: zaslepiaj i nie zadawaj pytan. jak cowboy radzi tak ma byc!


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » pn lut 04, 2008 10:31

heh chodzi ze od niskich obrotow wiadomo ze od zera turbo sie nie wlacza i od jakich obrotow najlepiej ustawic wlaczanie sie turbiny ;d

[ Dodano: 04 Lut 2008 14:46 ]
KUR.........aaaaaaaaaaaaaaa zaslepilem przy kolektorze i przy tym zawoze wszytko na banka szczelnie a silnik po 3 min zaczol haloasowac turbo przestalo dmuchac na kompie bylem powiedzieli ze to laczenie recyrkulacji spalin musibyc a nie moze byc zaslepione bo turbina zamiast dmuchac teraz dostaje spowrotem powietrze czy jakos tak pomocyyyyyyyyyyy co teraz ?????????? a i jeszcze jest takie dudnienie silnika od filtra ????????


SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 04, 2008 21:01

otles2 pisze:na kompie bylem powiedzieli ze to laczenie recyrkulacji spalin musibyc a nie moze byc zaslepione bo turbina zamiast dmuchac teraz dostaje spowrotem powietrze
jakieś głupoty Ci powiedzieli, zawór recyrkulacji spalin się otwiera w ustalonych momentach pracy silnika, jak naciskasz gaz to i tak jest zamkniety, czyli tak jak byś zaslepił..

może masz jakąs nieszczelnośc w dolocie, moja rada jedź do jakiego dobrego fachowca niech Ci kokretnie zdiagnozuje auto, zrobi logi dynamiczne



Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » pn lut 04, 2008 21:22

cowboy, mialem sprawdzony caly dolot nie ma zadnej usterki w nim wszystkie przewody na bank dobre nic nie puszcza koles mowil ze turbina dostaje odwrote powietrze czy jakos tak bo jak da sie gazu to turbina tak halasuje jakby zawory graly ale silnik i turbo igla a komp pokazal blad doladowania:?????

[ Dodano: 04 Lut 2008 20:24 ]
a i mechanik mowil ze przepustnice nie reaguja na pedal gazu nie otwieraja sie tym samym nie wypuszczaja wszystkich spalin czy jakos tak ://///


SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lut 04, 2008 22:48

zmien szybko mechanika zanim stracisz kupe kasy i rozwali ci auto. takich glupot, jakich ci nagadal, to juz dawno na tym forum nie bylo.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » pn lut 04, 2008 23:22

mechanik jest ok pracuje w rodzinnej firmie zajmuje sie tirami ale to nie on mowil tylko koles od komputera a moze wina jest tego ze od strony tego zaworu tam gdzie zasysa powietrze trzeba zrobic dolot od filtra powietrza co tak mysle ja sie nie znam za bardzo ale pomyslec mozna bo to jest cos takiego jakby on wyzucal powietrze a nie wciagal ????? :crazy:


SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości