rozrusznik i dziwne problemy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

RobeQ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: śr gru 13, 2006 12:51
Lokalizacja: WAWA
Kontakt:

rozrusznik i dziwne problemy

Post autor: RobeQ » pt lut 01, 2008 13:39

witam mam malutki problemik pt "rozrusznik" ktoregos pieknego dnia stary rozrusznik poddal sie i zostalem zmuszony do wymiany na nowy. Pojechalem do sklepu kupilem zamontowalem 2tyg pojezdzilem i pewnego pieknego dnia bum trach i padl okazalo sie ze walek na ktorym jest kolko zebate rozrusznika pekl :/ zareklamowalem dostalem kolejny 3 odpalenia i to samo dostalem kolejny samochod odpalil ze 20 razy przy 21 razie bum trach i pekl walek rozrywajac obudowe.

a teraz fakty :

-kolo zamachowe przejrzalem wyglada na ok jedynie moze 3 zabki odstaja od reszty na wysokosc o mm moze dwa
- rozrusznik jak odpalal nie wydawal zadnych dziwnych dzwiekow
- jak padal wydawal takie grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr i kaput

i teraz pytanie czy ktos ma jakis pomysl dlaczego tak sie dzieje i czy nie ma przypadkiem 2ch rodzaji rozrusznikow do silnika 1z ??



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob lut 02, 2008 13:11

RobeQ, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=133172
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=126635
po za tym róznia się są rozruszniki na 9 zębów i 10 daj mi na pw dane auta(nr vin,ew rok produkcji to ci dobiore taki jaki ma być)



Awatar użytkownika
marekos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:48
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: marekos » sob lut 02, 2008 17:45

Są dwa typy rozruszników różnią się nie tylko liczbą zębów, ale też tulejką w obudowie skrzyni biegów. Prawdopodobnie kupiłeś zły typ jeśli dało się włożyć ten rozrusznik to masz większą tą tulejkę i to jakiś czas chodzi. Miałem tak samo wymieniłem skrzynie biegów ale został stary rozrusznik i po jakimś czasie zaczął robić zwarcie aż całkiem padł, dorobiłem tulejkę taką żeby pasowała do tej skrzyni biegów i starego rozrusznika i pali idealnie.


[img]http://img113.imageshack.us/img113/6610/img23312uz2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » ndz lut 03, 2008 20:58

Podłącze sie do tematu. Ja mam cos takiego ze jak jest zimno na dworze to mi rozrusznik nie wskakuje w wieniec, albo wyskakuje po sekundzie. Czasami musze odpalac na 6 razy:/. Dzieje sie tak tylko z rana przy pierwszym rozruchu jak samochod stoi na dworze jak jest w garazu to bardzo zadko.
Mialem remontowany rozrusznik tzn wymieniany bendix tulejki i szczotkotrzymacz.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn lut 04, 2008 13:10

RobeQ, poszły nr rozrusznika na pw :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 225 gości