Brak mocy po wymianie rozrzadu
: czw sty 31, 2008 00:19
Witam,
Po wymianie rozrzadu (nie wiem, moze to zbieg okolicznosci) zauwazylem spadek mocy w moim golfie. Po osiagnieciu 3500-4000 obrotow moc spada i juz dalej nie moge przyspieszac (dodam, ze nie jest to notlauft). Rezultat jest taki, ze nie moge osiagnac wiekszych predkosci niz 150km/h. Wczesniej sprawdzana max predkosc to 195km/h (na niemieckiej autostradzie .
Komputer nie zapisuje zadnych bledow.
Temat byl juz walkowany wielokrotnie i wiem przykladowo, ze w jednym przypadku spodowane to bylo oporem na filtrze paliwa paliwa, w innym uszkodzona przeplywka, w innym pompa wtryskowa, itd...
Po wykonaniu logow dynamicznych wydaje mi sie jednak ze wszysko jest ok.
Czy moglby ktos jednak na to spojrzec?
Zauwazylem jeszcze, ze w TDI timming na wykresie kat wtrysku jejst minimalnie powyzej gornej lini, czyli nalezalaby go poprawic. Czy to moze powodowac, ze silnik stracil moc w wyzszych obrotach?
Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi.
[ Dodano: 29 Sty 2008 22:54 ]
Jutro postaram sie zrobic logi podczas gwaltownego przyspieszania do 4000 obr na 3 biegu. Bo z tych logow to chyba za duzo nie wynika, prawda? Przyspieszalem tylko do 3 tys. obrotow.
[ Dodano: 30 Sty 2008 23:14 ]
Dzisiaj poprawilem logi- tzn "gaz do dechy" od 1500 obr do 4500 pod lekka górkę na trójce. Wydaje mi sie, ze cos sie dzieje z przeplywka- moglby ktos to zweryfikowac? No i napewno do poprawki statyczny kat wtrysku.
Po wymianie rozrzadu (nie wiem, moze to zbieg okolicznosci) zauwazylem spadek mocy w moim golfie. Po osiagnieciu 3500-4000 obrotow moc spada i juz dalej nie moge przyspieszac (dodam, ze nie jest to notlauft). Rezultat jest taki, ze nie moge osiagnac wiekszych predkosci niz 150km/h. Wczesniej sprawdzana max predkosc to 195km/h (na niemieckiej autostradzie .
Komputer nie zapisuje zadnych bledow.
Temat byl juz walkowany wielokrotnie i wiem przykladowo, ze w jednym przypadku spodowane to bylo oporem na filtrze paliwa paliwa, w innym uszkodzona przeplywka, w innym pompa wtryskowa, itd...
Po wykonaniu logow dynamicznych wydaje mi sie jednak ze wszysko jest ok.
Czy moglby ktos jednak na to spojrzec?
Zauwazylem jeszcze, ze w TDI timming na wykresie kat wtrysku jejst minimalnie powyzej gornej lini, czyli nalezalaby go poprawic. Czy to moze powodowac, ze silnik stracil moc w wyzszych obrotach?
Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi.
[ Dodano: 29 Sty 2008 22:54 ]
Jutro postaram sie zrobic logi podczas gwaltownego przyspieszania do 4000 obr na 3 biegu. Bo z tych logow to chyba za duzo nie wynika, prawda? Przyspieszalem tylko do 3 tys. obrotow.
[ Dodano: 30 Sty 2008 23:14 ]
Dzisiaj poprawilem logi- tzn "gaz do dechy" od 1500 obr do 4500 pod lekka górkę na trójce. Wydaje mi sie, ze cos sie dzieje z przeplywka- moglby ktos to zweryfikowac? No i napewno do poprawki statyczny kat wtrysku.