Strona 1 z 1

Ciężko pali, dymi, nierówno chodzi i miga kontrolka oleju.

: śr sty 30, 2008 18:53
autor: Nodle
2 miechy temu wymieniłem wszystkie świece żarowe (na Boscha) bo słabo palił na zimnym... uspokoiło sie i palił prawie od szczała... teraz zaś na zimnym nie moge zapalić a jak juz zapali to chodzi bardzo nierówno i sam sobie robi przygazówke. Dziś gdy kręciłem rozrusznikiem zaczeła MIGAĆ KONTROLKA OLEJU.

Dymi na biało-niebiesko dopóki się nie rozgrzeje.
Juto bede miał vaga wiec sprawdze kąt wtrysku - co to moze jeszcze być?

: śr sty 30, 2008 19:10
autor: diaz34
Wyglada mi to na krzywy wal ale niech sie madrzejsi wypowiedza bo nie jestem pewny!!

: śr sty 30, 2008 21:08
autor: Nodle
a jak sprawdzic czy wał nie jest krzywy? czy jesli tak to wiąze sie z duzym wydatkiem $$$ lub zmianą silnika?

: śr sty 30, 2008 22:43
autor: diaz34
Sprawdz czy gibie sie kolo pasowe na wale i daj znac...

: śr lut 13, 2008 13:49
autor: Nodle
Koło się gibie :/ oddałem autko do mechanika który - jak wychodzi z szyldów - zajmuje się Dieslami a do tego jest specem w Golfami i Mercedesch, mój szef go tez poleca... powiedzial, ze prawdopodobnie "klin na wale" i trzeba szlifować... sciągac silnik i/lub skrzynie biegów.

ale gdzies przeczytałem, ze 1Z 94 nie ma klinu na wale :| ?

ile może kosztować mnie ta przyjemność? 1000zl czy wiecej?

: śr lut 13, 2008 14:01
autor: Dario84
1Z nie ma klinu tylko sciety bok walu, ale zdarza sie ze to tez sie wyrabia z reguly powodem jest nieumiejetne zalozenie kolka po demontazu.

: śr lut 13, 2008 14:27
autor: Adamm
sa spece ze nie sciagaja wogole walu i to naprawiaja - wtedy koszt ok 300 zl

: śr lut 13, 2008 14:37
autor: Dario84
Adamm pisze:sa spece ze nie sciagaja wogole walu i to naprawiaja - wtedy koszt ok 300 zl
Dokladnie frezuje sie wtedy czop walu.

: śr lut 13, 2008 16:17
autor: Nodle
a czy ktoś moze polecić speca od takich rzeczy w okolicy Katowic - Krakowa ?

[ Dodano: 13 Lut 2008 15:58 ]
ps. Od czego wogole się krzywią wały i powstają takie problemy? - czy to mozeliwe, ze od chip'a ?

: śr lut 13, 2008 20:27
autor: Aadam
ja w swoim 1z mialem to samo mechanik to naprawil bez wyciągania walu nawiercil wal i klo w dwoch miejscach i potem zaklinowal zrobilem juz na tym ponad 20tys km i wszystko ok koszt 300zl :bigok: :grin:

: czw lut 14, 2008 22:37
autor: Nodle
obyło sie bez wyciągania wału... wystaczyła zmiana koła pasowego, ustawienie rozrządu (był przestawiony) i wszystko ładnie śmiga... odpala na zimnym na dotyk :) 300pln