Ciężko pali, dymi, nierówno chodzi i miga kontrolka oleju.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Nodle
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn paź 23, 2006 21:12
Lokalizacja: Libiąż

Ciężko pali, dymi, nierówno chodzi i miga kontrolka oleju.

Post autor: Nodle » śr sty 30, 2008 18:53

2 miechy temu wymieniłem wszystkie świece żarowe (na Boscha) bo słabo palił na zimnym... uspokoiło sie i palił prawie od szczała... teraz zaś na zimnym nie moge zapalić a jak juz zapali to chodzi bardzo nierówno i sam sobie robi przygazówke. Dziś gdy kręciłem rozrusznikiem zaczeła MIGAĆ KONTROLKA OLEJU.

Dymi na biało-niebiesko dopóki się nie rozgrzeje.
Juto bede miał vaga wiec sprawdze kąt wtrysku - co to moze jeszcze być?



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » śr sty 30, 2008 19:10

Wyglada mi to na krzywy wal ale niech sie madrzejsi wypowiedza bo nie jestem pewny!!


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Nodle
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn paź 23, 2006 21:12
Lokalizacja: Libiąż

Post autor: Nodle » śr sty 30, 2008 21:08

a jak sprawdzic czy wał nie jest krzywy? czy jesli tak to wiąze sie z duzym wydatkiem $$$ lub zmianą silnika?
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2008 21:09 przez Nodle, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » śr sty 30, 2008 22:43

Sprawdz czy gibie sie kolo pasowe na wale i daj znac...


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Nodle
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn paź 23, 2006 21:12
Lokalizacja: Libiąż

Post autor: Nodle » śr lut 13, 2008 13:49

Koło się gibie :/ oddałem autko do mechanika który - jak wychodzi z szyldów - zajmuje się Dieslami a do tego jest specem w Golfami i Mercedesch, mój szef go tez poleca... powiedzial, ze prawdopodobnie "klin na wale" i trzeba szlifować... sciągac silnik i/lub skrzynie biegów.

ale gdzies przeczytałem, ze 1Z 94 nie ma klinu na wale :| ?

ile może kosztować mnie ta przyjemność? 1000zl czy wiecej?



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lut 13, 2008 14:01

1Z nie ma klinu tylko sciety bok walu, ale zdarza sie ze to tez sie wyrabia z reguly powodem jest nieumiejetne zalozenie kolka po demontazu.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr lut 13, 2008 14:27

sa spece ze nie sciagaja wogole walu i to naprawiaja - wtedy koszt ok 300 zl


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr lut 13, 2008 14:37

Adamm pisze:sa spece ze nie sciagaja wogole walu i to naprawiaja - wtedy koszt ok 300 zl
Dokladnie frezuje sie wtedy czop walu.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Nodle
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn paź 23, 2006 21:12
Lokalizacja: Libiąż

Post autor: Nodle » śr lut 13, 2008 16:17

a czy ktoś moze polecić speca od takich rzeczy w okolicy Katowic - Krakowa ?

[ Dodano: 13 Lut 2008 15:58 ]
ps. Od czego wogole się krzywią wały i powstają takie problemy? - czy to mozeliwe, ze od chip'a ?



Awatar użytkownika
Aadam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob gru 15, 2007 19:05
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: Aadam » śr lut 13, 2008 20:27

ja w swoim 1z mialem to samo mechanik to naprawil bez wyciągania walu nawiercil wal i klo w dwoch miejscach i potem zaklinowal zrobilem juz na tym ponad 20tys km i wszystko ok koszt 300zl :bigok: :grin:


1z/0.230/pompa11/turbo brd/fmic/dolot awx/
http://youtu.be/ljpHj8KEHak" onclick="window.open(this.href);return false;

Nodle
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn paź 23, 2006 21:12
Lokalizacja: Libiąż

Post autor: Nodle » czw lut 14, 2008 22:37

obyło sie bez wyciągania wału... wystaczyła zmiana koła pasowego, ustawienie rozrządu (był przestawiony) i wszystko ładnie śmiga... odpala na zimnym na dotyk :) 300pln
Ostatnio zmieniony czw lut 14, 2008 22:37 przez Nodle, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości