Ciężko pali, dymi, nierówno chodzi i miga kontrolka oleju.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ciężko pali, dymi, nierówno chodzi i miga kontrolka oleju.
2 miechy temu wymieniłem wszystkie świece żarowe (na Boscha) bo słabo palił na zimnym... uspokoiło sie i palił prawie od szczała... teraz zaś na zimnym nie moge zapalić a jak juz zapali to chodzi bardzo nierówno i sam sobie robi przygazówke. Dziś gdy kręciłem rozrusznikiem zaczeła MIGAĆ KONTROLKA OLEJU.
Dymi na biało-niebiesko dopóki się nie rozgrzeje.
Juto bede miał vaga wiec sprawdze kąt wtrysku - co to moze jeszcze być?
Dymi na biało-niebiesko dopóki się nie rozgrzeje.
Juto bede miał vaga wiec sprawdze kąt wtrysku - co to moze jeszcze być?
Koło się gibie :/ oddałem autko do mechanika który - jak wychodzi z szyldów - zajmuje się Dieslami a do tego jest specem w Golfami i Mercedesch, mój szef go tez poleca... powiedzial, ze prawdopodobnie "klin na wale" i trzeba szlifować... sciągac silnik i/lub skrzynie biegów.
ale gdzies przeczytałem, ze 1Z 94 nie ma klinu na wale
?
ile może kosztować mnie ta przyjemność? 1000zl czy wiecej?
ale gdzies przeczytałem, ze 1Z 94 nie ma klinu na wale
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
ile może kosztować mnie ta przyjemność? 1000zl czy wiecej?
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
1Z nie ma klinu tylko sciety bok walu, ale zdarza sie ze to tez sie wyrabia z reguly powodem jest nieumiejetne zalozenie kolka po demontazu.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Dokladnie frezuje sie wtedy czop walu.Adamm pisze:sa spece ze nie sciagaja wogole walu i to naprawiaja - wtedy koszt ok 300 zl
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
ja w swoim 1z mialem to samo mechanik to naprawil bez wyciągania walu nawiercil wal i klo w dwoch miejscach i potem zaklinowal zrobilem juz na tym ponad 20tys km i wszystko ok koszt 300zl
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
1z/0.230/pompa11/turbo brd/fmic/dolot awx/
http://youtu.be/ljpHj8KEHak" onclick="window.open(this.href);return false;
http://youtu.be/ljpHj8KEHak" onclick="window.open(this.href);return false;
obyło sie bez wyciągania wału... wystaczyła zmiana koła pasowego, ustawienie rozrządu (był przestawiony) i wszystko ładnie śmiga... odpala na zimnym na dotyk
300pln
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ostatnio zmieniony czw lut 14, 2008 22:37 przez Nodle, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości