Wymiana licznika - na co zwrócic uwage?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Wymiana licznika - na co zwrócic uwage?

Post autor: Chomik » pn sty 28, 2008 21:14

Witam.

1. U ojca w T4 2,5TDI zaszła konieczność wymiany licznika ponieważ w starym co jakiś czas kasuje sie licznik kilometrów, spece od liczników nie mogą sobie z tym poradzić. W związku z tym mam pytanie na co zwrócić uwagę przy kupnie licznika, tzn. czym sie się ewentualnie różnią?
Od przodu wygląda tak jak na tej aukcji:
http://moto.allegro.pl/item300842509_li ... vw_t4.html

2. Jest również problem z ciągle palącą sie kontrolką okładzin klocków hamulcowych, klocki zostały zmienione a kontrolka wciąż sie pali. Mostkowałem wtyczkę zarówno z przodu jak i z tyłu, wpinałem, wypinałem wtyczki i nadal to samo. Czy przyczyna może być złamany przewód?
Ostatnio zmieniony pn sty 28, 2008 22:46 przez Chomik, łącznie zmieniany 1 raz.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn sty 28, 2008 23:52

co do licznika do motoru tego jest taki 7D0 919 862 GX



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt sty 29, 2008 03:26

potrzebne będzie sczytanie pinu immo + kodowanie + nowe transpondery ... lub uśpienie go na stałe



emce
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 00:57
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: emce » czw sty 31, 2008 01:27

w tym liczniku nie ma immo wiec mozesz smialo przekladac byle numery sie zgadzały



Kinga_pass
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw sty 31, 2008 01:13
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Kinga_pass » czw sty 31, 2008 01:51

Hej , może nie jeste to zapytanie na właściwym miejscu, ale może mi pomożecie, bo troche się męcze i nie moge dojść do przyczyny czemu mój prędkościomierz w VW passat B5 fiksuje:( najpierw działo sie to po umyciu moze cokolwiek tam przymarzło nie wiem teraz dokładnie wczoraj stało sie to 2 raz ale autko nie bylo myte i moze wogole nie w tym tkwi przyczyna, wskazówka od prędkościomierza stoi na 0 czasami drgnie do 40 pozniej podskoczy na 80 spadnie do 20 po czym stanie na 0 i sie nie rusza , dodatkowo nie liczy km przejechanych, , sredniego spalania na komputerze, czasem nawet kontrolka od paliwa spada na 0 i piszczy , wkurza to starsznie, umiecie mi napisac co jest przyczyną tego ze on tak wariuje???? i czy mam sie juz szykowac na wymiane na nowy ??? a może da sie cos zrobić??? Bardzo bym prosiła o jakąs rade :)



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » czw sty 31, 2008 01:55

Kinga_pass pisze:umiecie mi napisac co jest przyczyną tego ze on tak wariuje????
nie przepadam za hazardem ale strzelę brak masy czujników.
Kinga_pass pisze:czy mam sie juz szykowac na wymiane na nowy ???
raczej nie.
Kinga_pass pisze:a może da sie cos zrobić???
nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko ekonomicznie nieuzasadnione :)
Kinga_pass pisze:Bardzo bym prosiła o jakąs rade
Rada - nie szukac rad w internecie, podjechać do warsztatu :) (dobrego)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 181 gości