Wymiana paska rozrządu...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Rafał 8657
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw gru 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Podkarpackie

Wymiana paska rozrządu...

Post autor: Rafał 8657 » wt sty 22, 2008 22:58

Witam wszystkich
Kupiłem golfika Mk4 1.9 TDi ASV z 2000 roku i chce w nim wymienić na dzień dobry wszystko co się należy
autko ma 134 kkm więc planuję pasek rozrządu napinacz, rolki, pompę wodną i płyn, nie jestem asem więc co jeszcze wymienić lub na co zwrócić uwagę po wymianie. Auto oddaję do serwisu.
Olej też za bardzo nie wiem jaki raczej na pewno Mobil ale jaki 5W czy 10W. Filtry to wiem ale gdybyście mogli mi pomóc w w/w wątpliwościach byłbym wdzięczny.

Pozdro
Ostatnio zmieniony śr sty 23, 2008 00:48 przez Rafał 8657, łącznie zmieniany 1 raz.


Raf

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » wt sty 22, 2008 23:19

wymień jeszcze wszystkie filtry, czyli kabinowy, powietrza, oleju i paliwa. Polecam też wymienić płyn chłodniczy bo idą mrozy a nie wiadomo ile ten wytrzyma.
Co do oleju to zobacz co było wlewane wcześniej, jeśli syntetyk to lej syntetyk, jeśli półsyntetyk to lej półsyntetyk. Co do firmy, to jeśli naprawdę dbasz o auto, masz zamiar nim długo pojeździć, to zalej czymś lepszym niż Mobil, np. Valvoline, Liqui Moly albo Motulem, koniecznie z normą VW 505.00 w twoim przypadku. I jeszcze proponuje nie wymieniać po 15tysiącach kilometrów ale szybciej. Silnik sie odwdzięczy :bigok:
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 23:20 przez jasiek21, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Rafał 8657
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw gru 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: Rafał 8657 » pt sty 25, 2008 19:34

No dzisiaj wymieniłem wszystko co się należy,
Wyszło mi 1000 zł części + robota 200 zł ale zostało wymienione wszystko olej, wszystkie filtry, - to wymieniłem sam) i cały rozrząd obydwa simeringi bo puszczały, koła napinacza, pasek alternatora..., pompa wodna + płyn, to chyba tak po krótce wszystko, ale teraz jak nie będzie niespodzianek to autko będzie chwilę hulać, na rozrządzie pewnie z 60 kkm a oleje i filtry to na pewno co 10 tys będę wymieniał.


Raf

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » sob sty 26, 2008 00:39

Mam to same autko i ten sam rocznik. Wymien jeszcze płyn wspomagania wszyscy mówią że nie trzeba ale koledze poszla przekladnia zasyfiony plyn byl i sie spieprzylo. Nie wiele to kosztuje sam dasz rade ale lepiej zlecic fachowcowi.


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Rafał 8657
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw gru 27, 2007 19:54
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: Rafał 8657 » sob sty 26, 2008 19:08

Mi tylko sprawdzili jaki jest stan płynu w układzie kierowniczym dolali setkę i powiedzieli że poziom jest ok ale chyba masz rację jak już wymieniać wszystko co należy to ten płyn chyba też, pytałem w sklepie to 1 litr kosztuje ok 24 zł i powinno wystarczyć, dzięki za podpowiedź,


Raf

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » sob sty 26, 2008 21:30

Wchodzi chyba lekko wiecej jak litr a lyn to FEBI zielony.
Chlodzacy FEBI czerowny koncentrat


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
prusax
Laweciarz
Laweciarz
Posty: 77
Rejestracja: czw sie 26, 2004 20:50
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: prusax » ndz sty 27, 2008 09:48

płyn chłodzący najlepiej kupowac G12 oryginalny vw, znalazlem juz za 25 zł na allegro 1,5 litrowy(to jest koncentrat)


Pozdrawiam

PrusaX
"Laweciarze Team Szczecin"

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sty 27, 2008 10:59

ja jezdze na plynie G12 Hepu

kupuje koncentrat w 1.5 litrowych butelkach i rozrabiam 1:1 z woda destylowana


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości