Strona 1 z 3
Jaka to wersja silnika?
: wt sty 22, 2008 00:21
autor: Mlody_ndm
Nie ma ktoś pomysłu która to opcja 1.6 TD, bo z tego co pamiętam to było ich kilka, i tego co pamiętam to chyba też obecność grzybka na pompie dobrze wróży
: wt sty 22, 2008 00:33
autor: homsky
Wygląda jak JR , ale głowy nie daje, niech sie wypowiedzą właściciele 1.6TD
: wt sty 22, 2008 00:48
autor: Mlody_ndm
Tak i mi się też wydawało, ale obawiam sie że może to być cholerne 1V (60KM) bo siedzi to to w Jettcie i z tyłu jest napisane Jetta Cat
A wymieniać z 54KM na 60KM to zupełnie bez sensu.
: wt sty 22, 2008 01:08
autor: daaroo
1V o ile dobrze pamietam mialo inny filtr powietrza.
: wt sty 22, 2008 01:18
autor: Mlody_ndm
No to mnie trochę pocieszyłeś, nie powiem
: wt sty 22, 2008 01:48
autor: m1chal
tak wyglada 1V
: wt sty 22, 2008 07:48
autor: twardy
Mlody_ndm pisze:cholerne 1V (
1V też ma swoje plusy
: wt sty 22, 2008 09:59
autor: Mlody_ndm
A jakie to plusy poza niższą mocą?
: wt sty 22, 2008 10:03
autor: bongo
Mlody_ndm pisze:A jakie to plusy poza niższą mocą?
A takie że można go podkręcić
: wt sty 22, 2008 10:41
autor: Kazimir
Moim zdaniem jest to 70 konna jednostka, napewno nie 1V
: wt sty 22, 2008 11:52
autor: souler
JR, pompa z grzybkiem siedzi
: wt sty 22, 2008 12:24
autor: Mlody_ndm
bongo pisze:Mlody_ndm pisze:A jakie to plusy poza niższą mocą?
A takie że można go podkręcić
A JR'a nie da się podkręcić?
: wt sty 22, 2008 15:13
autor: tberent
Mlody_ndm, jasne że to JR, mogło by to być 1V ze zmienioną pompą ale suszarka jest od JR pozatym dolot inny.
pozdrawiam
: wt sty 22, 2008 16:15
autor: Mlody_ndm
Hmm...
Czyli 70KM
Ile warto za taki silnik dać?
Oczywiście za komplet do SWAP'a ?