Strona 1 z 2

wiecej KM od czego zacząć

: wt sty 22, 2008 00:07
autor: Zocha
witam
Jak w temacie
A wiec chce zwiększyć moc w swoim Golfie tylko nie wiem od czego zacząć czy większy IC i wtryski 216 wystarczą do uzyskania coś koło 160Km bo tak minie moc interesuje?
Doradzicie coś z góry dziękuje

: wt sty 22, 2008 00:20
autor: marcin999
Zarowno jedno jak i drugie no i do tego dobry program. Tak nawiastem mowiac to mk3 majace 110km pod maska w dieslu to chyba juz niezle lata. Jak potrzebujesz rakiete to kup jakies VR6

: wt sty 22, 2008 00:30
autor: Zocha
No nawet idzie ale to na początku teraz brakuje tej mocy rakiety nie potrzebuje tylko 40KM więcej :grin:

: wt sty 22, 2008 00:39
autor: homsky
Przykład cowboy'a jest bardzo dobry : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47050&start=0 , prześledź temat i bedziesz wiedział za co nalezy sie zabrać :grin: , uwaga : duzo fotek, daj im sie załadowac.....

: wt sty 22, 2008 00:50
autor: Zocha
właśnie zaczełrm czytać :grin: ale dzięki za podpowiedzi

: wt sty 22, 2008 00:51
autor: mirass
marcin999 pisze:Zarowno jedno jak i drugie no i do tego dobry program. Tak nawiastem mowiac to mk3 majace 110km pod maska w dieslu to chyba juz niezle lata. Jak potrzebujesz rakiete to kup jakies VR6
IC - podstawa
mocne sprzęgło
turbo AWX
216stki

i 160KM przy zdrowej pompie pęknie

: wt sty 22, 2008 00:54
autor: Zocha
A czy po wymianie samych wtrysków na 216 trzeba kompa stroić

: wt sty 22, 2008 00:58
autor: To_mas
Zocha, do 150 prawie wyciągniesz na dobrym programie chipie wydechu dolocie czyli IC wtryskiwaczach nie zmieniając sprzęgła no i suszarki :) powyzej juz nalezy zaczać czukać czegoś lepszego i tych 2 ostatnich :)

[ Dodano: Wto Sty 22, 2008 00:03 ]
Zocha pisze:A czy po wymianie samych wtrysków na 216 trzeba kompa stroić
chyba tak

ale jak tak patrze jak to piszesz to mi sie wydaje ze Ty to byś najchętniej magnetyzerami tą moc podniósł do 200PS :P czyli wydając prawie nic mieć +xxPS

: wt sty 22, 2008 01:17
autor: Zocha
To_mas pisze:le jak tak patrze jak to piszesz to mi sie wydaje ze Ty to byś najchętniej magnetyzerami tą moc podniósł do 200PS :P czyli wydając prawie nic mieć +xxPS
wydaje sie tobie kasa jest 160km to jest max co chce uzyskać a pytam sie dlatego ze jak to wymienię to muszę prawie 250km przejechać bo u nas nikt w okolicy mi programu nie wgra
tylko zostaje warszawa

[ Dodano: 22 Sty 2008 00:22 ]
jak wymienię IC wtryski i turbo stanie mu sie coś jak przejadę 250km ??

: wt sty 22, 2008 01:28
autor: Sztomel
Będzie nieźle kopcił a poza tym niczego się nie obawiaj.

: wt sty 22, 2008 01:40
autor: Zocha
Wiec już niedługo biorę sie za robotę tylko teraz na hamownie podjadę zobaczę jaka seria czy zdrowa :grin:
WIELKIE DZIĘKI

[ Dodano: 22 Sty 2008 00:52 ]
a jeszcze jedno te wtryski 216 to sal od 2.5TDI T4 jakie ma jął numer katalogowy bo szukam i znaleść nie mogę morze macie namiary na dobry sklep
jeszcze raz wielkie dzięki

: wt sty 22, 2008 17:33
autor: cowboy
Zocha pisze:te wtryski 216 to sal od 2.5TDI T4 jakie ma jął numer katalogowy bo szukam i znaleść nie mogę
oznaczenia BOSCH

2437010060 - 220 bar - VW Transporter AHY - 151KM

2437010126 - 220 bar - VW Transporter AXG - 151 KM

ja po awarii ECU (przepięcie burzowe :) )przejechałem z konieczności około 700km na seryjnym programie do AFN-a (ale miałem turbo od 130 i FMIC) i nie zauważyłem żeby dymił jakoś więcej :)

tak samo mozesz pakować FMIC czy turbo od AWX i jechać na seryjnym programie..

na dobry początek jedź na hamownię i zobacz co seria pokaże :)

jeśli pompa zdrow to tak jak pisał mirass 160KM pęknie, a wtedy masz fajny przyjemny setup do codziennej jazdy, szybki, ekonomiczny i bezpieczny :bigok:

[ Dodano: Wto Sty 22, 2008 16:35 ]
i jeszcze jedna rada


swoje wtryski sprzedaj (mozesz łyknąć około 400-500 PLN) a na to miejsce kup z mk4 wtryski o małym przebiegu na hybrydki np AGR lub ALH

: wt sty 22, 2008 21:55
autor: Zocha
cowboy pisze:na dobry początek jedź na hamownię i zobacz co seria pokaże
pojadę tylko muszę turbinę wyczyścić :( bo znowu mi samochód łapie tryb awaryjny

cowboy pisze:swoje wtryski sprzedaj (mozesz łyknąć około 400-500 PLN) a na to miejsce kup z mk4 wtryski o małym przebiegu na hybrydki np AGR lub ALH
A te hybrydki od mk4 są wydajniejsze niż te od t4 ?

: śr sty 23, 2008 09:45
autor: cowboy
A te hybrydki od mk4 są wydajniejsze niż te od t4 ?
końcówka jest z transportera, a z mk4 jest korpus wtrysku ze spręzynami

możesz też kupić całe wtryski od transportera