Strona 1 z 2

Problem z odpaleniem gdy auto długo postoi.

: ndz sty 20, 2008 19:22
autor: krzysiek82
Witajcie
Problem co prawda nie dotyczy golfa ale skody felicja 1.9D z silnikiem VW.
Otóż gdy auto postoi tydzień jest problem z jego rozruchem, silnik da się uruchomić za 2,3 razem. Nie da się za pierwszym rozgrzaniem świec. świece żarowe są dobre, stan silnika także bardzo dobry bo ma przebieg zaledwie 66tyś. Co o tym myślicie? Proszę o jakieś porady.

: ndz sty 20, 2008 19:33
autor: vision
sorry za spam ale jak nie będziesz się ruszał przez tydzień to też nie będziesz taki sprawny
po za tym filtry , układ paliwowy

: ndz sty 20, 2008 19:40
autor: twardy
vision pisze:po za tym filtry , układ paliwowy
akumulator :bajer:

: ndz sty 20, 2008 19:44
autor: jasiek21
może się cofa paliwo, sprawdz czy nie ma bąbelków w przewodach do pompy

: ndz sty 20, 2008 19:51
autor: krzysiek82
Akumulator jest ok, filtry wszystkie nowe, paliwo się cofa co można na to poradzić?

: ndz sty 20, 2008 20:11
autor: vision
zaworek kierunkowy itd.

[ Dodano: 20 Sty 2008 19:11 ]
lub zajrzeć do pompy :chytry:

: ndz sty 20, 2008 20:56
autor: krzysiek82
Tzn zaworek kierunkowy do wymiany tak? Dziwne tylko żeby padł po takim niewielkim przebiegu. A co masz na myśli pisząc o pompie? Co mogę zrobić sam żeby jeszcze bardziej nie namieszać?:)

: ndz sty 20, 2008 21:28
autor: PROGRAF
hmm...

to ja sie też podepne pod temacik u mnie ten sam problem silnik 1,9 TD AAZ
tylko ze mój nie chce odpalic po nocnym postoju ale jak zaciągnę przyspieszacz to zagada problem w tym że teraz nie ma mrozów

świece są ok
paliwo sie nie cofa

moze to akumulator sprawdzałem go i niby jest ok ale pisze na nnim że ma 66Ah może to za mało ??

: ndz sty 20, 2008 23:10
autor: jasiek21
PROGRAF pisze:hmm...

to ja sie też podepne pod temacik u mnie ten sam problem silnik 1,9 TD AAZ
tylko ze mój nie chce odpalic po nocnym postoju ale jak zaciągnę przyspieszacz to zagada problem w tym że teraz nie ma mrozów

świece są ok
paliwo sie nie cofa

moze to akumulator sprawdzałem go i niby jest ok ale pisze na nnim że ma 66Ah może to za mało ??
sprawdź kąt wtrysku

: pn sty 21, 2008 10:43
autor: smadny
PROGRAF pisze:ma 66Ah może to za mało
ja w dieslach swoich zawsze mialem 72 Ah... Poza tym zawsze wyciagaj przyspieszacz, po to on jest zeby go wyciagac, ja wyciagalem w SBku i AAZcie nawet w lecie... :helm:

: pn sty 21, 2008 10:54
autor: mr_simon
PROGRAF, a jaki przebieg ma to auto? Wydaje mi się, że silnik jest już trochę wyjechany i jest problem z rozruchem, sprawdź jakie masz ciśnienie na cylindrach. Z drugiej jednak strony to czy wszystkie świeceCi grzeją? Czy jak silnik odpali to trochę nim "rzuca"?

: pn sty 21, 2008 11:21
autor: smadny
mr_simon pisze:a jaki przebieg ma to auto
pisze jak byk 66 kkm :helm:

: pn sty 21, 2008 13:17
autor: meverick
krzysiek82, zaworek kierunkowy lub inaczej nazywany zwrotny masz w pompie wtryskowej - czasami potrafi się zawiesić wtedy mozna albo naprawić u pompiarza lub kupić zewnętrzny zaworek zwrotny i montujesz go na przewodzie paliwa między pompa wtryskową a filtrem paliwa. Co do przebiegu, ja mam na liczniku 291tyś a w rzeczywistości już grubo ponad 500tyś, wiec i Twoje 66tys może nie być realny :bajer:

: pn sty 21, 2008 13:23
autor: vagin5
meverick pisze:krzysiek82, zaworek kierunkowy lub inaczej nazywany zwrotny masz w pompie wtryskowej - czasami potrafi się zawiesić wtedy mozna albo naprawić u pompiarza lub kupić zewnętrzny zaworek zwrotny i montujesz go na przewodzie paliwa między pompa wtryskową a filtrem paliwa. Co do przebiegu, ja mam na liczniku 291tyś a w rzeczywistości już grubo ponad 500tyś, wiec i Twoje 66tys może nie być realny :bajer:
nie ma czegoś takiego jak zaworki zwrotne w rotopompacfh, jeśli się cofa paliwo jest to wina nie szczelnego ukladu zasilania.