Strona 1 z 2
Przerywa po przekroczeniu 3800obrotow
: sob sty 19, 2008 16:39
autor: Krzylu
wymienilem turbine z T2 na k24 wszystko ok tylko ze zaczal mi przerywac silnik po przekroczeniu 3800 obrotow a od 3000obr niechce ciagnac do tych obrotow jest elegancko a pozniej kibel niechce przyspieszac
zrobilem LDA zaczal kopcic wiec wricilem do standardowych ustawien dawka ustawiona jest na sredni dym cisnienie doladowania 1-1,1bara probowalem juz roznych ustawien i tak dalej przerywa
wie ktos moze coz to za objaw
zaznaczam ze na starej turbinie niebylo mowy o takim czyms
: sob sty 19, 2008 17:57
autor: majster heniek
sprawdż filtr paliwa może za mały przepływ jest przy dużych obrotach , dlatego przerywa
a wogóle cały układ rurek paliwowych sprawdż czy powietrza nie łapie
: sob sty 19, 2008 18:28
autor: Krzylu
no wlasnie lapie powietrze przy wyzszych obrotach ale wszystko jest sprawne filtr inny na probe wsadzilem dalej to samo moze pompa klekla
: sob sty 19, 2008 18:58
autor: majster heniek
pompa klekla
raczej nie - przewody sprawdż jeszcze może na łączeniach gdzieś popuszcza ( przy zbiorniku też sprawdż )
: sob sty 19, 2008 19:23
autor: twardy
Krzylu pisze:zaznaczam ze na starej turbinie niebylo mowy o takim czyms
właśnie to mnie zastanawia , może to coś z suszarka? Ale na manometrze cisnienie też skacze . może zawór sie otwiera.
[ Dodano: Sob Sty 19, 2008 18:31 ]
Krzylu pisze:zaznaczam ze na starej turbinie niebylo mowy o takim czyms
a może zawór sie otwiera , ciśnienie na manometrze pewnie też skacze .
: sob sty 19, 2008 21:13
autor: Krzylu
skacze jak podkrece ja do ponad 1bara ponizej tego nie skacze
: sob sty 19, 2008 21:18
autor: 1 6 D
Jak ustawisz ciśnienie ponad 1 bar to wtedy BOV sie Ci otwiera, nawet jak na maksa jest skręcony, ja to u siebie przerabiałem. Wziąłem śrubę imbusową M6 chyba i łącznej długości 2 cm i wsadziłem do BOV łeb do środka, już mi nie skacze ciśnienie przy ponad 1 bar. Ja mam SB z T2 z ciśnieniem 1,1-1,15 bar około.
: sob sty 19, 2008 21:22
autor: Krzylu
czyli stara wykreciles a poprostu wkreciles imbusa??
: sob sty 19, 2008 21:24
autor: 1 6 D
Nie, nie, wykręciłem tą śrubkę regulacyjną, wyjąłem sprężynkę która jest tam w środku w BOV. Wtedy wsadziłem imbusa(łeb do środka), sprężynkę i na koniec skręciłem spowrotem na maks, tak jak było na początku.
: sob sty 19, 2008 21:31
autor: Krzylu
aha juz czaje jutro tak zrobie
jeszcze tylko zeby nie przerywal i bedzie

: sob sty 19, 2008 23:52
autor: 1 6 D
Dla ewentualnego sprostowania nie chodzi mi o zawór wastegate w turbie, tylko zawór bezpieczeństwa w kolektorze dolotowym.

: ndz sty 20, 2008 01:06
autor: To_mas
ja tam włozyłem imbusa jak pisze
1 6 D, o łącznej długości 2cm (wyczytałem na vwdiesel.net i wszystko pięknie śmiga

oczywiście dokręciłem potem porządnie

: ndz sty 20, 2008 02:00
autor: twardy
a mój po skręceniu trzyma przy 1,3 bara
