Opis wtyczki ECU, gdzie piny 26 i 48?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Opis wtyczki ECU, gdzie piny 26 i 48?

Post autor: janek822 » ndz sty 13, 2008 11:55

Potrzebny mi schemat wtyczki, wiązki ecu, musze zamienić piny bądź kable chociaż z 26 na 48 ale nie mam pojęcia które to są. Dane muszą być pewne, nigdzie nie moge znaleźć schematu


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » ndz sty 13, 2008 12:28

na drugiej fotce ładnie widać, zaraz ide dopasować z moją wtyczką
dzięki damcio151, na ciebie to zawsze można liczyć :pub:


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz sty 13, 2008 12:41

A co Ty kombinujesz :bajer:
Zamieniasz świece z czujnikiem temp :helm:



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » ndz sty 13, 2008 13:00

dzięki problem rozwiązany, który jest w tym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141993
damcio151, jak sie okazało cały ten problem który od pół roku mnie męczy polegał na zamianie pinów 26 i 48, dlatego że miałem zamiane ECU z 8 bit na 16bit.
Moja radość nie zna granic :) :)
dzięki wszystkim forumowiczom a w szczególności damcio151, :okej: :pub:


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz sty 13, 2008 13:10

janek822 pisze:dzięki problem rozwiązany, który jest w tym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141993
damcio151, jak sie okazało cały ten problem który od pół roku mnie męczy polegał na zamianie pinów 26 i 48, dlatego że miałem zamiane ECU z 8 bit na 16bit.
Moja radość nie zna granic :) :)
super :bigok:

janek822 :pub:



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pn sty 14, 2008 22:43

a jednak jeszcze coś,
jak teraz jest wszystko ok to pokazuje sie błąd nastawnika 1268 i mruga kontrolka świec, nastawnik czyściłem ale cos jest nie tak, silnik zapala, trzyma obroty nic sie nie dzieje oprócz błędu, co sprawdzić?


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sty 14, 2008 22:55

sprawdź jakie napięcie jest w grupie 001 pole 3 ... przesuń lekko nastawnik ( zwiększ/zmniejsz dawkę ... testowo ;) ) Jeżeli to nic nie da to przyjrzyj się połączeniom ... możliwe że coś nie styka teraz we wtyczce od ECU

[ Dodano: Pon Sty 14, 2008 21:56 ]
aha i jeszcze jedno ... masz zamontowany rezystor :?: czy sam chip :?:



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pn sty 14, 2008 23:21

damcio151 pisze:sprawdź jakie napięcie jest w grupie 001 pole 3 ...
to był rsw?
damcio151 pisze:przesuń lekko nastawnik ( zwiększ/zmniejsz dawkę ... testowo ;)
sprawdze
damcio151 pisze:możliwe że coś nie styka teraz we wtyczce od ECU
ostatnio tam zaglądałem i raczej styka wszystko
damcio151 pisze:masz zamontowany rezystor :?: czy sam chip
chip

możę coś sie odlutowało, też trzeba sprawdzić


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sty 14, 2008 23:34

janek822 pisze:to był rsw?
tak
janek822 pisze:ostatnio tam zaglądałem i raczej styka wszystko
zobacz jeszcze raz ;)
janek822 pisze:chip

możę coś sie odlutowało, też trzeba sprawdzić
możliwe ... albo jakaś ścieżka lub lut



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pn sty 14, 2008 23:41

przeglądałem ścieżki wyglądały ok, ale spoawdze w wolnej chwili,
może po założeniu 216-tek potrzeba mu wiecej paliwa? i ustawić tak na 3.8?
RSW był 0.740


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sty 14, 2008 23:43

janek822 pisze:może po założeniu 216-tek potrzeba mu wiecej paliwa? i ustawić tak na 3.8?
spróbuj ;) może pomoże :)



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pn sty 14, 2008 23:48

wszystko w wolnej chwili :) narazie dzięki

[ Dodano: 26 Sty 2008 17:36 ]
ściągnąłem pokrywe nastawnika aby zobaczyć czy sie nie odlutował drucik ale wszystko ok, kable też wporzo, ten błąd nie jest zawsze czasem uda mi sie go wykasować, po prostu jaka ś usterka czasami jest a czasami jej nie ma


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz sty 27, 2008 13:24

janek822 pisze:ściągnąłem pokrywe nastawnika aby zobaczyć czy sie nie odlutował drucik ale wszystko ok, kable też wporzo, ten błąd nie jest zawsze czasem uda mi sie go wykasować, po prostu jaka ś usterka czasami jest a czasami jej nie ma
sprawdziłeś czy palec się normalnie wychyla :?: blokuje go coś :?:



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » ndz sty 27, 2008 13:29

nic go nie blokuje ani nie trze


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości