Strona 1 z 1

Zachowanie zaworu N75

: śr sty 09, 2008 13:17
autor: AFN140KM
Mam takie pytanie:
Ojciec ma MK3 1.9 TDI motor AHU. Zaraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce (bez odpalania silnika) zaworek N75 (albo ten drugi) zaczyna stukać, regularnie i dość szybko. Stuka cały czas, dokąd się nie uruchomi silnika.
Czy to jest normalne?

PS. Czym dokładnie różnią się silniki 1Z, AHU, ALE (90KM)

: śr sty 09, 2008 13:51
autor: souler
no i co z tego, ze stuka? jednemu stuka, drugiemu nie, a wazne jest by dzialal poprawnie.

Re: Zachowanie zaworu N75

: śr sty 09, 2008 13:53
autor: mirass
AFN140KM pisze:Mam takie pytanie:
Ojciec ma MK3 1.9 TDI motor AHU. Zaraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce (bez odpalania silnika) zaworek N75 (albo ten drugi) zaczyna stukać, regularnie i dość szybko. Stuka cały czas, dokąd się nie uruchomi silnika.
Czy to jest normalne?

PS. Czym dokładnie różnią się silniki 1Z, AHU, ALE (90KM)
jedne hałasują, drugie nie - nie ma na to reguły

te 3 silnik to de facto to samo - inne oznaczenia i sterowniki

: śr sty 09, 2008 14:07
autor: AFN140KM
souler pisze:no i co z tego, ze stuka? jednemu stuka, drugiemu nie, a wazne jest by dzialal poprawnie.
Niby nic z tego. Pytam, tylko czy to normalne, że stuka jak silnik nie pracuje, bo podczas jazdy działa prawidłowo.