Brak paliwa w wężykach paliwowych

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Deloox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
Kontakt:

Brak paliwa w wężykach paliwowych

Post autor: Deloox » pn sty 07, 2008 21:13

Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu. Po pierwszym przekręceniu kluczyka zatrzęsło nim i już później kręciłem, ale nic. Sprawdziłem wężyki paliwowe od filtra paliwa do pompy. Okazało się, że wężyk ten górny, którym dociera paliwo do pompy jest całkowicie pusty. Gdzie nie gdzie widać drobne ilości paliwa, lecz one podczas kręcenia stoją w miejscu lub cofają się do filtra. W tym dolnym wężu widać paliwo, lecz po kręceniu rozrusznikiem widać jak przecina je powietrze wędrujące do filtra. Jest gdzieś nieszczelność, tylko auto wczoraj jeździło i paliło normalnie, a dziś już jest problem. Mogę spróbować wymienić filtr paliwa, lecz obawiam się czy dobrze to wszystko poskładam ( mam na myśli zaworek i oring). Problem może być również z odpowietrzeniem, bo nie wiem jak to dokładnie zrobić, którą śrubę poluzować na wtryskach. Kręcić za bardzo też nie chcę bo może aku paść. Jak zalać nowy filtr? Dodam, że filtr był dawno zmieniany, może wylanie wody coś pomoże. Dzisiaj raczej nic już nie podziałam bo ciemno.Proszę pomóżcie.
Ostatnio zmieniony pn sty 07, 2008 22:25 przez Deloox, łącznie zmieniany 2 razy.


moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467

Awatar użytkownika
Konez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr sie 22, 2007 21:26
Lokalizacja: dolnyśląsk

Post autor: Konez » pn sty 07, 2008 21:50

Wymień filtr paliwa, sprawdz poziom paliwa w zbiorniku (żeby nie był na rezerwie), przewody paliwowe od filtra aż do zbiornika paliwa sprawdz czy gdzieś nie pękł i czy zaciski trzymają .
Wkładając nowy filtr zalej go czystym paliwem, i odpalaj kręc po około 5sek. z przerwami po 15 sek. kilka ładnych razy jak aku trzyma, to powinien to wytrzymać ale uważaj żeby nie przesadzić



Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » wt sty 08, 2008 11:07

Porozkrecaj wszystkie 4 sruby na wtryskach (klucz 17) i krec rozrusznikiem az sie zacznie wylewac ropa... Potem wszystkie 4 skrec i odpalisz...Filtra nie ruszaj...
Wina raczej tkwi w nieszczelnych wezykach lub lipnych objemkach na nich. Wymien wszystkie na skrecane, bo pewnie masz oryginalne sciskane, ktore sa uja warte...
Mam to samo ale tylko wtedy jak wstawie troszke Golfikowi... Nie mam kiedy wymienic objemek...
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 11:10 przez Bartek84, łącznie zmieniany 1 raz.


Mk7 GTI Stage 2

Awatar użytkownika
Deloox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
Kontakt:

Post autor: Deloox » wt sty 08, 2008 15:08

Bartek84 pisze:Porozkrecaj wszystkie 4 sruby na wtryskach (klucz 17) i krec rozrusznikiem az sie zacznie wylewac ropa... Potem wszystkie 4 skrec i odpalisz...Filtra nie ruszaj...
Wina raczej tkwi w nieszczelnych wezykach lub lipnych objemkach na nich. Wymien wszystkie na skrecane, bo pewnie masz oryginalne sciskane, ktore sa uja warte...
Mam to samo ale tylko wtedy jak wstawie troszke Golfikowi... Nie mam kiedy wymienic objemek...
Bartek dokładnie tak jak napisałeś. Wszystko według tych instrukcji i sukces murowany. Dzieki wielkie.


moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 174 gości