Brak paliwa w wężykach paliwowych
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Deloox
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
- Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
- Kontakt:
Brak paliwa w wężykach paliwowych
Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu. Po pierwszym przekręceniu kluczyka zatrzęsło nim i już później kręciłem, ale nic. Sprawdziłem wężyki paliwowe od filtra paliwa do pompy. Okazało się, że wężyk ten górny, którym dociera paliwo do pompy jest całkowicie pusty. Gdzie nie gdzie widać drobne ilości paliwa, lecz one podczas kręcenia stoją w miejscu lub cofają się do filtra. W tym dolnym wężu widać paliwo, lecz po kręceniu rozrusznikiem widać jak przecina je powietrze wędrujące do filtra. Jest gdzieś nieszczelność, tylko auto wczoraj jeździło i paliło normalnie, a dziś już jest problem. Mogę spróbować wymienić filtr paliwa, lecz obawiam się czy dobrze to wszystko poskładam ( mam na myśli zaworek i oring). Problem może być również z odpowietrzeniem, bo nie wiem jak to dokładnie zrobić, którą śrubę poluzować na wtryskach. Kręcić za bardzo też nie chcę bo może aku paść. Jak zalać nowy filtr? Dodam, że filtr był dawno zmieniany, może wylanie wody coś pomoże. Dzisiaj raczej nic już nie podziałam bo ciemno.Proszę pomóżcie.
Ostatnio zmieniony pn sty 07, 2008 22:25 przez Deloox, łącznie zmieniany 2 razy.
moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467
Wymień filtr paliwa, sprawdz poziom paliwa w zbiorniku (żeby nie był na rezerwie), przewody paliwowe od filtra aż do zbiornika paliwa sprawdz czy gdzieś nie pękł i czy zaciski trzymają .
Wkładając nowy filtr zalej go czystym paliwem, i odpalaj kręc po około 5sek. z przerwami po 15 sek. kilka ładnych razy jak aku trzyma, to powinien to wytrzymać ale uważaj żeby nie przesadzić
Wkładając nowy filtr zalej go czystym paliwem, i odpalaj kręc po około 5sek. z przerwami po 15 sek. kilka ładnych razy jak aku trzyma, to powinien to wytrzymać ale uważaj żeby nie przesadzić
- Bartek84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 935
- Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
- Lokalizacja: Legnica
- Auto: Golf Mk7 GTI
- Kontakt:
Porozkrecaj wszystkie 4 sruby na wtryskach (klucz 17) i krec rozrusznikiem az sie zacznie wylewac ropa... Potem wszystkie 4 skrec i odpalisz...Filtra nie ruszaj...
Wina raczej tkwi w nieszczelnych wezykach lub lipnych objemkach na nich. Wymien wszystkie na skrecane, bo pewnie masz oryginalne sciskane, ktore sa uja warte...
Mam to samo ale tylko wtedy jak wstawie troszke Golfikowi... Nie mam kiedy wymienic objemek...
Wina raczej tkwi w nieszczelnych wezykach lub lipnych objemkach na nich. Wymien wszystkie na skrecane, bo pewnie masz oryginalne sciskane, ktore sa uja warte...
Mam to samo ale tylko wtedy jak wstawie troszke Golfikowi... Nie mam kiedy wymienic objemek...
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 11:10 przez Bartek84, łącznie zmieniany 1 raz.
Mk7 GTI Stage 2
- Deloox
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
- Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
- Kontakt:
Bartek dokładnie tak jak napisałeś. Wszystko według tych instrukcji i sukces murowany. Dzieki wielkie.Bartek84 pisze:Porozkrecaj wszystkie 4 sruby na wtryskach (klucz 17) i krec rozrusznikiem az sie zacznie wylewac ropa... Potem wszystkie 4 skrec i odpalisz...Filtra nie ruszaj...
Wina raczej tkwi w nieszczelnych wezykach lub lipnych objemkach na nich. Wymien wszystkie na skrecane, bo pewnie masz oryginalne sciskane, ktore sa uja warte...
Mam to samo ale tylko wtedy jak wstawie troszke Golfikowi... Nie mam kiedy wymienic objemek...
moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 174 gości