Strona 1 z 1

Dynamiczna diagnoza VAG w Automacie

: ndz sty 06, 2008 01:12
autor: fiLc
Witam,
mam pytanie:

Jak przeprowadzic dynamiczna diagnoze VAGiem w przypadku automatycznej skrzyni biegow (4 biegowa,silnik 1Z)??Dzis robilismy pierwsze proby (zanim zaczela sie slizgawka) i na biegu silowym (dwojce) dawalem po osiagnieciu 1500obr cala na przod i dojechalem do 4000obr ....boli mnie to, bo na bank nie sluzy to mojej skrzyni :grrr: Dlatego zanim bedziemy ponawiac proby chce sie dowiedziec jak poprawnie przeprowadzic taka diagnoze zeby nie katowac skrzynki.

Diagnoze chce zapodac poniewaz pojawia mi sie blad 575 sporadyczny-po testach dzis sie nie pojawil....

: ndz sty 06, 2008 01:14
autor: damcio151

: ndz sty 06, 2008 01:27
autor: fiLc
Dzieki damcio, kierowalem sie wlasnie wedlug tych wskazowek (dzieki Ci wielkie za dobry link) :bigok: , ale chodzi mi o porade jak najlepiej to zrobic w przypadku automatu zeby nie katowac skrzyni.

: ndz sty 06, 2008 01:30
autor: damcio151
fiLc pisze:ale chodzi mi o porade jak najlepiej to zrobic w przypadku automatu zeby nie katowac skrzyni.
szczerze nie wiem jak to jest w przypadku skrzyni automatycznej , ale chyba jedna próba jej nie zaszkodzi ;)
Poczekaj może jeszcze ktoś się wypowie w tej kwestii

: ndz sty 06, 2008 02:00
autor: ajni
Nie wiem jak jest w automacie golfa ale chyba w każdym automacie są 2 albo 3 biegi "sztywne' (kumpel w renówce 19 ma 2) wbijasz ten bieg i ognia, co się ma stać skrzyni?, ma wybrane przełożenie nie miesza biegami czy coś nie męczysz na niskich obrotach a wysokim biegu co jest gorsze od kręcenia na obroty.
Ja nie widzę problemu, chyba że jakiś inny automat jest.