ustawienie czujnika rsw
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ustawienie czujnika rsw
czesc mam pytanko podpiołem sobie pod vaga gofera i ramie rsw miałem ustawione na 0.660v ,i dawke 2.6 ,poluzowałem wszystko i ustawiiłem od nowa tj ramie 0.760v bo 0.740 nie szło utrafić i dawke 3.2 myslicie ze bedzie wpożo? pozdrawiam
nie jest źlewoojas25 pisze:0.760v
sam się przekonasz jak zobaczysz spalaniewoojas25 pisze:dawke 3.2 myslicie ze bedzie wpożo?
a to
potwierdzamjanek822 pisze:dawke raczej na 4.0
a 0.740 da rade ustawić tylko sie trzeba pobawić i pamiętaj że przed założeniem pokrywy nastawnika ustawiasz 0.720 a po założeniu masz 0.740 bynajmniej u mnie tak było
- jasiek21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 672
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
- Lokalizacja: Pszów / Karczów
- Kontakt:
dokładnie, mój AFN na dawce 2,4 czyli już za wysokiej, palił 5,5-6,3, po zmianie na 4,0 pali mniej czyli między 5,1a 5,7 i mfa już takich pierdół nie pokazuje.damcio151 pisze:zmniejsz dawkę do 4.0 - 4.5 i będzie mniej palił
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]
Dawka 3.2 jest zbyt duża, spokojnie możesz zmianieć na 4 lub 5 Czujnik rsw powinien być ustawiony tak samo jak fabrycznie, Zmiana jego położenia ma bardzo duże znaczenie dla silnika..
Ostatnio zmieniony pn sty 07, 2008 15:33 przez KrisT, łącznie zmieniany 1 raz.
wracam do tematu bo mnie ciekawi właśnie ustawienie RSW.
czy RSW ustawiony na 0.780 waha się do 0.800, może mieć konkretny wpływ na spalanie???, była dawka 3.8-4mg
tak właśnie miałem ustawione i dość dużo pije, ustawiłem teraz na 0.740 i dawka się zmieniła na 3.2-3.4mg, wzrosła, ustawiłem z powrotem na 4mg, może przez tą niewielką różnice w RSW było duże spalanie???, jeszcze nie miałem okazji sprawdzić.
czy RSW ustawiony na 0.780 waha się do 0.800, może mieć konkretny wpływ na spalanie???, była dawka 3.8-4mg
tak właśnie miałem ustawione i dość dużo pije, ustawiłem teraz na 0.740 i dawka się zmieniła na 3.2-3.4mg, wzrosła, ustawiłem z powrotem na 4mg, może przez tą niewielką różnice w RSW było duże spalanie???, jeszcze nie miałem okazji sprawdzić.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw gru 03, 2009 01:15
- Lokalizacja: Radom\Przysucha
- Kontakt:
Re: ustawienie czujnika rsw
ma wpływ na spalanie
spalanie przy dawce 3.0mg jest mniejsze niż przy dawce 4,0mg o śmieszne 0,2L, sprawdzone na tysiącach km(AFN), ale jak ktoś turla się zamiast jeździć może będzie odwrotnie, prawda jest taka że różnica w spalaniu jest strasznie mała, za to w dynamice auta znaczna, do tego na dawce 3,0mg auto jest zdecydowanie żwawsze, zrywniejsze, RSW mam idealnie miedzy 0,740-0,760V, raz jest 0,740 a raz 0,760, proszę się nie sugerować fisem itp tylko km i litrami na stacji cpn,
napięcie na jałowym 1,580V, a na wartość w kolumnie drugiej loga 001 trzeba patrzeć z przymrużeniem oka bo raz będzie 2,6 a raz 3,4 a w rzeczywistości będzie tyle samo, obciążenie, temp wszystko ma na to wpływ
spalanie przy dawce 3.0mg jest mniejsze niż przy dawce 4,0mg o śmieszne 0,2L, sprawdzone na tysiącach km(AFN), ale jak ktoś turla się zamiast jeździć może będzie odwrotnie, prawda jest taka że różnica w spalaniu jest strasznie mała, za to w dynamice auta znaczna, do tego na dawce 3,0mg auto jest zdecydowanie żwawsze, zrywniejsze, RSW mam idealnie miedzy 0,740-0,760V, raz jest 0,740 a raz 0,760, proszę się nie sugerować fisem itp tylko km i litrami na stacji cpn,
napięcie na jałowym 1,580V, a na wartość w kolumnie drugiej loga 001 trzeba patrzeć z przymrużeniem oka bo raz będzie 2,6 a raz 3,4 a w rzeczywistości będzie tyle samo, obciążenie, temp wszystko ma na to wpływ
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
ustawienie czujnika rsw
No nie powiedziałbym . Takie wahania dawki nie jest normalne .Takie skoki ,a nawet większe , mogą być tylko przy skrajnie brudnym nastawniku .Dawka prawidłowo może wahać się w granicach np.4,4-4,2 mg .Napięcie rsw czy mamy 0,740 czy 0.780 nie ma zauważalnego wpływu ani na spalanie ani na dynamikę jazdy .0.660 też widziałem i to na ori nastawniku ,bo nikt go wcześniej nie rozbierał ,auto jeżdziło najnormalniej w świecie ,a spalanie było w normieciahciah pisze:a na wartość w kolumnie drugiej loga 001 trzeba patrzeć z przymrużeniem oka bo raz będzie 2,6 a raz 3,4
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 206 gości