Strona 1 z 1

AGR nie jedzie od 2000 rpm

: sob sty 05, 2008 14:08
autor: zajac
witam moj znajomy ma taki dziwny problem z ibiza tdi z 2000 roku silnik agr

mianowicie auto raz jedzie jak bozia karze a raz jedzie tylko do 2000 obrotow i mimo wcisnietego gazu do deski wskazowka stoi na 2000 i nie idzie nic dalej

jak zgasi i zapali auto to problem znika

zwagowal auto i zadne bledy sie nie pokazaly

jakis mechanik mu powiedzial ze moze byc winna turbina ze jest zasyfiona i nie kreci sie jak powinna auto ma 178 tys przebiegu i troche nie wydaje mi sie mozliwe zwlaszcza ze usterka raz jest raz nie ma

: sob sty 05, 2008 14:40
autor: andrew19_86
objawy wskazują na notlauf :bigok: albo zaworek n75 lub kierownice w turbo są zapieczone...

: sob sty 05, 2008 15:10
autor: pioottr
andrew19_86 pisze:objawy wskazują na notlauf :bigok: albo zaworek n75 lub kierownice w turbo są zapieczone...
AGR nie ma zmiennej geometrii, więc to nie kierownice :pub:(spróbuj przedmuchać n75 może coś pomoże)

: sob sty 05, 2008 16:21
autor: daro31ie
objawy wskazują na notlauf albo zaworek n75
Pozdrawiam daro :okej:

: sob sty 05, 2008 19:12
autor: zajac
a osiweci mnie ktos co to jest notlauf ??

i gdzie jest n75

sorry za takie oczywiste pytania ale o tdi nie mam zielonego pojecia

: sob sty 05, 2008 20:56
autor: damcio151
zajac, to może jeszcze napiszesz przy jakiej prędkości i na jakim biegu :bajer:
zajac pisze:a osiweci mnie ktos co to jest notlauf ??
tryb awaryjny przeładowanie
zajac pisze:i gdzie jest n75
sprawdź skąd idą rurki od turbo ... najczęściej jest gdzieś na błotniku lub ściance grodziowej
wygląda jak na tej aukcji
http://www.allegro.pl/item292728148_zaw ... rburg.html

: ndz sty 06, 2008 03:37
autor: zajac
najbardziej to czuc tak ok 100 km/h (akurat zrobilo sie tak na autostradzie ,a kolega wczesniej ubogo przyspieszal do tej setki) i jak doszlo do ok 110 on pedal w podloge a auto nic nie jedzie


a jakie moga byc przyczyny przeladowania i jak sie tego pozbyc

dodam ze jak sie zgasi auto i zapali jeszcze raz to turbo dmucha ze az milo i ciagnie po calym obrotomierzu rowno bez zajakniecia

bo chyba akcje typu przytkana turbina to raczej bajki zeby naciagnac go na hajs

: ndz sty 06, 2008 04:27
autor: aw69
kolego po pierwsze vag w garsc i diagnostyka dynamiczna grupa 003, 011 jesli nie kumasz vaga i mechaniki to do udaj sie do kogos kto w twojej okolicy ogarnia tdi
pozdr.

: ndz sty 06, 2008 05:10
autor: Scotto
aw69 pisze:moim zdaniem to przeplywka siedzi....
nie te objawy
:dol:
zajac pisze:dodam ze jak sie zgasi auto i zapali jeszcze raz to turbo dmucha ze az milo i ciagnie po calym obrotomierzu rowno bez zajakniecia
zajac pisze:a jakie moga byc przyczyny przeladowania i jak sie tego pozbyc
przyczyna moga byc wezyki od n75 lub sam zaworek ale najlepiej by bylo
aw69 pisze:diagnostyka dynamiczna grupa 003, 011
Aw69 to o nabijaniu postow zostawie bez komentaza
pozdro

: ndz sty 06, 2008 11:09
autor: golfir
zmostkuj weze od N75 nic nie tracisz i jak auto zacznie jechac to masz przyczyne zrób testy dynamiczne wrzóć logi i zobaczymy :okej:
pozdro for all :pub:

: ndz sty 06, 2008 11:10
autor: aw69
bo chyba akcje typu przytkana turbina to raczej bajki zeby naciagnac go na hajs
wcale nie, rowniez dobrze moze byc zapieczona klapa wastegate

: ndz sty 06, 2008 11:11
autor: golfir
zgadza sie ale jak ma dostep do vaga niech zrobi najpierw logi a moze egr zapieczony? niech zrobi na poczatek logi

: pn sty 14, 2008 13:25
autor: zajac
auto zostalo sprawdzone na vagu i wyszlo przeladowanie wystapil blad 17958 czy ktos wie co to moze byc bo w googlu wszystkie opisy sa po hiszpansku
a kolega ktory vagowal akurat nie mial opisu tego bledu

: pn sty 14, 2008 14:22
autor: damcio151
17958 - Ladedruck Regeldifferenz = Cisnienie doladowania odbiega od wymaganego
czyli do sprawdzenia to co napisane jest na forum .... szukajka i "notlauf"